|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bandyta
Dołączył: 18 Mar 2017
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 9:13, 24 Mar 2017 Temat postu: KTM EXC-F 250 VS EXC-F 350 - prośba o radę |
|
|
Witam wszytskich,
śledzę forum od jakiegoś czasu, przeglądam opinie, wypowiedzi, czytam testy na róznych stronach... i dalej nie wiem, który sprzet wybrać.
Prosiłbym o opinie ludzi, którzy mieli okazje przejechać się tymi sprzętami (jak w temacie).
Sprzęt bedę póki co użytkował na torze (tam szlifuje swoja technikę) i pewnie głównie tam, czasem wrzuce na niego koła SM i potrenuje na torach cartingowych. Raczej poki co nie wybieram sie gdzies nim po lasach bo mnei to po prostu nie kreci Dlaczego mysle nad ktoryms EXC-f'em? Ano dlatego, ze gdy go kupie na fakture jestem w stanie odliczyc sobie podatki i cieszyc sie nowym sprzetem (w niewiele tanszej cenie mialbym np rocznego SX-f'a 250- tutaj nie odliczam podatkow). Poza kosztami zakup, od EXC-F'a odliczam sobie podatki za naprawy itd, więc to dość przekonywujące
Moje pytanie brzmi:
- czy EXC-f 350 nie jest za mocny na szlifowanie techniki jazdy MX? pomimo ustawienia w nim dwoch map?
- czy rzeczywiscie duza jest roznica miedzy EXC-F 250 a EXC-F 350?
Nie chce kupowac motocykla i wjezdzac sie w niego niewiadomo ile bo sie okaze, ze zbyt mocno zbiera od dolu i az tyle nie wybacza niz jego mniejszy pojemnosciowo brat
Aktualnie jedzilem DRZ 400S po torze (w sumie pol roku), ale sprzet ten jest troche za ciezki Nie mam jakiegos duzego doswiadczenia w sportach MX/enduro. Wywodze sie ze sportowych motocykli a to jest inna technika jazdy.
Głównie chodzi mi. szlifowanie techniki jazdy a nie odkrecanie faji na prostej - tak kazdy potrafi
Będe wdzieczny za merytoryczne wypowiedzi forumowiczów ktorzy mieli okazje jezdzci obydwoma sprzetami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mumek426
Dołączył: 18 Lut 2015
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: kobyla górka
|
Wysłany: Pią 14:30, 24 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
przesiadłem się z 250 na 350, tylko że ja cały czas po lesie i w górach jeżdżę,tak że technika jazdy i styl jest dużo inny. Ale co do mojego stylu to 350 jest dużo mocniejsza,szybsza,waga jest podobna ,techniczne podjazdy lepiej mi się jeździło na 250,na torze mx lepsza była 350..ze względu że była trochę mocniejsza.Jeśli masz zamiar jeździć na super moto to wybrał bym 350.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pią 15:22, 24 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
mumek426 napisał: | przesiadłem się z 250 na 350, tylko że ja cały czas po lesie i w górach jeżdżę,tak że technika jazdy i styl jest dużo inny. Ale co do mojego stylu to 350 jest dużo mocniejsza,szybsza,waga jest podobna ,techniczne podjazdy lepiej mi się jeździło na 250,na torze mx lepsza była 350..ze względu że była trochę mocniejsza.Jeśli masz zamiar jeździć na super moto to wybrał bym 350. |
no właśnie sie obawiam czy dla mnei nie za mocna?
Duzo mocniejsza w dolnym zakresie obrotow niz 250?
Na SM tylko czasami jak pojade ze sportem na tory cartingowe typu: Stary Kisielin czy Radom, wiec nie raczej wlasnie MX. Chyba, że zalapie duzo kontuzji to pozostanie enduro (poki co naprawiam kolano)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bandyta
Dołączył: 18 Mar 2017
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 15:24, 24 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
mumek426 napisał: | przesiadłem się z 250 na 350, tylko że ja cały czas po lesie i w górach jeżdżę,tak że technika jazdy i styl jest dużo inny. Ale co do mojego stylu to 350 jest dużo mocniejsza,szybsza,waga jest podobna ,techniczne podjazdy lepiej mi się jeździło na 250,na torze mx lepsza była 350..ze względu że była trochę mocniejsza.Jeśli masz zamiar jeździć na super moto to wybrał bym 350. |
CHOLERA WLAZŁEM PRZEZ PRZYPADEK JAKO GOSĆ W POPRZEDNIEJ WIADOMOSCI, WIEC WYSYŁAM JESZCZE RAZ
"no właśnie sie obawiam czy dla mnei nie za mocna?
Duzo mocniejsza w dolnym zakresie obrotow niz 250?
Na SM tylko czasami jak pojade ze sportem na tory cartingowe typu: Stary Kisielin czy Radom, wiec nie raczej wlasnie MX. Chyba, że zalapie duzo kontuzji to pozostanie enduro (poki co naprawiam KOLANO)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 18:55, 24 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
ciezka taka dywagacja. po suzuki DRZ 400 to nawet ktm 125 bedzie dla ciebie ogromnym postępem
250 jest słabsza od 350 - czy duzo ? a jest jakas jednostka która mierzy durzość ?
ciezko mówic - generalnie klasa 250 i 350 ma wspólny charakter pracy silnika - jest narwana szybko sie wkręca. 250tka bywa czasem za słaba - trzeba ostro kręcic, ale jest bardziej przewidywalna, 350tka czasem ptorafi zaskoczyc agresorem. podobno amatorom to nie na ręke.
na SM 250 i 350 to ostre zarzynanie silnika, wiadomo że 350tka lepsza w tym wypadku... ale to i tak kawałek prostej i bedzie tylko samo odcięcie wiec z kosztami trzeba sie bedzie liczyc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bandyta
Dołączył: 18 Mar 2017
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 19:33, 24 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | ciezka taka dywagacja. po suzuki DRZ 400 to nawet ktm 125 bedzie dla ciebie ogromnym postępem
250 jest słabsza od 350 - czy duzo ? a jest jakas jednostka która mierzy durzość ?
ciezko mówic - generalnie klasa 250 i 350 ma wspólny charakter pracy silnika - jest narwana szybko sie wkręca. 250tka bywa czasem za słaba - trzeba ostro kręcic, ale jest bardziej przewidywalna, 350tka czasem ptorafi zaskoczyc agresorem. podobno amatorom to nie na ręke.
na SM 250 i 350 to ostre zarzynanie silnika, wiadomo że 350tka lepsza w tym wypadku... ale to i tak kawałek prostej i bedzie tylko samo odcięcie wiec z kosztami trzeba sie bedzie liczyc |
Tak jak napisałem, jezlei chodzi o SM to w grę wchodzi tor typu Stary Kisielin czy Radom, tam jest tylko jedna prosta (gdzie max robilem ja na 3 biegu motocykla sportowego 400 cm3) a tak to same winkle, więc sie o to nie martwię. Tor max techniczny.
Miałeś okazje jeździc obydwoma sprzetami?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 20:06, 24 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
tak miałem, co do toru - 3jka DRZ to bez porównania w sprzęcie takim jak ktm..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawtwo1
Dołączył: 19 Lis 2015
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podhale
|
Wysłany: Pon 20:27, 27 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Nie do końca w Twoim temacie bo jeżdżę wszystko poza torem, ale:
Miałem excf350 z którego przesiadłem się na excf250 i powróciłem do excf350! Dlaczego? 250 krótkie biegi, słaby dół! Nauczył mnie pracy sprzęgłem, jazdy na obrotach i myślenia jaki mam bieg! Ale zdecydowanie wolę 350 bo daje zaplecze mocy, wybacza błędy(w wejściu z mocą) i waży tyle samo co 250! Pozdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|