|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
superas77
Dołączył: 30 Sty 2020
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ciechanów
|
Wysłany: Śro 12:30, 20 Wrz 2023 Temat postu: KTM EXC model 2024 |
|
|
Witam.
Ostatnio oglądałem na YT prezentację modelu EXC 2024, zarówno tych oficjalnych KTMa jak i zapewne sponsorowanych na popularnych kanałach off road.
Ciekawi mnie Wasza opinia na temat zmian jakie zostały wprowadzone, na zasadzie luźnej forumowej dyskusji.
Tu link do oficjalnej prezentacji:
https://www.youtube.com/watch?v=qtWH8YbsAKo
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez superas77 dnia Śro 12:32, 20 Wrz 2023, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 14:08, 20 Wrz 2023 Temat postu: |
|
|
wg mnie troche pogorszyli wygode pracy przy motocyklu
a reszte zmian raczej na plus, na pewno zawias robi robote chociaz ciekawe jak bedzie odczucie wiekszosci amatorów. bo zawias jest raczej pod szybszego ridera.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motif
Dołączył: 22 Lip 2017
Posty: 283
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 3/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 22:17, 23 Wrz 2023 Temat postu: |
|
|
jak dla mnie to za dużo zmian, z tego powodu kupiłem 2023 model.
Jakoś nie chę byc testerem KTM
Sztywniejsza rama? nowy silnik? kto wie jakie problemy wynikną zanim sie wszystko dotrze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 19:34, 09 Paź 2023 Temat postu: |
|
|
przeskok generacyjny w feelingu jest taki jak MY16 do MY17-23,
jedna z ciekawostek jest taka że np przełożenia do jazdy zaczynaja się od ok 13x46...48
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 8:55, 10 Paź 2023 Temat postu: |
|
|
tez myslałem ze to jakis błąd, i ze pewnie w pudełku jest 50tka ( chyba w exc 200 dawali tylną druga znacznie wieksza ) a tu nie, na tych przełozenaich jeździ to normalnie
ogólnie zgodze sie ze progres jak zwykle jest duzy. i to progres nie regres
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motif
Dołączył: 22 Lip 2017
Posty: 283
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 3/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 20:26, 22 Paź 2023 Temat postu: |
|
|
no i jak z ta nową, wiekszą sztywnością ramy? czemu tak zrobili?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 20:32, 22 Paź 2023 Temat postu: |
|
|
bo tak im wychodzilo lepiej dla kogo i pod jakim kątem nie wiem generalnie jeżeli chodzi o feeling z jazdy jest progres na plus, chyba ze dla kompletnego laika - moim zdaniem teraz fabryczne moto jest jak pod sredniego kierowce, sztywniej ( głownie chodzi o zawias ) moto bardziej precyzyjne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|