|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dziku
Dołączył: 18 Paź 2015
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
donPedro
Dołączył: 31 Sty 2016
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 19:32, 12 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Oglądalem, macalem. Jak dla mnie troche kanapa twarda
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 16:54, 24 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
ktoś jeździł?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 18:04, 24 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
te300 napisał: | ktoś jeździł? | Ja widziałem na megawacie jak po ostrym zagrzaniu nie chiały odpalać te wtryskowe 2t...lekka lipa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
blu77
Dołączył: 19 Lis 2016
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 20:18, 24 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
ktoś coś wiecej ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 20:28, 24 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
ponoc same problemy...
szkoda sie wypowiadac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 21:23, 24 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
ja jeździłem, problemów nie widze,
szczerze mam juz drugą 300te ale jak siadłem na 18stke to chyba bym już jednak 300tki nie chciał mega mocna i poręczna za razem, koło w góre idzie w sumie nie wiadomo kiedy, moc oddaje pieknie, super jest to że zimna czy ciepła pracuje czysto jak 4T, nie ma zadnego zalewania, kopcenia.
żeby były problemy z rozruchem nie wiem, własciciel moto jeździł nówką na rumunii i sie na problemy zadne nie skarżył.
pewnie bardziej czas pokaże co z tego będzie, ale póki co lepszym 2T nigdy nie jeździłem.
a jeździłem też np 2017stkami niexle wystrojonymi, na wydechach gnarly, i jeszcze paru patentach to jednak wtrysk chodzi i tak "czyściej" w sumie to miałem bardzo dziwne wrażenia z jazdy, czułem sie jakbym jechał jęczącym 4taktem, silnik sie kręci bardzo szybko - tak jakby wszystko mało ważyło, jak sie rozpędzisz i wcisniesz lekko hebel silnik moment sie zatrzymuje ( u mnie w gasgasach czy trialu czy enduro, jak sie depnie po hamulcu to czuć że siły sa ogromne silnik chce sie kręcic a hamulec musi dużo znieść) tutaj silnik jakby był bardzo lekki w masach wirowych, a zarazem dół jak dobry 4T.
także przed opiniami radze sie przejechac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
blu77
Dołączył: 19 Lis 2016
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 21:47, 24 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
barek253, co do tych problemów to proszę napisz jakies konkrety
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 22:42, 24 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
zadałem pytanie trochę podchwytliwie bo właśnie testuję te 250i i póki co jestem bardzo mile zaskoczony; gaźnika chyba nie da się tak wyregulować , mam podobne wrażenia jak Henio, na dole buczy jak 4t, wkręca się niesamowicie żadnego przylewania czy ubogich rejestrów - niesamowite wrażenie jak na 2t, niesamowita też płynność w oddawaniu mocy co wiadomo jak się przekłada np. na wyjściu ze śliskiego zakrętu, jedynie co ma gorsze względem gaźnika to góra - zdecydowanie niżej się kręci, ale jeszcze nie wiem czy dla mnie jest to wada,
silnik to nie jedyne zmiany - zawieszenie zupełnie inaczej zestrojone niż w '17-stce - dużo stabilniejsze; przód jest więcej niż dobry ale jak dla mnie wymaga zmiany settingu, natomiast tył jest naprawdę bardzo dobry, chyba nic bym nie ruszał - zaznaczę, że u siebie nie mam serii;
jutro c.d. zobaczymy jak w ciężkim terenie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 8:44, 25 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
to tez własnie miałem dopisać że jest odcinka dosyć nisko, do bobrowania po wąwozach na pewno jest ok, gorzej jakies pałowania szybkie, podobno zawodnicy troche sie na to skarzą, ale jak jeździłem to mysle ze szybko bym sie przyzwyczaił
tu po prostu jest tak ze gaznikowe 2T w sumie nie przyspieszają ale jeszcze pomału sie wbijaja w obroty i jęczą coraz bardziej, a tutaj idzie idzie a nagle czuć granice i koniec.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 17:08, 25 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
drugi dzień testów w raczej nie lekkim terenie (henio znasz te tereny) moto leżało do góry kołami dwukrotnie, raz udało mi się je zagotować (brak wentylatora), żadnych problemów z odpalaniem
ogólnie zdziwiony jestem bo obawiałem się przegrzewania a tu naprawdę trzeba się postarać żeby go zagotować; ogólnie świetna trakcja , znakomite oddawanie mocy, zawias jak wcześniej pisałem, znacząco mniejsze zużycie paliwa, oleju spala wręcz niepokojąco mało, chyba znowu im się udał
ciekawostka motocykl praktycznie nie przydymia(tylko przy uruchomieniu zimnego) a mam wiarygodną informacje że przy 100 mth cylinder praktycznie bez oznak zużycia;
byłem sceptycznie nastawiony do wtrysku choć kibicowałem żeby to wyszło no i wyszło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
blu77
Dołączył: 19 Lis 2016
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 18:34, 04 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
temat wyczerpany ? na prawde nikt sie nie spotkał z boryczkami tego modelu ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 21:20, 04 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
mozna dorzicic że problemem z takim motocyklem jest brak dobrego treningu siłowego - bo nie trzeba wozic dodatkowego paliwa na plecach
jeszcze jakis wad szukać ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 21:23, 04 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
ktoś tam na jutubie zgłaszał problemy ze zbiornikiem oleju że gdzieś coś obciera i robi nieszczelność
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rams
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:50, 04 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
https://www.youtube.com/watch?v=ZChK59Gg0k8
KristofSX napisał: | ktoś tam na jutubie zgłaszał problemy ze zbiornikiem oleju że gdzieś coś obciera i robi nieszczelność |
Te modele najlepiej będzie kupić 2019. Będą już sprawdzone i nie będą miały jakiś niedoróbek. KTM trochę zaryzykował, że wypuścił teraz na wtrysku 2T ale nie będzie musiał już tego robić jak wejdzie euro 5 . Wtedy obudzą się inni producenci i będą mieć problem z wtryskiem bo będą przechodzić przez to co teraz przechodzi KTM czyli jakieś niedoróbki itd.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rams dnia Pon 21:56, 04 Gru 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|