Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

KTM EXC TPI 2018
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dziku




Dołączył: 18 Paź 2015
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 8:45, 27 Cze 2017    Temat postu:

Filmik od Husqvarny - https://www.youtube.com/watch?v=ouwxORkONmI

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
donPedro




Dołączył: 31 Sty 2016
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 19:32, 12 Sie 2017    Temat postu:

Oglądalem, macalem. Jak dla mnie troche kanapa twarda




















Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 16:54, 24 Lis 2017    Temat postu:

ktoś jeździł? Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 18:04, 24 Lis 2017    Temat postu:

te300 napisał:
ktoś jeździł? Wink
Ja widziałem na megawacie jak po ostrym zagrzaniu nie chiały odpalać te wtryskowe 2t...lekka lipa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
blu77




Dołączył: 19 Lis 2016
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 20:18, 24 Lis 2017    Temat postu:

ktoś coś wiecej ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 20:28, 24 Lis 2017    Temat postu:

ponoc same problemy...
szkoda sie wypowiadac


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 21:23, 24 Lis 2017    Temat postu:

ja jeździłem, problemów nie widze,

szczerze mam juz drugą 300te ale jak siadłem na 18stke to chyba bym już jednak 300tki nie chciał Very Happy mega mocna i poręczna za razem, koło w góre idzie w sumie nie wiadomo kiedy, moc oddaje pieknie, super jest to że zimna czy ciepła pracuje czysto jak 4T, nie ma zadnego zalewania, kopcenia.

żeby były problemy z rozruchem nie wiem, własciciel moto jeździł nówką na rumunii i sie na problemy zadne nie skarżył.

pewnie bardziej czas pokaże co z tego będzie, ale póki co lepszym 2T nigdy nie jeździłem.

a jeździłem też np 2017stkami niexle wystrojonymi, na wydechach gnarly, i jeszcze paru patentach to jednak wtrysk chodzi i tak "czyściej" w sumie to miałem bardzo dziwne wrażenia z jazdy, czułem sie jakbym jechał jęczącym 4taktem, silnik sie kręci bardzo szybko - tak jakby wszystko mało ważyło, jak sie rozpędzisz i wcisniesz lekko hebel silnik moment sie zatrzymuje ( u mnie w gasgasach czy trialu czy enduro, jak sie depnie po hamulcu to czuć że siły sa ogromne silnik chce sie kręcic a hamulec musi dużo znieść) tutaj silnik jakby był bardzo lekki w masach wirowych, a zarazem dół jak dobry 4T.

także przed opiniami radze sie przejechac Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
blu77




Dołączył: 19 Lis 2016
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 21:47, 24 Lis 2017    Temat postu:

barek253, co do tych problemów to proszę napisz jakies konkrety

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 22:42, 24 Lis 2017    Temat postu:

zadałem pytanie trochę podchwytliwie bo właśnie testuję te 250i i póki co jestem bardzo mile zaskoczony; gaźnika chyba nie da się tak wyregulować Wink , mam podobne wrażenia jak Henio, na dole buczy jak 4t, wkręca się niesamowicie żadnego przylewania czy ubogich rejestrów - niesamowite wrażenie jak na 2t, niesamowita też płynność w oddawaniu mocy co wiadomo jak się przekłada np. na wyjściu ze śliskiego zakrętu, jedynie co ma gorsze względem gaźnika to góra - zdecydowanie niżej się kręci, ale jeszcze nie wiem czy dla mnie jest to wada,
silnik to nie jedyne zmiany - zawieszenie zupełnie inaczej zestrojone niż w '17-stce - dużo stabilniejsze; przód jest więcej niż dobry ale jak dla mnie wymaga zmiany settingu, natomiast tył jest naprawdę bardzo dobry, chyba nic bym nie ruszał - zaznaczę, że u siebie nie mam serii;
jutro c.d. zobaczymy jak w ciężkim terenie Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 8:44, 25 Lis 2017    Temat postu:

to tez własnie miałem dopisać że jest odcinka dosyć nisko, do bobrowania po wąwozach na pewno jest ok, gorzej jakies pałowania szybkie, podobno zawodnicy troche sie na to skarzą, ale jak jeździłem to mysle ze szybko bym sie przyzwyczaił

tu po prostu jest tak ze gaznikowe 2T w sumie nie przyspieszają ale jeszcze pomału sie wbijaja w obroty i jęczą coraz bardziej, a tutaj idzie idzie a nagle czuć granice i koniec.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 17:08, 25 Lis 2017    Temat postu:

drugi dzień testów w raczej nie lekkim terenie Wink (henio znasz te tereny) moto leżało do góry kołami dwukrotnie, raz udało mi się je zagotować (brak wentylatora), żadnych problemów z odpalaniem Wink
ogólnie zdziwiony jestem bo obawiałem się przegrzewania a tu naprawdę trzeba się postarać żeby go zagotować; ogólnie świetna trakcja , znakomite oddawanie mocy, zawias jak wcześniej pisałem, znacząco mniejsze zużycie paliwa, oleju spala wręcz niepokojąco mało, chyba znowu im się udał Wink
ciekawostka motocykl praktycznie nie przydymia(tylko przy uruchomieniu zimnego) a mam wiarygodną informacje że przy 100 mth cylinder praktycznie bez oznak zużycia;

byłem sceptycznie nastawiony do wtrysku choć kibicowałem żeby to wyszło no i wyszło Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
blu77




Dołączył: 19 Lis 2016
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 18:34, 04 Gru 2017    Temat postu:

temat wyczerpany ? na prawde nikt sie nie spotkał z boryczkami tego modelu ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 21:20, 04 Gru 2017    Temat postu:

mozna dorzicic że problemem z takim motocyklem jest brak dobrego treningu siłowego - bo nie trzeba wozic dodatkowego paliwa na plecach Very Happy

jeszcze jakis wad szukać ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pon 21:23, 04 Gru 2017    Temat postu:

ktoś tam na jutubie zgłaszał problemy ze zbiornikiem oleju że gdzieś coś obciera i robi nieszczelność

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rams




Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:50, 04 Gru 2017    Temat postu:

https://www.youtube.com/watch?v=ZChK59Gg0k8

KristofSX napisał:
ktoś tam na jutubie zgłaszał problemy ze zbiornikiem oleju że gdzieś coś obciera i robi nieszczelność



Te modele najlepiej będzie kupić 2019. Będą już sprawdzone i nie będą miały jakiś niedoróbek. KTM trochę zaryzykował, że wypuścił teraz na wtrysku 2T ale nie będzie musiał już tego robić jak wejdzie euro 5 Cool . Wtedy obudzą się inni producenci i będą mieć problem z wtryskiem bo będą przechodzić przez to co teraz przechodzi KTM czyli jakieś niedoróbki itd.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rams dnia Pon 21:56, 04 Gru 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Strona 4 z 9

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin