|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 22:17, 04 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
dokładnie , ale kto nie ryzykuje nie pije szampana
KTM robi innowacje i stąd jest na rynku co najmniej o krok przed wszystkimi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 23:48, 04 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
właśnie o jakiś wielkich wtopach w tym modelu nie słyszałem, zbiornik na olej to faktycznie ale zostało to opanowane już jest inny, nadmierne przegrzewanie - sądzę, że stąd zalecenia producenta dotyczące zmian mapowania (podobno pierwszy wypust trochę mniej palił), jak pisałem wcześniej testowany przeze mnie motocykl nie specjalnie się grzał;
niepokoiła mnie też możliwość zapowietrzenia układu smarowania jak moto poleży dłużej do góry kołami, wtedy moto zachowuje się jakby nie było oleju w zbiorniku i nie chce odpalić ale w praktyce wygląda to tak, że motocykl musiałby leżeć dość długo żeby później mieć problem z uruchomieniem, jeśli nawet uda się doprowadzić do tego to jest w zestawie "wtyk" do wpięcia w gniazdo diagnostyczne do samodzielnego odpowietrzenia układu smarowania (ponoć taki zabieg trwa chwilę);
po za tym układ wtryskowy i związana z tym elektryka ponoć pochodzi z 4t;
chciałbym jeszcze 300 spróbować i wtedy bym był bliżej decyzji;
jestem przekonany że zawodnicy teamu KTM/HUSKY na czele z Tadkiem w przyszłym sezonie będą latać na wtryskach no ale też wiadomo dlaczego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Wto 7:29, 05 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
A co zimą ? Gdzie motul czy motorex jest gęsty jak smoła ? Czy jakiś inny okej jest zalecany ?
Ogólnie motul i motorex nie jest zalecany do systemów z dozownikiem. Tak padały właśnie Bety.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 7:39, 05 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
zalecany jest jakiś specjalny olej, ale jaki nie wiem; ogólnie mało informacji z pierwszej ręki, to gdzieś wyczytałem niekoniecznie potwierdziło się w praktyce.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
poker
Dołączył: 07 Gru 2015
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Nie 11:09, 10 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
Husqvarna zaleca ten sam olej co do poprzednich modeli czyli Bel-Ray Si7 jest dość rzadki w porównaniu do Motula 800
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wfmwskktm
Dołączył: 21 Lut 2018
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 16:54, 21 Lut 2018 Temat postu: |
|
|
Ostatnio miałem okazję się przejechać 300TPI i chodzi to pięknie. Inna sprawa, że po kilkudziesięciu motogodzinach wtrysk na biegu jałowym zaczyna dziwnie chodzić tak jak u tego gościa na youtube [tytuł filmu: KTM EXC TPI 2018 Models - Running Lean [Problem] pozostaje pytanie czy to akurat jakiś wadliwy model, czy może to będzie reguła.
Na początku exc-f 350 też zmieniali wtryski po pierwszej nieudanej serii. Tutaj w TPI problem jest ten, że jak wtryski okażą się wadliwe, to jest ryzyko zatarcia całego silnika - patrz odrębny wtrysk oleju w TPI.
Fajnie jeszcze jak w TPI zeszliby z masą do 98kg na sucho, co w przyszłości pewnie nie będzie łatwe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek300Tpi
Dołączył: 01 Maj 2018
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gorzów
|
Wysłany: Wto 12:59, 01 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Witam. Jestem posiadaczem ktm 300 tpi w wersji 6 days. Czekacie na opinię od posiadacza więc proszę bardzo. Motocykl wspaniały. Świetnie jeździ ale raczej nadaje się na zawody lub też naprawdę ciężki teren. Długie przejazdówki znosi raczej słabo ale to moje wrażenie. Zawieszenie to coś wspaniałego, wybacza wiele błędów. A teraz bolączki : od samego początku motocykl po zatrzymaniu i ponownym ruszeniu dlawil się i gasł. Po 20 mgh pompa paliwa się zepsuła więc może to właśnie było przyczyną moich wcześniejszych problemów. Od 2 tygodni czekam na moto. Dodatkowo okleiny 6 Days odklejaja się ale są wymieniane przez serwis w ramach gwarancji. Miał ktoś podobne problemy jak ja?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 15:27, 01 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
niestety te pokleiny to porazka w tych roczniakch i sie odklejaja - dostaniesz na gwarancje pewnie ale duzo zalezy od tego jak kto przyklei - jak dobrze zrobi moze troche pożyją.
co do odczuc twoich - nadaje sie jak najbardziej na zawody - tylko wybrałes sobie kiepskie moto na przeloty - tam żaden 2T nie jest przyjemny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motif
Dołączył: 22 Lip 2017
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 3/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 15:58, 01 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
na dłuższe przeloty to nawet mojego 500 exc sobie nie wyobrażam, trzeba miec dupe z żelaza. Max co robie to 50km żeby dojechać gdzieś do krzaków i mi wystarczy.
a cena rzeczywiście z kosmosu tych dwusuwów, zwykła piła łańcuchowa, nawet lepsza 6days kosztuje z 1000 zł tylko.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Śro 10:18, 02 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Zobaczymy jak sie sprawdzi na Ukrainie. Juz niedlugo strtujemy i mysle ze zrobimy tam lekko 500km. Ogolnie po gorach wiec mozliwe ze ten motocykl swietnie sie tam sprawdzi. Co do 500 exc to traski smialo mozna latac. A ze du*a boli to normalne. Moze za duzo siedzisz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 10:34, 02 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
na pewno za duzo siedzisz, nie zarzucaj motocyklowi twojej złej techniki jazdy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motif
Dołączył: 22 Lip 2017
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 3/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 13:55, 02 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
bardzo śmieszne, rozumiem że stoicie na autostradach i drogach? to powodzenia życze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 15:21, 02 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
a ja rozumiem że masz hard enduro i jeździsz po autostradach ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motif
Dołączył: 22 Lip 2017
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 3/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 22:25, 02 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Henio, ile ty masz lat jak się ruszysz gdzieś dalej niż wkoło komina to pogadamy. Przekonasz się wtedy że wiele jest koniecznych niestety dojazdówek asfaltem i czasami autostradami bo mówimny tu o dłuższych trasach. Nawet na Dakarze musza jechać asfaltem dość długi czas.
Goście z Australli zrobili ponad 7tys km na 500 exc już 3 razy i ich podziwiam szczerze, albo raczej ich dupy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Spidi
Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Śro 22:53, 02 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Kurde człowiek poczyta to i ciekawych rzeczy się dowie.
EXC na autostradzie!?
Kurde ja się męczyłem na SMCR 690 jak musiałem jechać kawałek jakąś ekspresówką albo nudna krajową drogą a tu 50km dojazdu do lasu!? Grubo...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|