|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 7:34, 03 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
a co ma wiek do znaczenia?
to poogladaj sobie jednak dakar i popatrz czy oni siedzą sobie wygodnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mazi-1986
Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okol. Krosna
|
Wysłany: Czw 9:55, 03 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Wniosek jest prosty, Kolega używa Kata do turystyki offriadowej, a nie do jazdy hard typu: podjazdy czy potoki.
Nie da się wygodnie jeździć dłuższych dystansòw po drogach publicznych, motocyklem zrobionym pod hard, no bo opony, hamulce, zawias, osłona przed wiatrem, poj. baku, etc.😂
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 22:09, 29 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
Wypowie sie ktos jeszcze o tpi?
Nowe modele 18 19 maja jeszcze jakies wady czy tam juz wszystko dziala?
Czy 250 wiele rozni sie od 300?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 19:49, 30 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
wszystko działa od początku drobne wady to nie wady, jedynie co to problem mógł byc z mapami w pierwszych modelach ale to przy jakims przeglądzie i kazdej wizycie w serwisie mozna zmienic
250 od 300tki rózni sie o 50 ccm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 6:02, 01 Paź 2018 Temat postu: |
|
|
swój mam prawie rok ponad 100mth na budziku, zupełnie nic się z tym nie dzieje, mam wgraną 3-cią mapę; tłoka robiłem - dużo lepiej wyglądał niż w gaźnikowych z podobnym przebiegiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
patryk46
Dołączył: 16 Kwi 2018
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 10:38, 01 Paź 2018 Temat postu: |
|
|
Mój ma 50mth i tez absolutnie nic się nie dzieje. Wzorowy sprzęt
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
thomas-74-74
Dołączył: 06 Kwi 2015
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bielsko
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 20:30, 17 Sty 2019 Temat postu: |
|
|
2:30 minuta filmiku - miałem dokładnie ten sam objaw na stole - co było źle ? źle wgrana mapa - odpalałem nowy motocykl zapomniałem po rozblokowaniu wgrać nową mape i własnie taki efekt, podejrzewam że połowa zatarć tych motocykli to nieodpowiednie przygotowanie w serwisie przed sprzedaza - na zablokowanej mapie tez bedzie jeździł ale na jałowych obrtoach własnie potrafi tak przerywać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
thomas-74-74
Dołączył: 06 Kwi 2015
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bielsko
|
Wysłany: Czw 21:42, 17 Sty 2019 Temat postu: |
|
|
bez jaj wiem ze jak ktoś wyda ponad 40 kafli nie przyzna się ze kupił badziewie taka natura polaka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 22:06, 17 Sty 2019 Temat postu: |
|
|
osobiscie nie znam nikogo kto miał problem z TPI - a serwisuje te motocykle na codzień, sprzedalismy kilkanascie sztuk - zaden nie wrócił z zatarciem, problemami z pompami czy wtryskami,
natomiast mielismy ze 2 motocykle z przebiegiem kilkugodzinnym ( pierwszy przegląd ) kupionym gdzies od innych dealerów i bywały niedociagniecia - niepozdejmowane niektóre blokady, nawet na forum sie to przewijało, np pół biedy jak ktos nie zdemontuje i zaslepi sondy lambada w 4T ale sitko na koncówce wydechu to podstawa - a zdarza sie że ktos tego nie demontuje.
jeździłem tez tymi motocyklami i jeżdzą swietnie, reakcja na gaz, brak dławienia, płynne odwijanie gazu w całym zakresie - wrażenie jest że sie jeździ mega mocnym bardzo małym 4T
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
thomas-74-74
Dołączył: 06 Kwi 2015
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bielsko
|
Wysłany: Czw 23:28, 17 Sty 2019 Temat postu: |
|
|
Na małych zawodach BH wysrały się trzy TPI jeden walił marchewki z wydechu , znajomkowi dupnoł zimer na wale od strony sprzęgła a trzeci stanoł i nie zapalił tyle widziałem na własne oczy.Co do przytarć sam Maro oficjalnie napisał że na 5 zmienianych tłoków w tpi tylko 1 posiadał normalne ślady zużycia najgorszy przypadek z tej piątki cylek z korbą na śmietnik>Jaki z tego morał że tpi najwidoczniej nie lubi górskiego powietrza i mu nie służy i większość pracowników salonów KTM to nietryby bo nie potrafią przygotować motocykla do celów jakich został wyprodukowany
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rams
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 0:07, 18 Sty 2019 Temat postu: |
|
|
Niestety u mojego kumpla po 44h zatarł sie silnik. Cylinder i tłok na śmietnik. Prawdopodobnie pompa się zacięła i motor szedł chwilę bez smarowania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 8:54, 18 Sty 2019 Temat postu: |
|
|
Jak pisałem wcześniej u nas są dwa salony ktm i husqvarna, mam bezpośredni kontakt z właścicielami, jeden salon sprzedaje naprawdę bardzo dużo, jeśli byłyby jakieś poważne problemy to bym o tym wiedział, uwierzcie mi znam jeden tylko przypadek gdzie był jakiś kłopot z tpi ale bez tragedii, niektóre motocykle mają sporo na budziku i jeżdżą. Podstawa to kupić to w salonie, mieć dostęp do aktualnych map, no i lać właściwy olej - są debile co stosują 800v.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Budyniu
Dołączył: 12 Kwi 2016
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 9:24, 18 Sty 2019 Temat postu: |
|
|
Mój znajomy miał taką sama sytuację, przy ok 60mth zacięła się pompka smarowania, silnik nie stanął bo w porę usłyszał głośny szum silnika, pompka dopiero po przemyciu brake cleanerem ruszyła, olej bel-ray Si-7 . przy ok 130mth zblokowało cały silnik, prawdopodobnie łożysko korby, nawet nie rozbierał, oddał w rozliczeniu za nową 350
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 10:43, 18 Sty 2019 Temat postu: |
|
|
właśnie tą sytuacje też znam,
moim zdaniem trochę źle jest rozwiązane wlewanie oleju do dozownika, trzeba najpierw dobrze oczyścić wlew i uważać bo pod korkiem zbiera się syf, naprawdę łatwo nieczystości mogą się dostać do zbiornika z olejem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|