|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 18:32, 20 Maj 2019 Temat postu: KTM MY 2020 |
|
|
Dziś odbyła się prezentacja.
Kilka zmian większych i mniejszych ale ogólnie bez rewolucji.
Cenowo masakra bo za wersję Erzberg Rodeo prawie 50 koła,
Sixdaysy po 47-48k PLN
więcej na
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Wto 5:22, 21 Maj 2019 Temat postu: |
|
|
Jakość i tak pewnie spadła pomimo wzrostu ceny żadnej rewolucji. Jedynie Tpi powinni usprawnić i zostawić te zmiany w spokoju.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Wto 9:18, 21 Maj 2019 Temat postu: |
|
|
myślę że robi się szansa dla Sherco/Bety/GasGas które cenowo konkurencyjne a jakosciowo nie odstają.
W niedzielę oglądałem Sherco 3004T 2019 ,wersja factory.
za 42koła dostajemy moto z zawiasem Kayaby, kute półki Nekena (takie jak ktm factory mają) cały układ akrapa , i kilka innych fajnych rzeczy, naprawdę moto konktret.
w KTM wydasz teraz 45koła za golasa i może w 50 się zamkniesz jak chcesz moto pod siebie ogarnąć, zaczyna się robić marka premium lux
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KristofSX dnia Wto 9:18, 21 Maj 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 11:22, 21 Maj 2019 Temat postu: |
|
|
niestety - temat gównoburzowy typowo ale ktm mimo swoich bolączek i tak bije na głowe wszystkie mniejsze marki, oczywiscie przez roznice w cenie coraz wiecej niszowych marek zyska klientów. ale obsługuje rózne motocykle na codzien i roznica w jakosci jest mimo wzystko na plus dla ktma, moze i dodatki fabryczne nie ma takie jak sherco - ale sherco szybko travci na wartosci i sie duzo szybciej zuzywa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kustosz
Dołączył: 17 Sie 2018
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 13:16, 21 Maj 2019 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | niestety - temat gównoburzowy typowo ale ktm mimo swoich bolączek i tak bije na głowe wszystkie mniejsze marki, oczywiscie przez roznice w cenie coraz wiecej niszowych marek zyska klientów. ale obsługuje rózne motocykle na codzien i roznica w jakosci jest mimo wzystko na plus dla ktma, moze i dodatki fabryczne nie ma takie jak sherco - ale sherco szybko travci na wartosci i sie duzo szybciej zuzywa |
Dziwne, dirtbikerider ma zupełnie odmienne zdanie a to jakby nie patrzeć prawdziwy autorytet:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 13:26, 21 Maj 2019 Temat postu: |
|
|
kazdy ma swoj autorytet i swoje "pole widzenia"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DjLeonn
Dołączył: 23 Lis 2015
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SJZ
|
Wysłany: Wto 13:41, 21 Maj 2019 Temat postu: |
|
|
a pamiętam jak mojego nowego KTMa XC 300 za 28500 plnów kupiłem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lagoona
Dołączył: 29 Gru 2016
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 2:25, 22 Maj 2019 Temat postu: |
|
|
DjLeonn napisał: | a pamiętam jak mojego nowego KTMa XC 300 za 28500 plnów kupiłem |
Kiedy to bylo?!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
1papilion9
Dołączył: 10 Mar 2018
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Śro 10:21, 22 Maj 2019 Temat postu: |
|
|
No nie wiem czy tak ktm bije reszte na glowe, jakosc mam wrazenie ze idzie lekko w dol w poruwnaniu do tego co bylo kilkanascie lat temu pomimo rosnacych cen, konkurencyjne marki np beta kupie za 32tys wersje racing i jak dołoze to co mialbym zaplacic za ktm czyli jakies 5-6tys za golasa to mam bete full doposarzona z settingiem zawieszenia i bije na glowe tego ktm nie mowiac o silniku a raczej o oddawaniu mocy przez bete.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Śro 16:01, 22 Maj 2019 Temat postu: |
|
|
nie gównoburza tylko zwykłe dywagacje,
porównywałem ceny do zeszłorocznych modeli i wychodzi 1600-2200plna drożej w zależności od modelu,
w sumie patrząc na rynek europejski to wzrost o ok 500 euro, czyli niby nie tak dużo, podejrzewam że ogólnego spadku sprzedaży w europie z tego powodu jeszcze nie będzie,
ale w perspektywie tych 3 lat (MY2017-MY2020) wzrost cen jest spory - jak wychodziły w 2017 to zwykła 350 była po 40k (czyli wzrost o 12%)
czy moto 2020 jest lepsze o 12% od modelu 2017 ? tego raczej nie sprawdzimy
jeśli w tym momencie miałbym kupić nową 350 EXCF - to jako totalny amator zastanowił bym się czy warto wydać 45koła (i następne 5 tysi na dodatki) na motor którym rzucam po krzakach i skałach zaczynamy zbliżać się do magicznej granicy 50tysiaków i to chyba wszystkich przeraża
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KristofSX dnia Śro 16:02, 22 Maj 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 16:02, 22 Maj 2019 Temat postu: |
|
|
jeśli chodzi o cenę to trzeba patrzeć na realną podczas zakupu i jest ona oczywiście wyższa od konkurencji ale nie na tyle, żeby np. mnie pchnąć do niej;
jedna rzecz w ofercie na 2020 trochę zaskoczyła mnie na minus - a mianowicie wtrysk w modelach xc/tx 300 i nie to, że uważam, że tpi jest awaryjny (mój np. ma już 200 mth bezawaryjnej jazdy), tylko osobiście bardziej mi odpowiada charakterystyka gaźnika, no i te pare kg też nie jest bez znaczenia.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez te300 dnia Śro 16:06, 22 Maj 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KNKS
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 16:36, 22 Maj 2019 Temat postu: |
|
|
Mnie zastanawia coś innego...
Wchodzę do dealera KTM, kupuje nowy motocykl, średnio co dwa lata, bo potem tenże nie nadaje się już do niczego innego niż remont generalny.
Płace, z NIEZBĘDNYMI dodatkami, 50000zł. DROGO...
Następnie odwiedzam salon YAMAHA.
YAMAHA R6, kosztuje WYJŚCIOWO 60800zł...
...zaawansowany 4 cylindrowy silnik. powżne hamulce, konkretne oświetlenie, bogate zegary, lakierowane owiewki, ABS, trakcja, skomplikowana instalacja, drogie opony itp... Generalnie wszystkie składowe dużo bardziej kosztowne...
Skoro da się wyprodukować i, jak mniemam, sprzedawać z zyskiem 3x bardziej zaawansowany technicznie motocykl klasy supersport, to jak kalkulowana jest produkcja i sprzedaż KTM ???
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KNKS dnia Śro 16:39, 22 Maj 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Śro 17:28, 22 Maj 2019 Temat postu: |
|
|
@KNKS
no jest to bardzo ciekawe porównanie,
cenę rynkową dyktuje również popyt, pytanie jest gdzie jest granica dla KTM przy obecnym stanie portfela potencjalnego maniaka offroadowej pomarańczy, czy następne modele będą znowu kilka tysi droższe? mam nadzieję że nie, czy będą tańsze? 'taniej już było' jak to mówią
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:19, 22 Maj 2019 Temat postu: |
|
|
@KNKS - dokładnie , też mnie to zawsze zastanawiało co w tym jest tak drogie a jeszcze ch...e tną koszty;) ale biorąc pod uwagę np. ceny rowerów wyczynowych można się domyślać o co chodzi.....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Śro 20:21, 22 Maj 2019 Temat postu: |
|
|
ktm coraz bardziej uważa się za markę premium.
wersja limitowana Erzberg do 500 sztuk
niedługo będzie jak w Ferrari, żeby kupić limitowaną wersję musisz być stałym klientem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|