|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sebapyka
Dołączył: 23 Cze 2017
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 19:21, 22 Sie 2017 Temat postu: KTM SX 250 a jazda enduro ? |
|
|
Witam.
Poszukuje KTM-a 250 2t jednak w mojej okolicy trafiają się praktycznie sam SX-y i tu pytanie czy nada on się na jazdę enduro ? Podjazdy lasy itp ? Czy lepiej polować jednak na EXC ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Wto 19:25, 22 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Lepiej brać exc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sebapyka
Dołączył: 23 Cze 2017
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:00, 22 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Dodam że przesiadka będzie z yamaha wr250 4t przejechałem się na exc 250 i sie zakochałem Warto również rozglądać się za dwu setką ? Nie będzie zbyt słaba ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 20:01, 22 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
jednak w EXC, od zawsze trzymałem sie cross na tor - enduro do lasu, ewentualnie crosscountry to takie pół na pół - troche zaleznie od terenu...
ostatnio polatałem troche yzf 250 w enduro - wiedziałem że bedzie kiepsko ale to była TRAGEDIA moto ma zero momentu, z dołu ciągle gaśnie bez dodania gazu - endurówka nawet jak puscisz sprzegło bez gazu to przydusi ale pojedzie do przodu sprzegło działa mocno średnio - czuć ze to nie służy do jazyd na półsprzegle, zawias - gdzies zeskoczyc na płaskie - bajka, ale takich sytuacji w enduro jest mało, z kolei złapac tym trakcje na podjeździe dramat, tył podskakuje na kazdym patyczku i za nic nie chce sie trzymać, do tego szybkoi wbija sie na obroty wiec non stop tyłkiem zamiata
wiec jak chcesz sensownie polatać tylko i wyłącznie EXC
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sebapyka
Dołączył: 23 Cze 2017
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:08, 22 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Miałeś może styczność z EXC 200 ? lub ktoś mi powie czy nie będzie za słaby po wr250 4t ? Szukam główne 2t spodobała mi się jego lekkość i zwinność w porównaniu z moją kolubryną
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 20:17, 22 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
jak dla mnie nie do konca jest cos takiego jak za słaby... kazde moto jest za słabe np na prostej miałem 525 jak latałem po lasach czasami czułem że mogłby byc troche szybszy
200tka nie jest krolem prostej, mocowo bedzie cos porównywalna z WR ale całkowicie inna charakterystyka jazdy,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sebapyka
Dołączył: 23 Cze 2017
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:28, 22 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
niestety okazję miałem się przejechać tylko na 250 2t i 125 2t z 125 miałem tak że bałem się że zgaśnie przy podjeździe pod górę strasznie z obrotów spadała a 250 jednak utrzymała obroty ( nie wiem może to zależne od rocznika 125 była z 00r a 250 04r ) i tu się boję że z 200 będzie podobnie jak z 125 więc nie wiem czy nie lepiej poczekać i wychaczyć jednak 250
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Wto 20:29, 22 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
crossy na tory!
przerabiałem temat sxów w lesie długuugi czas i wniosek jest jeden: można ale po co się męczyć?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 21:33, 22 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
125 i 200 są dosyc podobne, ale 200tka wyraźnie mocniejsza, jakby mi ktos dał 250 albo 300 to bym pewnie nie wyczaił na czym jade, ale 125/200 juz róznica jest wyraźna. latałem troche na takiej i wrażenia w ciezkim terenie swietne, wąwozy itp na prawde idzie super. to pierwsze " kopnięcie' mocą jest podobne pewnie jak w 250, tylko potem górą czuc róznoce, 250tka jak pokręcisz to rwie rece z łokci jak sobie ustawisz, a 200tke to trzeba pałować - co nie znaczy że jest za słaba bo mało który podjazd ją pokona
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|