Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kupno motocykla
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
janexc200




Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 5:46, 04 Wrz 2014    Temat postu:

lionix napisał:
Cytat:
Ceny z oryginału:
uszczelka dużej pokrywy sprzęgła 800.30.025.000 - 84zł
nakrętka 510.30.028.100 - 27zł
podkładka 0137 120000 - 4zł
wpust 6946 005 - 7zł
oring tulei 0770 102020 - 19zł 1szt potrzeba trzy
uszczelka głowicy 810.30.036.000 - 136zł
prowadnica wydechowa 590.36.026.044 - 74zł potrzeba dwie
popychacz wydechowy 590.36.061.144 - 682zł
zawór ssący 590.36.030.000 - 131zł potrzeba dwa
uszczelniacz zaworowy 590.36.027.000 - 17zł/1szt potrzeba 4
sprężyna zaworu ssącego 594.36.028.044 - 123zł potrzeba dwa
łańcuch rozrządu 805.36.013.000 - 315zł - to muszę sprawdzić jeszcze raz, bo cena jest za wysoka.
wałek rozrządu 800.36.010.000 - 723zł
pompa oleju 800.38.002.044 - 225zł
pokrywka pompy oleju 800.38.003.000 - 73zł
uszczelka magneta 800.30.040.100 - 33zł
łożysko igiełkowe kosza sprzęgłowego 0405 252910 - 27zł
zabezpieczenie nakrętki kosza sprzęgłowego 565.32.018.000 - 13zł
uszczelka małej pokrywy sprzęgła 800.30.027.000 - 48zł
zawór wydechowy 590.36.031.000 - 226zł
sprężyna zaworu wydechowego 594.36.028.044 - 123zł
łożysko wału 800.30.019.000 - 300zł
W wycenie oryginałów przeoczyłem uszczelki pokrywek głowicy i łożysk wałeczkowych kosza sprzęgłowego, ale te elementy łącznie nie powinny przekroczyć 90 zł

Wałek rozrządu mogę zrobić nowy w cenie do 550 zł
Popychacz wydechowy prawdopodobnie udałoby się zregenerować w cenie do 350 zł
Naprawa czopa wału 150 zł
Centrowanie wału. Opcja I 95 zł, Opcja II 195 zł

Wymiana dwóch prowadnic zaworowych, frezowanie i docieranie gniazd wydechowych 160 zł
Docieranie zaworów dolotowych 20 zł
Remont 420 zł

Usterkę mechanizmu skrzyni biegów już naprawiłem
Łożyska bardzo dobrej jakości z zamiennika. Niektóre lepsze od oryginału.
Łożyska wału (dwa) 320 zł
Łożyska balansera 214 zł
Łożyska pompy wody, wałka rozrządu, dolnego wałka łańcucha rozrządu 84 zł
Komplet łożysk skrzyni biegów 220 zł - lub samo łożysko, które wg. mnie wymaga wymiany 98 zł

Tłok wossner 576 zł
Korbowód Hot Rods 522 zł - ten był wymieniany całkiem nie dawno, ale przyczyną jego szybkiego zużycia jak i wałka rozrządu i popychacza był prawdopodobnie brak smarowania


By majster


czyli wyszło na to ze to moto było nieźle skatowane, wymiana korby czy wałka to nie jest standardowy remont

wałek i dzwigienkę spokojnie znalazłbys uzywaną w idealnym stanie bo one raczej nie padaly w hsb i juz jestes 1200zł do przodu

ogólnie ładne koszty remontów wam wychodzą, oby teraz te sprzęty odwiedzczyły siędlugim bezawarynym zyciem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 5:53, 04 Wrz 2014    Temat postu:

wałek rozrządu szukałem kilka miesięcy, kupiłem w kanadzie
część nie do dostania we wszystkich bergach
dźwigienki padają i bergach i katach ponieważ są takie same - łożyska na nich warto kontrolować bo jak padną to po wałku rozrządu, śrubki regulacji luzów w większości katów i bergów też są już mocno zużyte dlatego powstała metoda pomiaru na obrót śrubą a nie szczelinomierz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lionix




Dołączył: 28 Mar 2014
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Czw 7:03, 04 Wrz 2014    Temat postu:

Janexc jak to mowia, uzywane to ja mam Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
janexc200




Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 15:31, 04 Wrz 2014    Temat postu:

Cytat:
dźwigienki padają i bergach i katach ponieważ są takie same - łożyska na nich warto kontrolować bo jak padną to po wałku rozrządu,

wiem ze są takie same, tyle tylko ze kat ma dwie pompy oleju, dwa filtry i dwa sitka i problemy z dzwigienkami zdarzają się rzadko i w bardzo dojechanych sztukach

w bergach jak widac padają, kumplowi tez padla mimo ze moto wygląda jakby miał nieduzo najechane, na sitku co wymianę oleju pelno opiłków, w kacie czysto

a wałek jest ana allegro za 150zł, drugi na tablicy za 580


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez janexc200 dnia Czw 15:33, 04 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 16:25, 04 Wrz 2014    Temat postu:

Teraz jest pełno wałków bo, aż 2 osoby sprzedają husabergi 650 na części.
Ten jeden jest mój nawet tylko, że wszystkie są od 650 a 450 ma inny:)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Czw 16:25, 04 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lionix




Dołączył: 28 Mar 2014
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Czw 17:29, 04 Wrz 2014    Temat postu:

Jak stwierdzil majster, to wina dojechanej pompy oleju

U mnie przed remontem tez bylo pelno opilkow


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 19:36, 04 Wrz 2014    Temat postu:

w husabergu były są i będą aluminiowe opiłki:)
a to dlatego, że łańcuszek jest za blisko ścianki cylindra i ją podjada, ślizg łańcucha chroni ją z 3 stron a z 4 łańcuszek jedzie po aluminium


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lionix




Dołączył: 28 Mar 2014
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Czw 19:48, 04 Wrz 2014    Temat postu:

Hacker czyli mowisz ze taka lipe odwalili? Przecie to gwaltownie zmniejsza zywotnosc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 19:57, 04 Wrz 2014    Temat postu:

Aluminowe opiłki są lepsze niż stalowe.
Na tej fotce widać rowek wyżłobiony przez nity łańcuszka.
Lewa strona, tam gdzie jest ten czarny ślizg. Widać na zewnętrznej ściance cylindra wyżłobienie w kształcie trójkąta.
Tak jest na całej długości.
W starych bergach dochodzą jeszcze opiłki z aluminiowej zębatki łańcuszka rozrządu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin