|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
janexc200
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 5:46, 04 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
lionix napisał: | Cytat: | Ceny z oryginału:
uszczelka dużej pokrywy sprzęgła 800.30.025.000 - 84zł
nakrętka 510.30.028.100 - 27zł
podkładka 0137 120000 - 4zł
wpust 6946 005 - 7zł
oring tulei 0770 102020 - 19zł 1szt potrzeba trzy
uszczelka głowicy 810.30.036.000 - 136zł
prowadnica wydechowa 590.36.026.044 - 74zł potrzeba dwie
popychacz wydechowy 590.36.061.144 - 682zł
zawór ssący 590.36.030.000 - 131zł potrzeba dwa
uszczelniacz zaworowy 590.36.027.000 - 17zł/1szt potrzeba 4
sprężyna zaworu ssącego 594.36.028.044 - 123zł potrzeba dwa
łańcuch rozrządu 805.36.013.000 - 315zł - to muszę sprawdzić jeszcze raz, bo cena jest za wysoka.
wałek rozrządu 800.36.010.000 - 723zł
pompa oleju 800.38.002.044 - 225zł
pokrywka pompy oleju 800.38.003.000 - 73zł
uszczelka magneta 800.30.040.100 - 33zł
łożysko igiełkowe kosza sprzęgłowego 0405 252910 - 27zł
zabezpieczenie nakrętki kosza sprzęgłowego 565.32.018.000 - 13zł
uszczelka małej pokrywy sprzęgła 800.30.027.000 - 48zł
zawór wydechowy 590.36.031.000 - 226zł
sprężyna zaworu wydechowego 594.36.028.044 - 123zł
łożysko wału 800.30.019.000 - 300zł
W wycenie oryginałów przeoczyłem uszczelki pokrywek głowicy i łożysk wałeczkowych kosza sprzęgłowego, ale te elementy łącznie nie powinny przekroczyć 90 zł
Wałek rozrządu mogę zrobić nowy w cenie do 550 zł
Popychacz wydechowy prawdopodobnie udałoby się zregenerować w cenie do 350 zł
Naprawa czopa wału 150 zł
Centrowanie wału. Opcja I 95 zł, Opcja II 195 zł
Wymiana dwóch prowadnic zaworowych, frezowanie i docieranie gniazd wydechowych 160 zł
Docieranie zaworów dolotowych 20 zł
Remont 420 zł
Usterkę mechanizmu skrzyni biegów już naprawiłem
Łożyska bardzo dobrej jakości z zamiennika. Niektóre lepsze od oryginału.
Łożyska wału (dwa) 320 zł
Łożyska balansera 214 zł
Łożyska pompy wody, wałka rozrządu, dolnego wałka łańcucha rozrządu 84 zł
Komplet łożysk skrzyni biegów 220 zł - lub samo łożysko, które wg. mnie wymaga wymiany 98 zł
Tłok wossner 576 zł
Korbowód Hot Rods 522 zł - ten był wymieniany całkiem nie dawno, ale przyczyną jego szybkiego zużycia jak i wałka rozrządu i popychacza był prawdopodobnie brak smarowania
|
By majster |
czyli wyszło na to ze to moto było nieźle skatowane, wymiana korby czy wałka to nie jest standardowy remont
wałek i dzwigienkę spokojnie znalazłbys uzywaną w idealnym stanie bo one raczej nie padaly w hsb i juz jestes 1200zł do przodu
ogólnie ładne koszty remontów wam wychodzą, oby teraz te sprzęty odwiedzczyły siędlugim bezawarynym zyciem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 5:53, 04 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
wałek rozrządu szukałem kilka miesięcy, kupiłem w kanadzie
część nie do dostania we wszystkich bergach
dźwigienki padają i bergach i katach ponieważ są takie same - łożyska na nich warto kontrolować bo jak padną to po wałku rozrządu, śrubki regulacji luzów w większości katów i bergów też są już mocno zużyte dlatego powstała metoda pomiaru na obrót śrubą a nie szczelinomierz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lionix
Dołączył: 28 Mar 2014
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw 7:03, 04 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Janexc jak to mowia, uzywane to ja mam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
janexc200
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 15:31, 04 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Cytat: | dźwigienki padają i bergach i katach ponieważ są takie same - łożyska na nich warto kontrolować bo jak padną to po wałku rozrządu, |
wiem ze są takie same, tyle tylko ze kat ma dwie pompy oleju, dwa filtry i dwa sitka i problemy z dzwigienkami zdarzają się rzadko i w bardzo dojechanych sztukach
w bergach jak widac padają, kumplowi tez padla mimo ze moto wygląda jakby miał nieduzo najechane, na sitku co wymianę oleju pelno opiłków, w kacie czysto
a wałek jest ana allegro za 150zł, drugi na tablicy za 580
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez janexc200 dnia Czw 15:33, 04 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 16:25, 04 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Teraz jest pełno wałków bo, aż 2 osoby sprzedają husabergi 650 na części.
Ten jeden jest mój nawet tylko, że wszystkie są od 650 a 450 ma inny:)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Czw 16:25, 04 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lionix
Dołączył: 28 Mar 2014
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw 17:29, 04 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Jak stwierdzil majster, to wina dojechanej pompy oleju
U mnie przed remontem tez bylo pelno opilkow
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 19:36, 04 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
w husabergu były są i będą aluminiowe opiłki:)
a to dlatego, że łańcuszek jest za blisko ścianki cylindra i ją podjada, ślizg łańcucha chroni ją z 3 stron a z 4 łańcuszek jedzie po aluminium
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lionix
Dołączył: 28 Mar 2014
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw 19:48, 04 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Hacker czyli mowisz ze taka lipe odwalili? Przecie to gwaltownie zmniejsza zywotnosc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 19:57, 04 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Aluminowe opiłki są lepsze niż stalowe.
Na tej fotce widać rowek wyżłobiony przez nity łańcuszka.
Lewa strona, tam gdzie jest ten czarny ślizg. Widać na zewnętrznej ściance cylindra wyżłobienie w kształcie trójkąta.
Tak jest na całej długości.
W starych bergach dochodzą jeszcze opiłki z aluminiowej zębatki łańcuszka rozrządu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|