|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 15:26, 05 Mar 2012 Temat postu: Licznik Motogodzin KTM |
|
|
Mam założony oryginalny licznik mth KTM (ten z powerpartsów) i tak:
Dwódniowy wyjazd
czas jazdy w/g licznika - 3,7mth
zużycia paliwa - ok 7l (1bak) - czyli ok 1mth w/g manuala
styl jazdy - bez katowania, przewaznie średnie obroty
Czym się lepiej sugerować? wiadomo że dla silnika lepiej licznikiem mth, ale dla potrfela juz nie, myślę że trzeba to trochę uśrednić - czyli uznac że były ok 1.5 mth
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Pon 15:34, 05 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
te liczniki motogodzin to lipa! liczą godziny zegarowe, sugeruj się tylko zużyciem paliwa, najdokladniejsze. jeszcze nie spotkalem się z licznikiem ktory liczy prawdziwe mh, ale mysle że takie są.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Raku
Dołączył: 13 Cze 2011
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Z cyrku
|
Wysłany: Pon 20:57, 05 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Wytłumacz dlaczego licznik motogodzin którego kabelek owijasz wokół przewodu świecy jest lipą?
To najlepszy licznik motogodzin który zlicza mth na podstawie impulsów, im wyższe obroty tym wiecej impulsów proste jak budowa cepa i najdokładniejsze, a nie zliczanie tego ile moto spaliło a ile nie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Raku dnia Pon 20:58, 05 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 21:06, 05 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Raku napisał: | Wytłumacz dlaczego licznik motogodzin którego kabelek owijasz wokół przewodu świecy jest lipą?
To najlepszy licznik motogodzin który zlicza mth na podstawie impulsów, im wyższe obroty tym wiecej impulsów proste jak budowa cepa i najdokładniejsze, a nie zliczanie tego ile moto spaliło a ile nie |
widocznie nie do końca najdokładniejszy skoro zliczył mi 3mth z jednego baku a nie 1mth, to był pierwszy test porównawczy, następny wyjazd będzie ostrzejszy - może pomiar na liczniku będzie porównywalny ze spalaniem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 21:11, 05 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
liczniki z ktmów EXC dokładniej licza te oryginalne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:56, 05 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
wszystkie te piźdzki licza łączny czas pracy silnika a nie mth pogódźcie sie z tym
za dobry licznik trzeba zapłacić
jeden z tańszych jaki znam i ponoć dośc dobry jak na cene to tiny tach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Wto 10:13, 06 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Raku napisał: | Wytłumacz dlaczego licznik motogodzin którego kabelek owijasz wokół przewodu świecy jest lipą?
To najlepszy licznik motogodzin który zlicza mth na podstawie impulsów, im wyższe obroty tym wiecej impulsów proste jak budowa cepa i najdokładniejsze, a nie zliczanie tego ile moto spaliło a ile nie |
Bo dziala tak:
Są impulsy włancza zegar, nie ma ich stopuje zegar.
Do liczenia mh sa już złożone algorytmy i do każdego silnika inne, kazdy silnik ma moc i moment przy innych obrotach, a z tego co wiem mh to godzina pracy silnika na obrotach przy maksymalnej mocy, czy momencie, tu wlasnie nie wiem jak jest, moment jest zawsze położony niżej od max mocy, na wykresie.
Kiedyś przynieśli mi 250SXfa do remontu, ktory mial licznik, i sprawdzalem wtedy. pol h na wolnych obrotach na licznik zwiększył czas o pół h, więc gówno prawda, jak zużywa się silnik przez półh na wolnych obrotach a jak na 8000?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bully dnia Wto 10:15, 06 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 11:41, 06 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Ja miałem licznik trial techa i tam się ustawiało czy silnik 2T czy 4T.
Ale nigdy nie sprawdzałem czy liczy mth czy h
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Wto 16:14, 06 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jess34
Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 3/3
|
Wysłany: Wto 13:06, 06 Mar 2012 Temat postu: licznik |
|
|
mam oryginalny nowy licznik liczy wszystko co potrzebne nadal do opchnięcia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 14:36, 06 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
bully racja z tym że na wolnych również liczy mth, - ale inne pytanie, liczniki stosuje sie do crossówek - wiec czy ktokolwiek uzywa crossówki do pyrkania na wolnych obrotach ? albo do przyglądania sie czy moto ładnie pracuje na wolnych ? wieziesz moto na przyczepce na tor, wyładowujesz go - odpalasz na kilka minut ( róznica 5 motominut w jedną czy w druga nie ma znaczenia ) i dzida do oporu, aż padniesz gasisz i nic sie nie nabija. i wtedy pomiar jest w sam raz. bo nikt na torze nie pyrka, tylko kreci do odciny. wtedy licznik mth sie sprawdza jak trzeba. i dlatego licznik moze kosztować 50 zł a nie 500 za jakies elektroniczne układy które dokładniej mierza. co innego w enduro gdzie czasem jedzie sie przez "bagna" kilometr/godzine, albo na długiej prostej cisnie sie 160 km h. i te liczniki do enduro zazwyczaj lepiej zliczaja przynajmniej mój liczy nie tyle czas pracy silnika co jeszcze dodaje zmienną ( czujnik koła ? czy cos ) i pomiar jest dokładniejszy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 15:34, 06 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
no właśnie do enduro powinny byc te lepsze
ale jak ktos jeździ crossówka i narzeka na licznik to chyba sam nei wiem do czego ona jest stworzona i poźniej pretensje że źle mierzy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Wto 19:56, 06 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
dokładnie tak jak mowisz henio - przy ostrym palniku , na torze idzie bak w godzinę - dzis sprawdzone, licznik pokazał 1.1mth
koniec tematu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Keny
Dołączył: 21 Lis 2011
Posty: 269
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Inowrocław
|
Wysłany: Czw 13:35, 08 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
wg. mojego licznika i kolegów 40km po lasach wychodzi 1mtg. Porównując przebiegi z przepracowanymi mtg. przeważnie wychodzi przelicznik 40km=1mtg. Czyli wg. serwisówki po 600km wychodziłaby wymiana oleju,filtrów i ustawienie zaworów. Wspomnę tylko ,że koledzy mają nowe Husabergi i też im tyle wychodzi (jazda na 2/3 - 3/4 gazu).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Poramańcz
Dołączył: 07 Sie 2011
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Czw 17:33, 08 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Potwierdzam w/w przelicznik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|