|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kawka5
Dołączył: 24 Maj 2014
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 19:30, 11 Wrz 2014 Temat postu: loctite niebieski i czerwony |
|
|
witam
moglby ktos wytlumaczyc jaka jest roznica miedzy loctite niebieskim i czerwonym??
dzieki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lam3r
Dołączył: 01 Sie 2012
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opolskie
|
Wysłany: Czw 19:35, 11 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Wytrzymałość.
Czerwony jest najmocniejszy, niebieski słabszy. Oba są dedykowane do zabezpieczania gwintów. Jest jeszcze zielony i ma jakieś tam inne zastosowanie, chociaż pewnie podobne.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Lam3r dnia Czw 19:36, 11 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kawka5
Dołączył: 24 Maj 2014
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 19:40, 11 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
a jak to sie ma do wytrzymalosci temperaturowej i np czynnikow tj olej w komorze silnika??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kzq
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubań
|
Wysłany: Czw 19:49, 11 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Odporne na olej i temp bodajże 150 stopni C.
Zielony - niska siła wiązania.
Niebieski - średnia siła wiązania (np. Loctite 243) śruby w silniku itd, masz KTMa tego typu klej powinieneś posiadać. (tutaj masz opis jego właściwości [link widoczny dla zalogowanych] )
Czerwony - wysoka siła wiązania, używa się go do tych śrub których nie będziesz odkręcać (aby odkręcić taką śrubę musisz materiał do bodajże 180 stopni C podgrzać).
W książce serwisowej masz opisane które śruby jakim klejem traktować. Klej używa się zazwyczaj do śrub które mogą się odkręcić pod wpływem np. wibracji tj. np. śruby kosza sprzęgłowego, śruby na wale korbowym, śruby przedniego zacisku hamulcowego, w skrzyni biegów itd.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kzq dnia Czw 19:55, 11 Wrz 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:38, 11 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
na butelce masz numer, wchodzisz w katalog/specyfikacje producenta i wiesz do czego dany produkt jest przeznaczony, równie dobrze czerwony czy zielony moze byc klej do połaczen płaskich, kołnierzowych, uszczelniajacy... nie ma reguły, w serwisówce masz tez opisane po numerze a nie kolorze jaki specyfik zastosowac.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|