|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wsk125
Dołączył: 16 Wrz 2017
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 17:25, 28 Lis 2018 Temat postu: Luz montażowy tłoka KTM sxf 250 2014 |
|
|
Hej.
Tak dla pewności pytanie luz montażowy tłoka wossner do KTM sxf 250 2014 powinien wynosić 0.04 mm. Jak by co to mnie poprawcie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 18:44, 28 Lis 2018 Temat postu: |
|
|
jak juz zakupiłes tłok to w opakowaniu masz instrukcje i tam jest podany luz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wsk125
Dołączył: 16 Wrz 2017
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 18:58, 28 Lis 2018 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | jak juz zakupiłes tłok to w opakowaniu masz instrukcje i tam jest podany luz |
Jeszcze nie kupiłem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dioda
Dołączył: 26 Gru 2014
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:47, 23 Gru 2018 Temat postu: |
|
|
Pany takie pytanie,,.jak montujecie tłok w 4paku to zakładając cylinder jak sobie radzicie z pierścieniami,ściskacie tylko palcami żeby w początkowym etapie weszły?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 21:36, 23 Gru 2018 Temat postu: |
|
|
najlepiej palcami - kieeeedys montowałem w 525 pierscien, chciałem wkrętaka uzyc, wskoczył miedzy lamelki pierscienia i go połamał ;/ także najłatwiej to palce i 2 osoby
czasem nawet serwisówka zaleca żeby tłok sobie wrzucic w cylinder - a dopiero potem zakłądac tłok na korbowód - na stole tez łatwiej to zrobic
mozna tez próbowac patentów owijac jakimis blaszkami sa też specjalne przyrządy do montowania pierscieni - ale do amatorskiej obsługi jednego motocykla raczej nieopłacalny temat
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mentor
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Iłowo-Osada
|
Wysłany: Pon 11:54, 24 Gru 2018 Temat postu: |
|
|
Ja w 450 nigdy nie mialem problemu. Zawsze troche oleju na powierzchnie cylindra i ladnie mi wchodzil. A dopiero potem tlok nakladalem na korbe sworzen i zabezpieczenie. Dla mnie tak bylo najlatwiej. Bo jak zalozysz najpierw tlok na korbe to potem on lata jak dziki i musi Ci ktos pomoc.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|