|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
luksw
Dołączył: 16 Lip 2012
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 19:56, 01 Cze 2013 Temat postu: Mapa zaplonu |
|
|
Jest ktos w stanie dokladnie wtlumacyzc o co chodzi z ta mapa zaplonu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Sob 19:58, 01 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Możesz mieć w niektórych mapach zmienne mapy zapłony, czyli że zminia CI kąt wyprzedzenia zapłonu a przy tym innaczej jest oddawana moc i można w zależności od terenu dobrać sobie mapę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szymi07
Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:35, 01 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Jak ją dobrać i gdzie się to ustawia, czy jest to skomplikowane
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Sob 20:37, 01 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Oryginalnie motocykl ma 1 podstawową mapę zapłonu.
Czasem w nowszych jest wybór (tzn przełącznik) map zapłonu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szymi07
Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:40, 01 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
a w moim exc 525 03 będzie cos takiego?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Sob 20:42, 01 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Chyba nie
Przełącznik map zapłonu przy kierownicy się znajduje.
W 525 raczej go nie ma
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szymi07
Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:42, 01 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
A to szkoda:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Daniel_83
Dołączył: 21 Lut 2013
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olsztynek
|
Wysłany: Nie 20:40, 02 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
U mnie w SX 150 nie mam przełącznika, ale pod zbiornikiem są kabelki i można sobie je przepiąć i mapa się zmienia. Można założyć przełącznik na kierę ale ten pare złociszy kosztuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KNKS
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 21:03, 02 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Pozostaje pytanie czy jest ci coś takiego potrzebne. Bawiłem się takim ustrojstwem w EXC 500 2013 i muszę przyznać, że nieszczególnie widzę celowość tego wynalazku...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 14:21, 03 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
mapa to dosyc fajna sprawa. można sobie dostosowac " agresywność " silnika pod warunki. np na błoto wygładzasz charakterystyke i moto duzo lepiej tam sie zachowuje. to samo przy np technicznych przejazdach. zalezy jeszcze jaki rok itp. bo 525 nie miały takich map. 530stki ( mówie modelowo bo wiadomo że 450 itd wszystko to samo było ) miały 2 mapy do wyboru, jedna bardziej lajtowna druga mozna powiedziec sportowa. nowe z kolei maja wejscie pod kompa i mozna sobie dowolnie to programować i wtedy na prawde fajnie mozna dostroić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KNKS
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 17:04, 03 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
E tam. Potrzebne jak świni siodło
W motocyklu klasy 450 -500, który ma charakterystykę przebiegu momentu zbliżona do liniowej takie rozwiązanie jest gadżetem.
Nie znam nikogo kto by tego używał, ale pobawic sie trochę elektroniką można. Idealne na deszczowe weekendy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Pon 17:09, 03 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Zgadzam się- bardziej gadżet, ale kupując moto za 30-40k, to czemu go nie mieć .
Amator zbytniej różnicy pewno nie odczuje, a zawodowiec, który jeździ latami raczej czegos takiego także nie miał by potrzeby używać, skoro uczył się jeździć na motocyklach, bez takiego gadżetu.
To tak jak w dzisiejszych czasach kontrola trakcji w autach. Osoba która cały czas z niej korzysta pomaga jej w skarjnych sytuacjach, a mi np osobiście przeszkadza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KNKS
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 12:30, 04 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Miałem takie ustrojstwo w GSX-R 1000 2009. Urządzenie w pełni programowalne. Nie użyłem ani razu, bo i po co... W mocnych motocyklach całkowicie zbędne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 12:38, 04 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
W 2t się przydaje i to bardzo.
Jak sie zmęczysz np na takiej 300 to po kamienistej sekcji jak go nie złagodzisz to będzie latał pod niebo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jero11
Dołączył: 27 Mar 2014
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Samborowo
|
Wysłany: Nie 20:09, 20 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Ktoś wie na jakiej zasadzie działa przełącznik map w 2t? Jest to zwykły przełącznik on/off, czy ma coś więcej w sobie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|