|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Sob 23:05, 04 Lut 2012 Temat postu: Miekki hamulec przedni, nie cofające się klocki |
|
|
Witam, mam problem z przednim hamulcem klamka jest "elastyczna". Mam prażenie że przewód trochę puchnie prawdopodobnie jest z 2000r
Nie cofają się też klocki, a raczej tłoczki. Może być to spowodowane właśnie tym że przewód puchnie i potem zamiast podciśnienie zassać tłoki z powrotem to przewód się kurczy. Sprawdzałem stan zacisku tłoczki nie są wytarte jedyne co to uszczelniacze tych tłoczków te bliżej krawędzi są już sparciałe przez co tłoczki mogą się w jakiś sposób przechylać i klinować.
I tu pytanie do was co o tym myślicie, bo nie chce kupować 2 części jak mogę jedną. Przewód mam za około 85zl a zacisk koło 150zl(zdaje mi się że tańszy od zestawu naprawczego i mam gatis cały osprzęt)
P.S odpowietrzałem go po kilka razy powietrza w układzie nie było. Układ też nie cieknie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 9:22, 05 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
jak odpowietrzałes i klamka dalej miękka to może być przewód
a co do tłoczków nasmaruj je i wtedy próbuj
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 9:35, 05 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
pytaj w jednym temacie
wyczysc wszystko, spusc płyn. rozbierz zacisk na częsci pierwsze. przy okazji mozesz to zrobic z pompa. poczysc, przesmaruj co do smarowania, złóz, zalej płyn - odpowietrz i ma byc dobrze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czepek
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Nie 11:18, 05 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
zatarte tłoczki hamulcowe.
Wyjmij, wyczyść, nasmaruj, jak niem pomoże to przepoleruj delikatnie,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Nie 13:19, 05 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
W tym problem że wszystko już 3x sprawdzałem tłoczki są gładkie nie ma z nimi problemu. Tak samo z pompą. Tłoczki czym przesmarować?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 13:22, 05 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
smarem do tłoczków hamulcowych
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 13:22, 05 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
np smarem sylikonowym, czasami jak zmieniasz klocki a masz zuzyte tarcze to klamka potrafi byc miekka dopuki kloski sie nie dotra.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Nie 20:56, 05 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Przedni hamować hamuje już od połowy ale mogę cały wcisnąć aż do kierownicy. Powinien być już twardy po odpowiednim wciśnięciu. A do tego tłoczki się nie cofają jak powinny.
Dzisiaj sprawdziłem tylny zacisk, który działał jak należy. Hamować hamował, nie ciekł i był twardy(dźwignia nie szła do samego dołu tylko przed nim już blokowała się hamując jak należy) Lecz okazało się że uszczelniacz "olejowy" ten od wewnętrznej strony jest już nieźle zużyty a "pyłowy" ten drugi jest sparciały i ledwo go widziałem. Na dodatek tłoczek jest nieźle nadgryziony i nadaje się do wymiany.
Wie ktoś ile kosztują zestawy naprawcze obu hamulców? Albo samych uszczelniaczy tłoczków jeśli jest taka opcja?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czepek
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Pon 11:00, 06 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
ja płaciłem za uszczelniacze chyba 20zł
do przodu za 4szt
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|