Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Motocykl Trialowy, czego szukać?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
L00rD




Dołączył: 18 Wrz 2015
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chrzanów

PostWysłany: Sob 23:15, 06 Sie 2016    Temat postu: Motocykl Trialowy, czego szukać?

Witam Was,

piszę z pytaniem, ponieważ, ze względów zdrowotnych poważnie myślę nad przesiadką na motocykl trialowy jeszcze w tym sezonie. Przy okazji chciałbym poćwiczyć i się podszkolić. Czy jest ktoś kto ma jakieś doświadczenie z tymi motocyklami? co wybrać?, czego szukać na rynku? jakie pojemności?

Pozdrawiam
Daniel


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 18:22, 07 Sie 2016    Temat postu:

marka - w zasadzie dowolna
liderem jest sherco, zaraz za nim gasgas z betą. ( to juz zalezy jak co komu pasuje itp itd ) ale generalnie te 3 marki najbardziej polecam. te mniej popularne - montesy, scorpy itp moze byc wiekszy problem z częsciami.

wiec sprawa marki załatwiona

teraz pojemnosc - są 2 opcje. jak chcesz sie uczyc techniki, stać w miejscu, wskoczyc na belke, - 200 ccm to max wg mnie. wieksze pojemnosci potrafia byc niebezpieczne. a nawet taką 125tką z 4 biegu jesteś w stanie na bardzo wysokie scianki wskakiwac ( wystarczy dac troche wiecej gazu ) moc sie nie bardzo liczy. a dodatkowo mniejsza pojemnosc mniej waży - co czuć. i duzo łatwiej manewrować.

jak chcesz latać na lekkie przeloty w sensie jeździć z miejsca na miejsce i gdzieś dojeżdzać polecam 250tke max 270. wyzsze pojemnosci są dobre dla kogos kto ma pojęcie. nie powiem że sie nie da nauczyc na 290tce czy 320stce... ale wiem że mogą byc męczące i bys musial kupic kilka błotników na zapas ;D

ja osobiscie mam gg 200, 175 pojemnosci - latam troche na przeloty w sensie mam powiedzmy 3-4 km od miejscówki do miejscówki. potem raczej upalam w miejscu, porównujac z sherco 125, sherco 250 i gg 270 chyba to mój wg mnie wypada najfaniej - jest taki akurat do nauki. nie za mocno, mozna walić mu gazem i jest przewidywalny, nie jest za słaby - nie ma że nie podjedzie czy coś. wszystko kwestia techniki. scianki robie pionowe prawie czasem, gdzie ktmem nawet bym nie próbował ;D

kwestia budżetu kasy itp - zależnie jak cię stać, i duzo to kwestia stanu, ale maszyn sprzed 2000 roku lepiej unikać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
L00rD




Dołączył: 18 Wrz 2015
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chrzanów

PostWysłany: Nie 19:09, 07 Sie 2016    Temat postu:

Dzięki, za odpowiedź, co do kwestii finansowej, to pewnie Kat pójdzie do oddania, więc pieniążek będzie na to. Jak mam być szczery, nie wiem gdzie szukać takiego motocykla, rynek używek jest stosunkowo mały więc nie jest to takie proste.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez L00rD dnia Nie 19:27, 07 Sie 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 14:25, 08 Sie 2016    Temat postu:

ja mam betę evo 300, bdb. sprzęt; jeździłem też sherco wg. mnie mniej fajny i trochę gorzej pomyślany ale ogólnie też dobry z gg nie miałem przyjemności Wink
tu masz w dobrej cenie: [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 16:11, 08 Sie 2016    Temat postu:

z doświadczenia tych co jeżdżą - kup najmłodszy na jaki cię stać
do starszych jest problem z częściami, dodatkowo te motocykle się zużywają

jak chcesz dojeżdżać to pomyśl o takim z blachą /trafiają się/ będziesz mógł legalnie jeździć po drogach jakby to nie wyglądało

szukać musisz po całe Polsce - allegro/olx/fora - o dziwo na tym forum jak i na forum supermoto triale trafiają się dość często


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 18:23, 08 Sie 2016    Temat postu:

generalnie co do stanu - nowy czy stary kazdy jest spoko. aby podstawa było sprawne sprzęgło zawieszenie i hamulce. kumpel ma 2001 ja 2007 - róznica technologiczna nie jest przełomowa jakaś... jeżdzą dosyc podobnie. z częsciami tez nie ma problemu jako tako - bardziej lipa jest z cenami. ( npklocki hamulcowe które są jedna trzecią klocków do ktma kosztuja więcej ;D ) a zeby było smieszniej - znajoma osoba miała trialówke 2013 rok ( wtedy to chyba był z dwulatek... ) i była tak dorznięta że sie kupy nie trzymała.... wymagała ogromu wkładu.. mimo że z 5 metrów wyglądała na nówke

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez henio12323 dnia Pon 18:25, 08 Sie 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
L00rD




Dołączył: 18 Wrz 2015
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chrzanów

PostWysłany: Pon 20:59, 08 Sie 2016    Temat postu:

To czegoś będę szukał, zobaczymy, może trafi się coś ciekawego...

BTW, może ktoś chętny na exc 200?Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin