|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 22:12, 04 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
major000 napisał: | Nowe opony właśnie nacinałem w pół kostki tak jak mówisz. Powiem szczerze że takie nacięcie jest lepsze niż ostrzenie samego rantu kostki bo to jest dodatkowa krawędź czyli lepsza trakcja. Ostrzenie samego rantu tak naprawdę starcza na jeden, dwa loty. |
nacięcie w pionie tak żeby z tych szerokich zrobić dwie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13835
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 22:16, 04 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
tak, niektórzy tak robią - oponka wtedy lepiej sie gryzie i lepiek układa. samo przeciecie na 2 kawałki działa, niektórzy jeszcze robią szczelinke między nimi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 22:17, 04 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
i jak wyglada taka nowa guma po 1 zawodach np CC?
rwie sie to czy mozna jeszcze latac?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 22:55, 04 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Lata spokojnie. Oczywiście dużo zależy od rodzaju opony. Ja to robiłem na Mitas 946 czerwony pasek, przecinalem kostkę w pół, wycinając szczelinę. Nawet jak krawędzie się zaokrągliły to i tak super ciągneło.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KNKS
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 10:27, 05 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Robiłem taki patent z Metzeler'em 6DaysExtreme.
Celem było "zmiękczenie" opony celem zapewnienia lepszego kontaktu z podłożem na skałach/kamieniach (tubliss z ciśnieniem 0,3).
Opona działała bez zarzutu na twardym i bardzo twardym. Na piasku odczuwalne było lekkie "pływanie" i wyrażnie słabsza trakcja.
Trwałość pozostała na standardowym poziomie.
Jedna uwaga, Metzeler jest stosunkowo twardą oponą. Nie mam pojęcia jak taki patent sprawdzi się u oponach miękkich (np. EF-07 z zielonym paskiem).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|