|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mycek2012
Dołączył: 14 Mar 2017
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Sob 8:53, 15 Kwi 2017 Temat postu: Napinacz łańcuszka rozrządu |
|
|
Witam wszystkich posiadam KTMsxf 250 2014r i moje pytanie co sądzicie o napinaczu rozrządu mechanicznym a hydraulicznym😉Który jest lepszy bo Slyszalem już różne wersje dlatego potrzebuje waszej pomocy z góry dziękuje za odpowiedzi pozdrawiam👍
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Sob 9:21, 15 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
najlepszy jest mechaniczno-hydrauliczny (dirttricks) nie wymaga żadnej obsłgi jak manualny i nie jest zależny od ciśnienia oleju jak hydrauliczny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mumek426
Dołączył: 18 Lut 2015
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: kobyla górka
|
Wysłany: Sob 10:58, 15 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
ja jeżdżę na org hydraulicznym, i tak 5 motocykli z tymi napinaczami w jednym tylko mi przeskoczył rozrząd bo właśnie napinacz był już zużyty, miał nalatane 300 mtg ale to wtedy kupiłem nowy motocykl i nie wiedziałem co w niem było robione tak mina trochę,, a tak nie miałem z nimi żadnych problemów,ale,,, przy każdym remoncie silnika wymieniam też napinacz na nowy to wychodzi co około 100-150 mtg. Jeden z forumowiczów napisał że trzeba dawać do tego dobry olej i dobry filtr oleju i nie powinno być z tym problemu.Miałem też mechaniczny jakąś samoróbkę,ale dobrze wykonaną,nie jeździłem na tym długo bo sprzedałem motocykl,ale z tego co wiem to chyba taki napinacz szybciej zużywa łańcuch rozrządu,wymaga częstej kontroli. Który lepszy nie wiem,ale jak kolega wyżej napisał lepsza inwestycja 400 zł i problem z głowy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 12:00, 15 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
mechaniczne sa kiepskie, nigdy nie ma pewnosci czy łancuszek nie napiety za mocno czy nie, jak ktos przesadzi to mozna zerwać łancuszek łątwo..
oryginał nie wychodzi aż tak strasznie - wymieniasz raz co 100-150 godzin to dla wiekszosci ze 2 sezony. 200 zł na 2 sezony w moto które wymaga tyle wkładu to jak kropla
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Sob 12:30, 15 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
miałem mechaniczny i raz przeciągnąłem - trochę zjadło ślizg, niedużo ale widac że było za mocno, hydrauliczny potrafi po glebie się cofnąć i wtedy może przeskoczyć,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
piodeb88
Dołączył: 10 Sie 2015
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: Sob 16:25, 15 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Panowie jako laik w tym temacie to zapytam, jaki ja posiadam w exc450 z 13 roku? Na co zwrócić uwagę, jak dbać o niego i co ile wymienić żeby nie przysporzył problemów?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 16:33, 15 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Sciagasz manuala i sie do niego stosujesz - nic cie nie zaskoczy. Jak robisz odchylki to mysisz na to mocniej zwracac ueage i tyle
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 18:39, 15 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
piodeb88 napisał: | Panowie jako laik w tym temacie to zapytam, jaki ja posiadam w exc450 z 13 roku? Na co zwrócić uwagę, jak dbać o niego i co ile wymienić żeby nie przysporzył problemów? | w twoim moto jest napinacz na sprężynkę, starego typu. Niezniszczalny i bezobsługowy.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
piodeb88
Dołączył: 10 Sie 2015
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: Sob 20:00, 15 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Dzięki Major000! Takiej odpowiedzi oczekiwałem! Wesołych Świat chłopaki!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
r2r
Dołączył: 15 Kwi 2016
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 8:11, 30 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Jeśli chodzi o montaż standardowego napinacza hydraulicznego, to blokujemy go przy użyciu podkładek i po prostu wsadzamy na swoje miejsce? Czy jest coś na co zwrócić tam szczególną uwagę?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 9:10, 30 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
nie do konca, blokujesz go na podkładkach montujesz, i wtedy go odblokowujesz dobijając do konca. on musi wstępnie napiąć łancuszek.
opcje są dwie, albo masz w tej nakrętce na napinaczu odkręcane pokrętełko, i czyms tam wciskasz, albo sciagasz pokrywe do inspekcji zaworów, i czyms wciskasz np przez łancuszek - chodzi ogólnie o to żeby dobić to co blokowały monety cyz podkłądki. i on ma napiac. jak zaczniesz odpalać bez tego moze rozrzad przeskoczyć.
dodam że jak wciskasz czymś od strony napinacza ( tym otworkiem ) musisz uwazac żeby nie uszkodzic napinacza bo tam ma kulke, wiec ostrym wkrętakiem nie nalezy tego robic, najlepeiej jakims płaskim wałkiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
r2r
Dołączył: 15 Kwi 2016
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 12:22, 01 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
https://youtu.be/loxrvCH62CE
Lekka różnica jest, ale nie jestem pewien czy tu tkwił problem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zwirek03
Dołączył: 24 Lis 2015
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: xxx
|
Wysłany: Pon 13:09, 01 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
to może łańcuszek czas wymienić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|