|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szakul123
Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 8:55, 05 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
a jak wykręcisz świecę albo na deko też idzie ciężko przekopać ? robiłeś cały silnik czy tylko cylinder zrzucałeś ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cuddak
Dołączył: 22 Paź 2013
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 9:39, 05 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
na deko idzie normalnie gora byla robiona chyba bedzie trzeba rozebrac i ta tuleje sprawdzic ;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 10:20, 05 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Sprawdź ten automatyczny dekompresator.
Jak na ręcznym idzie dobrze to chyba nie wina tłoka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zapek
Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 546
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Pon 10:40, 05 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Tuleja to ZŁY pomysł w 4T.
Przetestowane w SX 450 kumpla z którym latam.
Nie dała rady.
Skończyło się na podwójnych kosztach i nowym cylindrze i tłoku.
Teraz sprzęt jeździ (odpala) bez problemów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cuddak
Dołączył: 22 Paź 2013
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 13:27, 05 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
panowie 49 stopni goraczki ale temat meczy obdzwoniłem szlifierza który to robił i mowi ze jak była już tuleja jedna wkładana i bylo planowanie I ONI TERAZ drugi raz splanowali to jest za nisko i tłok maa duza kompresje na gorze dlatego tak kompresja mówi żeby dać grubsza uszczelkę jest gdzieś możliwość kupna takiej ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cuddak
Dołączył: 22 Paź 2013
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 14:05, 05 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
czy macie jakis patent na to??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 14:13, 05 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
czytałem że są różne grubości ale idą raczej w stronę cieńszych niż grubszych od nominalnej,zadzwoń może do olekmotocykle i zapytaj o najgrubszą uszczelkę, może coś będzie wiedział
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 15:31, 05 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Jakieś cuda zaczynasz pisać a mechanik tobie wciskać.
Głowicę miałeś planowaną czy tylko tylko zabielaną?
Jak planowaną to po co i o ile? Ile mm zdjęto z tej głowicy?
Jeżeli zrobili tobie tylko zabielania podczas którego zbiera się tyle materiału, że nawet tego byś nie zmierzył to nie ma opcji aby to wpłynęło na stopień sprężania.
Abyś tak odczuł pod kopytem wzrost kompresji musieliby Ci zdjąć minimum 0,8 mm z głowicy.
Przy zabielaniu zdejmuje się jakieś maks 0,05mm.
Więc zobacz ile takich operacji musiałbyś mieć przeprowadzonych abyś to odczuł.
A jeżeli ktoś Tobie zdjął z głowicy lub z cylindra prawie jeden milimetr materiału to musiałbyć jakiś kaleka.
Więc zamiast dybać sprawdź te najbardziej realne usterki czyli luz zaworowy i autodeko.
W tym celu nie musisz zdejmować głowicy więc koszt 0zł.
Napisz też czy będziesz robił to TY sam czy mechanik. Bo jak mechanik to bezsensu ta dyskusja, bo on do błędu się nie przyzna a Tobie będzie wciskał kity.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Pon 15:33, 05 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
manta19
Dołączył: 16 Maj 2012
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Płock
|
Wysłany: Pon 16:13, 05 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
A może po prostu przyszedł czas na ułamanie kopki-ona jest z amelinium i potrafi się ułamać więc to zbieg okoliczności??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cuddak
Dołączył: 22 Paź 2013
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 17:01, 05 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
pekla na trzpieniu zeliwnym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 12:29, 06 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
powiedz mechanikowi niech ustawi zawory wydechowe na 1/6 obrotu, moim zdaniem to na 99% wina zle ustawionych zaworów wydechowych a silnik bedzie pracował poprawnie na luzach 0,05 i 0,020...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cuddak
Dołączył: 22 Paź 2013
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 12:57, 06 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
tylko sie wykuruje i od nastepnego tygodnia niech sprawdzi te zawory
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cuddak
Dołączył: 22 Paź 2013
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 13:30, 06 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
a jeszcze jedno pytanie czy motocykl po odpLEniu i zle ustawionych zaworach chodzil by inaczej ?? czy tylko problem z odpaleniem na zimnym jest
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 13:36, 06 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
jak ma za luzne to moze troszke głosniej pracowac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
makperson
Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 16:00, 06 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
podepne się na szybko, jeśli chodzi o poziom głośności, to czy przez zużyte ślizgi motor może tak cykać (szeleścić, nie wiem jak to nazwać) im wyższe obroty tym bardziej, moto po remoncie wszystkie łożyska w silniku wymieniane, łańcuszek, nawet napinacz wymieniłem bo wydawało mi się że to przez niego ale dalej bez zmian, zawory ustawione właśnie na 1/6 obrotu czyli to nie to… wkurza mnie to trochę mimo to że na YT są takie egzemplarze które głośniej chodzą, ale są i ciuchutkie, wiem że mogłoby to byc problemem przy sprzedarzy moto, dlatego chciałbym to wyeliminować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|