|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cuddak
Dołączył: 22 Paź 2013
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 16:34, 06 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
O co chodzi z tymi zaworami na 1/6 bp ja zielony a musze mieć rozpoznanie jak będę u mechanika myślałem ze ustawić tłok w odpowiedniej wysokości zabezpieczyć śruba i ustawić luz na 0.12
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
makperson
Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 17:01, 06 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
to znaczy że jest sposób na ustawienie zaworów w RFS poprzez wkręcenie śruby od regulacji do oporu (lekkiego) następnie wykręcić o 1/6 obrotu i zawór ustawiony jest na 0,10, jak sie dojdzie do wprawy to trwa to 3 min… najlepiej jako punkt odniesienia wziąć nakrętkę, ponieważ skłąda się z 6 równych części, odkręcamy o jedną taką "częśc" i gotowe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 17:05, 06 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
czesto koncówki w srubkach regulacyjnych sa mocno powybijane i ustawianie pod szczelinomierz nie jest wiarygodne dlatego warto spróbować sposobu 1/6 obrotu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|