Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

nowa tuleja
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cuddak




Dołączył: 22 Paź 2013
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 10:33, 04 Maj 2014    Temat postu: nowa tuleja

Po wymianie tulei i spasowaniu tłoka motor dostał strasznie dużej kompresji tak duże ze aż sie kopniak ułamał . Motocykl udało się odpalić ale z bólem co może być przyczyna tak dużej kompresji ???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Nie 10:35, 04 Maj 2014    Temat postu:

jeżeli 4t to mogą być źle wyregulowane zawory, może złe spasowanie tłoka do tulei?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cuddak




Dołączył: 22 Paź 2013
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 10:57, 04 Maj 2014    Temat postu:

4t tlok z tuleja robila firma ktora sie tym zajmuje od wielu lat wiec napewno dobrze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mentor




Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Iłowo-Osada

PostWysłany: Nie 11:47, 04 Maj 2014    Temat postu:

Motor Tech?
Jaki masz stopień sprężania? Mierzyłeś?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cuddak




Dołączył: 22 Paź 2013
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 11:59, 04 Maj 2014    Temat postu:

nie nie mototech tam maja za duzo roboty i brak terminu nie nie mierzylem mechanik mowil ze zawory ustawil na 0.13 motor jak sie juz uda odpali to po nagrzaniu nie ma problemu z kopnieciem chodz kompresia nadal jes duza

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Cuddak dnia Nie 14:54, 04 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cuddak




Dołączył: 22 Paź 2013
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 18:39, 04 Maj 2014    Temat postu:

panowie jakies rady ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Nie 19:20, 04 Maj 2014    Temat postu:

ja bym jeszcze raz sprawdził zawory, chociaż przy źle wyregulowanych to na gorącym ciężko pali,
może być tak że na zimnym jest za ciasno, po rozgrzaniu tuleja rozszerza się bardziej niż tłok i już jest lepiej,

a jak autodeko?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cuddak




Dołączył: 22 Paź 2013
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:38, 04 Maj 2014    Temat postu:

przepompuje na auto kilka razy kopniak kopniak sie ustawi w gornej pozycji i czasem nie idzie kopnac a jak kopniaka nie odpuszcze do samej gory to da sie kopnac

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cuddak




Dołączył: 22 Paź 2013
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:42, 04 Maj 2014    Temat postu:

a moze byc ze przy skladaniu jakos ten autodekompresator zle sie uzlozy czy cos podobnego ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:54, 04 Maj 2014    Temat postu:

prawdopodobnie za duzy luz na zaworach wydechowych.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cuddak




Dołączył: 22 Paź 2013
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 20:18, 04 Maj 2014    Temat postu:

kurde juz mowilem swojemu mechanikowi ze luz na zaworach ale on twierdzi ze jak by byl zly luz a ustawil n 0.13 to by motor wogole po odpaleniu zle chodzil a chodzi dobrze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lam3r




Dołączył: 01 Sie 2012
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opolskie

PostWysłany: Nie 20:20, 04 Maj 2014    Temat postu:

Co to za silnik? RFS? Wg serwisówki zawory na 0.12 o ile pamiętam, a najlepiej na 0.10

Teoretycznie 0.13 nie powinno być tragedii ale to jednak większy luz, niz zalecany, więc może warto spróbować to skorygować.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cuddak




Dołączył: 22 Paź 2013
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 20:25, 04 Maj 2014    Temat postu:

tak rfs no chyba bedzie musial poprawic bo ja juz opadam z sily zero przyjemnosci z jazdy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KozioŁ




Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomża

PostWysłany: Nie 22:27, 04 Maj 2014    Temat postu:

na ile pasowałeś nowy tłok? jakiej firmy? raczej wątpie by zawory były przyczyną, czy będzie to 0,10 czy 0,12 nie robi większej różnicy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lionix




Dołączył: 28 Mar 2014
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pon 1:28, 05 Maj 2014    Temat postu:

Zle pasowany tlok z tuleja na 100%

Ja bym jeszcze zmierzyl kopmreche


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin