|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fat
Dołączył: 20 Lut 2013
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 7:48, 17 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Kajtek DBL napisał: | 90% nowych części... A co z tym idzie ??? Tylko serwis. Pozdrawiam gorąco przyszłych nabywców gdzie to wszystko zmierza, doić tylko kasę. Stare czasy się skończyły gdzie coś było produkowane dla ludzi a nie dla serwisów. |
Przy popularności KTM, firmy akcesoryjne zareagują pewnie dość szybko i po roku-dwóch powinny być zamienniki dostępne. Poza tym gdyby nie postęp, to byśmy ciągle na drzewach siedzieli
A mnie się zwyczajnie nowe modele nie podobają. Tylna sekcja wyglądająca jak szufelka, monotonne malowania jak 10 lat temu (wyjątek - Six Days i Factory). Ciekawe, jak wypadnie porównanie nowego prowadzenia z Huską, ale wizualnie na razie dla mnie Husky wygrywa.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Fat dnia Wto 8:08, 17 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Spidi
Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Wto 7:56, 17 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Ja mam wrażenie, że bardzo dużo rozwiązań zaczerpnęli z poprzednich roczników Husqvarny/Husaberga. Może to były takie króliki doświadczalne?
Również nie miałem kopki w swoim Bergu 450 - można było dokupić do niego zestaw z kopniakiem. Początkowo się nawet nad tym zastanawiałem bo oczywiście czarne myśli w głowie:" a co jeśli gdzieś nie odpalę...".
Prawda jest jednak taka, że motocykl palił na dotyk. Zawsze - ciepły, zimny, po glebie, po długim 2-3miesięcznym postoju itp. Co ciekawe do dzisiejszego dnia siedzi w nim oryginalna bateria i nigdy nie miałem z nią najmniejszych problemów. To jest nic innego jak dalsze urywanie wagi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KNKS
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 8:19, 17 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
major000 napisał: | Patrząc na jakość wykonania nowych modeli ręce opadają. Popatrzcie np. na podnóżki i dźwignię zmiany biegów. O tylnej części motocykla nawet nie mówię bo wygląda jak pług do odśnieżania. Jeśli cały motocykl tak jest zrobiony to powodzenia.
Poza tym dalej sporo schodzą z wagi co będzie okupione żywotnością. Kopkę zabierać z modeli exc???!!! porażka
Napewno będą lepiej się prowadzić od poprzedników bo to już tradycja u KTMa że co roku jest lepiej. Ale dla mnie priorytetowe jakość i żywotność są coraz gorsze. |
Kolega trafił w sedno. Wygląda toto bardzo prowizorycznie...
Poza tym pewnie mędrcy-kapitaliści z KTM ustalą ceny na poziomie 42000 - 45000 zł.
Jeszce sezon/dwa i trzeba będzie dopłacać nie tylko za kopkę, ale tez za lampę, stopkę boczna itp...
henio12323 napisał: | podobno dzwignia zmiany biegów i podnózki to rewolucyjne rozwiazania - zwłaszcza dzwignia zmiany biegów ma byc duzo zywotniejsza niz aluminiowa starego typu. i podobno w MX sie to sprawdziło |
Henio, rewolucyjne to było wynalezienie penicyliny a nie zastępowanie lepszego gorszym i wmawianie ludziom że to dla ich dobra
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Wto 8:20, 17 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
to zdjęcie mnie rozwaliło...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13842
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 9:08, 17 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
czas pokaze, wiem że te dzwignie zmiany biegów w koncu są stalowe - w starych hondach były stalowe, i do dzisiaj jak sie oryuginalna stopka utrzyma to nie ma grama zuzycia. te ktmowskie sie wycierają w oczach. - wiec dla mnie plus
a co do podnózków - zobaczymy, te na pewnp maja łapać mniej błota. a czy sie bedą gieły - czas pokaze nie ma co dzielić skóry na niedźwiedziu, i tak sporo osób gania na aluminiowych podnózkach, gdzie wystarczy w kamien lekko puknać i podnózek tracimy przy samej ramie ;P i jakos nikt nie płacze - a kumpel juz ze 2 urwał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Wto 9:16, 17 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
racja
ale ja mam jakieś mieszane odczucia, niby wszystko fajne ładne nowe ale nie powaliło, nie ma kutych półek? miały być...huska zrobiła na mnie większe wrażenie,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel
Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 9:27, 17 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
A ten kopniak jakiś taki dziwny mały ?
A kute półki będą tylko w 6days i pewnie factory , tych starych pewnie za dużo narobili i muszą się pozbyć
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pawel dnia Wto 9:28, 17 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Enduurowiec
Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dęblin lubelskie
|
Wysłany: Wto 11:17, 17 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Ta kopka wygląda na zapożyczoną od jakiegoś małego crossa o pojemności 50
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Wto 11:32, 17 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
w swojej 125 mam chyba większą
patrząc na powierzchnię styku z butem mam wrażenie, że może się zsuwać
Ciekawe jak wygląda od drugiej strony
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel
Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 11:58, 17 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Kopniak jak ze 125..
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Wto 12:31, 17 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
106 kg w 450 , 104 w 350
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateuszj9
Dołączył: 07 Lip 2015
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 17:40, 17 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Fourier napisał: | mateuszj9 napisał: | Kajtek DBL napisał: | 90% nowych części... A co z tym idzie ??? Tylko serwis. Pozdrawiam gorąco przyszłych nabywców gdzie to wszystko zmierza, doić tylko kasę. Stare czasy się skończyły gdzie coś było produkowane dla ludzi a nie dla serwisów. |
A to mają robić nowe modele ze starych części, żeby można było używki na olxie kupić? |
Jeżeli popatrzysz na konstrukcje 2t to np. 125 był produkowany od 1997/98 roku do tego roku. Silnik był do teraz zmieniany tylko kosmetycznie w celu poprawy pewnych rzeczy. |
Tylko to, że silnik niewiele się zmieniał to nie znaczy, że tak było dobrze. Po drugie silnik to nie jest cały motocykl i zawieszenie, rama, osprzęt - wszystko się zmieniało. A po trzecie po prostu śmieszy mnie narzekanie na to, że 90% części w nowym modelu się zmieniło. Jak inaczej miałoby to wyglądać? Z takim podejściem nowych modeli nie byłoby w ogóle.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mateuszj9 dnia Wto 17:42, 17 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Wto 19:01, 17 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Silnik to połowa motocykla. Dla mnie kosmetyczne zmiany w silniku przez tyle lat to najlepsza rzecz - oznacza że nie ma dużych wpadek konstrukcyjnych. Części zarówno nowe, używane, OEM (powiedzmy), akcesoryjne są tańsze jeżeli dany sprzęt jest produkowany w dużych ilościach. Co do dużych zmian konstrukcyjnych - pisałem już jak wygląda żywotność skrzyń biegów w małych SXFach...
PS Ile razy w motocyklu zmieniałeś ramę albo zawieszenie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Wto 19:16, 17 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
każdy silnik, każde moto było kiedyś 'pierwszym wypustem' , dajmy i temu szansę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|