Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nowe ktm Exc 2017
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawel




Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 20:37, 17 Maj 2016    Temat postu:

Jak wyszedł exc model 2015 czy 2016 to sporo osób pisała że lipa ktm od 2012 ciągle robi te same motocykle a cena tylko idzie w górę.. a teraz też lipa 90% nowych części ... tylko serwis . Mnie tylko zastanawia dlaczego ktm w exc dalej ma pds zamiast kiwaczki jak w husqvarnach. Do tych nowych modeli zaraz pewnie będą dostępne części zamienne..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Wto 20:47, 17 Maj 2016    Temat postu:

PDS w enduro czasem dużo lepiej zdaje egzamin - nic nie wystaje od spodu, no i niższe koszty - produkcji i serwisowania Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13842
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 21:05, 17 Maj 2016    Temat postu:

testowałem huske 2016 mój kat 2013 - jakiejs ogromnej róznicy miedzy pds a kiwaczką nie czuje. moze w konkretnych warunkach jakas tam róznica będzie ( skoro ma lepiej koło wracać to pewnie np na kamieniach duzych moze szybciej łapac trakcje ) ale takie zwykłe latanie szutrówki, podjazdy itp - ogromnej róznicy ja nie czułem. tez duzo daje samo zestrojenie itp. ale to trzeba na prawde wymiatać żeby czuć potem róznice

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawel




Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:05, 17 Maj 2016    Temat postu:

Fourier napisał:
PDS w enduro czasem dużo lepiej zdaje egzamin - nic nie wystaje od spodu, no i niższe koszty - produkcji i serwisowania Wink


Pds w enduro lepiej zdaje egzamin .. to dlaczego nowe modele husqvarny, sherco , bety , tm i nawet gas gas są dalej na kiwaczce ? Wystarczy kupić osłonę i nic nie będzie przeszkadzać że wystaje od spodu.. Niższe koszty eksploatacji nie powiedział bym, jak dbasz to działa długo. Kolega ma husqe z 2015, przejechane 110 mth i tył bez luzu praktycznie, ale dba o to .
Pds naprawdę dobrze działa jak się założy amortyzator wp trax za ok 8 tyś.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Wto 22:44, 17 Maj 2016    Temat postu:

Fourier napisał:
...czasem...

Czytaj ze zrozumieniem Wink

pawel napisał:
Niższe koszty eksploatacji nie powiedział bym, jak dbasz to działa długo...


To poszukaj tematów o remoncie prolinka w KTM. U nas na forum jest nawet kilka, w tym mój. W przypadku dźwigni nawet nie chodzi o dbanie (wiadomo to podstawa), jakikolwiek luz przenosi się dużo bardziej na całość. Koszt remontu jest nieporównywalny.

PS w przypadku jazdy na torze motocrossowym różnicę pomiędzy PDSem a prolinkiem czuć tylko w specyficznych sytuacjach - duże hopy z lądowaniami na płaskim i jazda po grzbietach/grzebieniach. Może zawodowiec odczuje więcej różnic.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Fourier dnia Wto 23:05, 17 Maj 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateuszj9




Dołączył: 07 Lip 2015
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 23:21, 17 Maj 2016    Temat postu:

Fourier napisał:
Silnik to połowa motocykla. Dla mnie kosmetyczne zmiany w silniku przez tyle lat to najlepsza rzecz - oznacza że nie ma dużych wpadek konstrukcyjnych. Części zarówno nowe, używane, OEM (powiedzmy), akcesoryjne są tańsze jeżeli dany sprzęt jest produkowany w dużych ilościach. Co do dużych zmian konstrukcyjnych - pisałem już jak wygląda żywotność skrzyń biegów w małych SXFach...
PS Ile razy w motocyklu zmieniałeś ramę albo zawieszenie?

Ramy nie zmieniałem, ale zawieszenie parę razy naprawiałem, szeroko pojęty osprzęt też. Jeśli chodzi o części silnika to pewnie większość i tak kupuje OEM albo popularne zamienniki, które pewnie szybko się pojawią. Nie można w nieskończoność ulepszać starego. Kiedyś musiał przyjść moment wypuszczenia zupełnie nowego silnika i ja nie widzę w tym nic złego. Wciąż uważam, że narzekanie na 90% nowych części w nowym modelu jest bez sensu, bo... na tym właśnie polega wypuszczenie nowego modelu. Jeśli ktoś chce mieć sprawdzone, popularne części i rozwiązania to niech dalej jeździ na starszym modelu, nie widzę przeszkód.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Wto 23:43, 17 Maj 2016    Temat postu:

Przez to u mnie aktualnie stoją 2 motocykle ze "starymi", sprawdzonymi silnikami i chciałbym żeby zostały na dłużej Wink

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Fourier dnia Wto 23:44, 17 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 7:29, 18 Maj 2016    Temat postu:

jestem amatorem przez duże "A" i wg. mnie różnica między PDS a ProLink jest bardzo odczuwalna - szczególnie przy szybkiej jeździe, co do kosztów utrzymania - jak dbasz tak masz, dodam tylko, że miałem plan zaraz po zakupie Huski zmienić tył na PDS z Ohlinsem (obawiałem się wystających elementów kiwaczki) ale po przejechaniu się stwierdziłem, że to bez sensu;
co do dźwigni zmiany biegów i podnóżków znajomy w sx-sie bardzo chwali, chyba wszyscy potwierdzą, że aluminiowy "chujek" wycierał się stanowczo za szybko;
co do nowych modeli - czas pokaże co to warte, 300 odchudzili o 2kg (więc nie tak strasznie dużo) w związku z tym jest szansa, że zasadnicze elementy nie będą z "plasteliny"
ja do nowego modelu przymierzę się za rok, kolega kupuje teraz, więc będę widział co się dzieje


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fat




Dołączył: 20 Lut 2013
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 7:30, 18 Maj 2016    Temat postu:

pawel napisał:

Pds w enduro lepiej zdaje egzamin .. to dlaczego nowe modele husqvarny, sherco , bety , tm i nawet gas gas są dalej na kiwaczce ? Wystarczy kupić osłonę i nic nie będzie przeszkadzać że wystaje od spodu..

Gdzie można kupić taką osłonę np. do Huski?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13842
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 7:51, 18 Maj 2016    Temat postu:

firma fastway robi sensowne, tylko ciezko o sklep żeby w pl kupic - ja nie znalazłem.

co do kiwaczek/ pds - jak pisałem tez duzo kwestia ustawienia, ja sobie fajnie dograłem pdsa i mi pasuje idealnie, wiadomo czuć czasem że nie wyrabia - ale na kiwaczce miałem podobne odczucia. moze jak mówisz przy szybkich przelotach jest róznica - tego za bardzo nie testowałem bo raczej w w "trialowych" sekcjach sprawdzałem moto.

co do 300tek - wystarczy że wsadzą aku litowo jonowy czy jak mu tam, mam taki u siebie, jak go wyciągnąłem myslałem że to sama obudowa jest Very Happy ołowiowe są ze 3-4 X cięzsze, to juz jest kilogram do przodu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Śro 9:23, 18 Maj 2016    Temat postu:

dzwoniłem właśnie do KTM Wrocław, mają zaliczkowane już kilkanaśćie moto, więc zainteresowanie duże, Six Days będą dostępne w lipcu, ceny mniej więcej takie jak na ktm.com

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sai




Dołączył: 14 Lip 2015
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 10:32, 18 Maj 2016    Temat postu:

henio12323 napisał:
co do 300tek - wystarczy że wsadzą aku litowo jonowy czy jak mu tam, mam taki u siebie, jak go wyciągnąłem myslałem że to sama obudowa jest Very Happy ołowiowe są ze 3-4 X cięzsze, to juz jest kilogram do przodu


No właśnie, duża część z redukcji wagi w nowych exc 2017 pochodzi właśnie z zastosowania litowych aku. Dodatkowo rezygnacja z kickstartera i już mamy 3kg + zmniejszenie baku o pół litra itp. manewry..

Henio jaki akumulator wsadziłes i za ile?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13842
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 11:13, 18 Maj 2016    Temat postu:

juz kupiłem moto z tym aku, chyba jmt ( taka wersja z diodami i od góry, naciskasz guzik i pokazuje poziom naładowania ) wyjmowałem po cos, i dopiero sie wtedy zczaiłem że praktycznie nie wazy nic.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Śro 12:59, 18 Maj 2016    Temat postu:

jescze o PDS-ie - gdyby był tak słaby to juz dawno przeszli by na Prolinka, teamy fabryczne i niefabryczne w EnduroGP używają moto z PDSem , a mogli by używać przerobionych XCF-ów ,
fakt że TRAXX robi robotę, ale zawodnicy z moto na prolinku też używają TRAXXa albo TTXa,
różnica między podstawowym pdsem a prolinkiem jest taka : żeby PDS pracowal porządnie trzeba go dobrze poustawiać, proilink wybacza więcej w ustawieniach, i nawet śednio zestrojony będzie działał dobrze.
zobaczymy jak ta nowa geometria - czy bęzie różnica.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 13:57, 18 Maj 2016    Temat postu:

przed zakupem huski jeździłem tylko z pds-em np. amor standard 2006r - setting robionym przez sancheza, na nowym seryjnym(2013) ze sprężyną pod moją wagę, na ttx-sie (2014) też ustawionym pod moją wagę - najlepiej działał ohlins potem ten robiony przez sancheza ale i tak lepiej mi się jeździ na kiwaczce (standardowy setting ze zmienioną sprężyną),
najlepiej porównać dwa seryjne nowe motocykle wtedy odchodzi element przyzwyczajenia


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 3 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin