|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
r2r
Dołączył: 15 Kwi 2016
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 14:37, 18 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Z własnego doświadczenia mogę powiedzieć, że do tej pory największą różnicę poczułem po przesiadce z RFS na XC4. Zawieszenie, reakcja na manetke itd. Zupełnie nowa jakość jazdy.
Różnice pomiędzy EXC 2008 a modelami 2012+ nie są aż tak duże, zdecydowanie czuć wtrysk, ale jeśli chodzi o ramę czy zawias to przepaści nie ma, więc najwyższy czas żeby KTM wprowadził coś zupełnie nowego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13842
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 14:57, 18 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
ja tez sie przejechałem 525 i modelem jakims exc 2012 tez na jednokomorówce z przodu - te zawieszenia działają jakby były zuupelnie inne. na schematach niby wszystko prawie to samo ;P ale jak widac detale robią robote
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel
Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 17:44, 18 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Osłon kiwaczki jest kilka ;
fastway
Plastikowe osłony :
i
Wg mnie zawias z kiwaczką wybiera lepiej jak pds.. jeździłem husqa model 2015 ze zrobionym twardszym settingiem i zawias wybiera super, zarówno korzenie, kamienie jak i większe i mniejsze dziury.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 18:42, 18 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Zawias na linkach jest sporo lepszy, ja po przesiadce z ktm 300 exc 2015 na Huske 300 te 2015 byłem w szoku co się dzieję. On nie pracuję lepiej tylko w danych partiach ale wszędzie. PDS ma tendencję do kopania w dupsko a na linkach wogóle tego nie ma. Huska łapię trakcję wszędzie.
Co do ochrony dźwigni to nie ma co panikować bo ciężko jest je uszkodzić. Ja latam bez osłon i na dźwigniach nie ma żadnych uszkodzeń.
Jedyny minus to serwis tych wszystkich łożysk.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Spidi
Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Czw 8:56, 19 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
r2r napisał: | Z własnego doświadczenia mogę powiedzieć, że do tej pory największą różnicę poczułem po przesiadce z RFS na XC4. Zawieszenie, reakcja na manetke itd. Zupełnie nowa jakość jazdy.
Różnice pomiędzy EXC 2008 a modelami 2012+ nie są aż tak duże, zdecydowanie czuć wtrysk, ale jeśli chodzi o ramę czy zawias to przepaści nie ma, więc najwyższy czas żeby KTM wprowadził coś zupełnie nowego |
Miałem wszystkie 3 i również jestem zdania, że powszechne gloryfikowanie RFSów to trochę dorabianie ideologii bo poza nieco bardziej trwałym i "idiotodpornym" silnikiem w niczym nie dorównuje następcy. Jednak pozwolę sobie nie zgodzić się z kolegą w kwestii porównania 2008 do 2012 - między tymi modelami jest przepaść. Na plus dla nowszego modelu - za nic nie chciałbym wracać do gaźnikowców 4T.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Pon 17:01, 23 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Tłok....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rams
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 17:13, 23 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Tłok jak w 4T.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13842
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 17:20, 23 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
łoo pewnie zywotnosc spadnie ;/
i teraz nie dziwne że moto nie wibruje ;D jak połowy tłoka nie ma. ciekawe jak to teraz steruje rozrządem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rejdzik
Dołączył: 24 Sty 2015
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Hawick / UK
|
Wysłany: Pon 19:01, 23 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Serio wierzycie że taki będzie tłok ?
hahh
On jest podcięty aby pokazać sworzeń. Oj chłopaki....Trochę wyobraźni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Śro 18:51, 29 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
oglądałem dziś 'na żywo' MY2017, 450 6D, 300 6D , 250 EXCF, 250 EXC
- na kolana nie powalają, exc wizualnie wygląda lepiej niż 6D , kilka rzeczy wygląda słabo, kilka jest całkiem fajnych, ogólnie mieszane uczucia, czekamy na huskę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tkaczy
Dołączył: 01 Cze 2016
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 9:08, 30 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
@KristofSX: mógłbyś rozwinąć co jest fajne a co kiepskie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Czw 11:04, 30 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
słabo wygląda np plastikowa osłona rozrusznika od spodu silnika ( w 2T) , albo kabel zasilający rozrusznik puszczony po ramie w miejscu dosyć newralgicznym, (konieczna płyta pod silnik), mocowanie chłodnic też wygląda na dosyć delikatne (ramki chłodnic konieczne!) kolanko w 250 EXCF jest wypuszczone jakoś daleko i nisko - do tego spaw na samym zgięciu, te niby nowe półki - to dalej te same co montowane były w rocznkach 2000, naklejki w 6D wyglądają słabo (dla estetów , ale w moto za ponad 40koła oczekiwał bym czegoś więcej), na plus jest ergonomia, czy 250 czy 450 - nie ma wielkiej różnicy , siadasz i wszystko pasuje, fajny uchwyt /wgłębienie pod siedzeniem do podnoszenia moto,
ogólnie nie jest źle , moto wygląda fajnie, 'trzyma się kupy' , na razie przyzwyczajeni jesteś, do tych starszych modeli więc do nowego zawsze podchodzi się trochę sceptycznie ale widać że w prezentacji było dużo marketingu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel
Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 18:26, 30 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Ktoś wie czy wszystkie nowe exc 4t mają łożyska korb zastąpione panewkami? Starsze exc 450/500 miały to już od 2014..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
artur1
Dołączył: 09 Lis 2016
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Śro 13:10, 09 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Cena motocykla się nie zmienia od wielu lat, to waluta wariuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|