Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nowe ktm Exc 2017
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Radzziu




Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:49, 16 Maj 2016    Temat postu: Nowe ktm Exc 2017

KTM EXC MY2017! Lżejsze, mocniejsze, szybsze i... READY TO RACE - takie właśnie są nasze najnowsze enduro! Motocykle na sezon 2017, w składzie 125 XC-W, 150 XC-W, 250 EXC, 300 EXC, 250 EXC-F, 350 EXC-F i 450 EXC-F zostały zaprojektowane od podstaw - posiadają ponad 90% nowych części!

To znaczy że nie ma 500 exc ??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pon 21:00, 16 Maj 2016    Temat postu:

MODEL LINE-UP ENDURO COMP MY17

EXC:
2-strokes: 250, 300 EXC (200 EXC discontinued!)
4-strokes: 250, 350, 450, 500 EXC-F (450 + 500 → F)

XC-W:
125,150, 250, 300 XC-W (4-strokes discontinued)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajtek DBL




Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE

PostWysłany: Pon 21:02, 16 Maj 2016    Temat postu:

90% nowych części... A co z tym idzie ??? Tylko serwis. Pozdrawiam gorąco przyszłych nabywców Very Happy gdzie to wszystko zmierza, doić tylko kasę. Stare czasy się skończyły gdzie coś było produkowane dla ludzi a nie dla serwisów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamiloz




Dołączył: 11 Kwi 2016
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:05, 16 Maj 2016    Temat postu:

Kajtek zgadzam się. Polityka coraz bardziej nastawiona na zysk przy coraz mniejszych kosztach. Wdlg mnie doplata za kopke to porazka, moze byc w opcji ale doplacac?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Radzziu




Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:54, 16 Maj 2016    Temat postu:

Ta kopka chyba tylko w 4t za doplatą ja w moim osobiście jeszcze jej nie dotkłem ale mam w razie potrzeby jest

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pon 22:18, 16 Maj 2016    Temat postu:

Kajtek DBL napisał:
90% nowych części... A co z tym idzie ??? Tylko serwis. Pozdrawiam gorąco przyszłych nabywców Very Happy gdzie to wszystko zmierza, doić tylko kasę. Stare czasy się skończyły gdzie coś było produkowane dla ludzi a nie dla serwisów.

dzękuję za pozdrowienia Razz nie demonizujmy tak, jakoś SX-Fy 2016 też są odchudzone na maxa (350 SX-F niecałe 100kg) i się nie rozpadają,
w ciągu 10 lat KTMy odchudzone zostały 'tylko' o ok 5-7kg w zależności od modelu, jakość i wyrzymałość stosowanych materiałów wzrasta, więc na wadzę można obcinać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajtek DBL




Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE

PostWysłany: Pon 22:19, 16 Maj 2016    Temat postu:

Jak to za dopłatą ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateuszj9




Dołączył: 07 Lip 2015
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 22:28, 16 Maj 2016    Temat postu:

Kajtek DBL napisał:
90% nowych części... A co z tym idzie ??? Tylko serwis. Pozdrawiam gorąco przyszłych nabywców Very Happy gdzie to wszystko zmierza, doić tylko kasę. Stare czasy się skończyły gdzie coś było produkowane dla ludzi a nie dla serwisów.

A to mają robić nowe modele ze starych części, żeby można było używki na olxie kupić? Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Pon 22:40, 16 Maj 2016    Temat postu:

KristofSX napisał:
dzękuję za pozdrowienia Razz nie demonizujmy tak, jakoś SX-Fy 2016 też są odchudzone na maxa (350 SX-F niecałe 100kg) i się nie rozpadają, w ciągu 10 lat KTMy odchudzone zostały 'tylko' o ok 5-7kg w zależności od modelu, jakość i wyrzymałość stosowanych materiałów wzrasta, więc na wadzę można obcinać.


W 250kach SXF 2016 wyprodukowanych przed marcem 2016 rozlatują się skrzynie, informacja potwierdzona przez kilku zawodników. Części zamienne dostępne od czerwca...
Podobne problemy były już w rocznikach 2014 - między innymi przez to kupiłem 125.

Jeżeli chodzi o wytrzymałość innych jednostek - czwórka znajomych ma KXFy 250 - roczniki 2014-2016. Przy amatorskiej jeździe na torze po 20 godzinach słychać tłok, 30 godzin to podobno max. Przy zawodnikach tłok idzie co 10-15 godzin. Ale nie ma co porównywać mocy i odejścia np. z SXF 250 2009.

mateuszj9 napisał:
Kajtek DBL napisał:
90% nowych części... A co z tym idzie ??? Tylko serwis. Pozdrawiam gorąco przyszłych nabywców Very Happy gdzie to wszystko zmierza, doić tylko kasę. Stare czasy się skończyły gdzie coś było produkowane dla ludzi a nie dla serwisów.

A to mają robić nowe modele ze starych części, żeby można było używki na olxie kupić? Very Happy


Jeżeli popatrzysz na konstrukcje 2t to np. 125 był produkowany od 1997/98 roku do tego roku. Silnik był do teraz zmieniany tylko kosmetycznie w celu poprawy pewnych rzeczy.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Fourier dnia Pon 22:50, 16 Maj 2016, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 22:43, 16 Maj 2016    Temat postu:

ja tam nie narzekam że maja 90% nowych czesci, wiadomo na początku uzywany rynek bedzie nikły. ale realnie do swojego moto z uzywek to jedynie kupuje plastiki praktycznie, na reszte szkdoa kasy isc w uzywki.

jak ma lepiej jeździc to jestem za zmianami ;D aby nie co rok gruntowne. ale podejrzewam że pare lat te modele sie utrzymają

wiadomo cos o zawieszenaich ? bo nigdzie nie moge doczytac


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przym




Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Garwolin (Mazowieckie)

PostWysłany: Pon 22:52, 16 Maj 2016    Temat postu: Re: Nowe ktm Exc 2017

Radzziu napisał:
posiadają ponad 90% nowych części!

RFSy znów zdrożeją Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Pon 23:28, 16 Maj 2016    Temat postu:

Zawieszenie przód "WP XPLOR 48" (o ile dobrze odczytałem).
"nowe teleskopy WP Xplor 48 typu otwarty kartridż, najlepsze do enduro bo najbardziej progresywne ze wszystkich typów zawieszeń, odbicie po prawej stronie, dobicie po lewej
- nowa generacja amortyzatora tylnego PDS o poprawionej charakterystyce i mniejszym ciężarze"


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Fourier dnia Pon 23:30, 16 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 7:03, 17 Maj 2016    Temat postu:

Patrząc na jakość wykonania nowych modeli ręce opadają. Popatrzcie np. na podnóżki i dźwignię zmiany biegów. O tylnej części motocykla nawet nie mówię bo wygląda jak pług do odśnieżania. Jeśli cały motocykl tak jest zrobiony to powodzenia.
Poza tym dalej sporo schodzą z wagi co będzie okupione żywotnością. Kopkę zabierać z modeli exc???!!! porażka
Napewno będą lepiej się prowadzić od poprzedników bo to już tradycja u KTMa że co roku jest lepiej. Ale dla mnie priorytetowe jakość i żywotność są coraz gorsze.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 7:11, 17 Maj 2016    Temat postu:

podobno dzwignia zmiany biegów i podnózki to rewolucyjne rozwiazania - zwłaszcza dzwignia zmiany biegów ma byc duzo zywotniejsza niz aluminiowa starego typu. i podobno w MX sie to sprawdziło

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 7:28, 17 Maj 2016    Temat postu:

Ta śmieszna blaszka na nóżce nie napawa optymizmem...

asdasdas
    [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 1 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin