|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zapek
Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 546
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Sob 20:32, 11 Maj 2013 Temat postu: Nowy się wita ;-) |
|
|
Witam na forum.
Od niedawna jestem posiadaczem SX'a 450 '05
-wcześniej kilka lat asfalt a ostatnie lata różne enduraki.
Mam nadzieję,że obecny wybór był dobry chociaż na tor nie wjeżdżam
Na tą chwilę sprzęt daje mi kupę radości ale pewnie też sporo czasu minie zanim wykorzystam chociaż częściowo jego możliwości
No i na początek mam pytania oczywiście(albo źle szukałem albo nie było)
Z jakiego powodu zrywają się łańcuchy napędowe w KTM'ach ?
Pękają na spinkach ?
Lepiej dać spinkę czy zakuć łańcuch ?
Zdarzyło się to ostatnio w 2 sprzętach- na szczęście bez strat.
Zakupiłem osłonę wysprzęglika - czy po odkręceniu celem zamontowania osłony wycieknie olej ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Sob 20:36, 11 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Olej nie powinien wyciekać ale możesz przechylić moto dla pewności.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sobek1985
Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 475
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Sob 20:38, 11 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Sobek1985 wita nowego:P
olej napewno nie bedzie sie lal wiec spokojnie
a co do zrywajacego sie lancucha to podejrzewam ze jakis lipny lancuch albo zle zapiety - nie slyszalem zeby komus sie zerwal
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KNKS
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:41, 11 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Co nie zmienia faktu, że seryjne łańcuchy w jakie KTM wyposaża swoje wynalazki, kończą swój żywot po 300 kilometrach jazdy i wymaga naciągania co 50.
Tak było w moim EXC 450 i identycznym w EXC 500 kolegi...
Cholera wie, czy taki badziew się nie zerwie...
Wiesz coś więcej kolego sobek w tym temacie ???
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KNKS dnia Sob 21:04, 11 Maj 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sobek1985
Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 475
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Sob 20:44, 11 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
KNKS masz racje ja w swoim exc po 3mth lancuch o 2 ogniwka skracalem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KNKS
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:50, 11 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Ja się delikatnie wkoorwiłem, kiedy okazało się, że po 300 kilometrach i 6 naciąganiach musiałem wymienić zestaw napędowy...
Dla mnie to mega druciarstwo i totalne lekceważenie klientów przez KTM.
W TE450 zrobiłem 280 motogodzin na oryginalnym łańcuchu, a w WR450 całe 260 motogodzin (oba miałem od nowości tak więc nie ma mowy o pomyłce).
W zajebistym KTM całe 10 motogodzin. Patologia...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KNKS dnia Sob 20:58, 11 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mentor
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Iłowo-Osada
|
Wysłany: Sob 20:51, 11 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Ja jak zmieniałem swojego starego DID'a zapiętego na spinkę to, żeby go rozpiąć musiałem użyć szlifierki do zapinki
Aczkolwiek 2 lata temu widziałem jak koleś wygrał MotoGP i leciał już na prostej startowej nie dużo bo ze 180km/h i mu się napęd skończył a łańcuch rozwinął na jezdni
Ja na łańcuchy DID'a nie mogę powiedzieć złego słowa. Używałem w enduro 520 i teraz w ścigaczu używam. W dodatku sam łańcuch zapinam i potem go naciągam a jakimś tam wielkim magikiem nie jestem. A na ścigaczu nie jeżdżę aż tak wolno, no i przyśpieszam znacznie szybciej niż na enduro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zapek
Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 546
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Sob 20:55, 11 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
U kumpla któremu strzelił łańcuch to wzmacniany DID.
No i na forum wyczytałem,że osłony chronią wysprzęglik przed uszkodzeniem przy zerwaniu łańcucha-czyli to się jednak zdarza
Sprzętem pochwalę się jutro bo musi minąć co najmniej 24h od rejestracji nowego użytkownika aby mógł publikować adresy www albo napisać min. 3 posty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukas_da
Dołączył: 06 Wrz 2012
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Sob 21:02, 11 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Czesc Zapek,
Co do lancucha to wydaje mi sie ze przy zlym naciagu i duzej sile kazdy moze sie zerwac.
Olej na pewno nie pocieknie, zwroc uwage przy dokrecaniu aby wszystkie srubki z taka sama sila dokrecic 10Nm.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KNKS
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 21:03, 11 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
mentor napisał: | A na ścigaczu nie jeżdżę aż tak wolno, no i przyśpieszam znacznie szybciej niż na enduro. |
Nie wiem jakiego masz "ścigacza" ale u mnie, w R1, takie super wzmacniany DID wytrzymał całe 5000 km...
Nie wydaje mi się żeby w KTM łańcuchy rwały się bardziej niż w innych sprzętach. To chyba wina niezbyt szczęśliwego umiejscowienia wysprzęglika.
@Zapek
Czyżbyś zmienił najlepsze na świecie DR-Z na KTM ???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sobek1985
Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 475
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Sob 21:03, 11 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
najlepiej wymienic lancuch.teraz wogole KTM na taniosc idzie. lancuchy badziew opony maxxis na ktorych jezdzic sie nie da.zobaczymy co modele 14 przyniosa.a bede mial 350 excf 14;p oczywiscie 6D;p w razie czego nowy naped i kpl opon lezy na regale w garazu;p
a co do poprzednich KTM to w poprzednich modelach to chociaz drugi naped dawali a teraz beznadziejne katalizatory po 500zl dodaja.paranoja jakas.jak tak dalej pojdzie to na TE 310 trzeba sie przesiasc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KNKS
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 21:09, 11 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Generalnie z KTM to powoli robi się taki endurowy Harley Davidson. Żeby jeżdzić trzeba od razu wymienić połowę motocykla
Łańcuch oczywiście wymieniłem przy okazji montując zębatke "na bajerce"
A na tych MAXXIS'ach da się jeżdzić, niemniej jednak do moich ulubionych 6Days Extreme trochę im brakuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zapek
Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 546
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Sob 21:10, 11 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Widzę,że znajomi są wszędzie
lukas_da - jutro jest plan na polatanie ale pogoda może popsuć plany :-/
KNKS - ano zamieniłem. I mam nadzieję,że nie będę żałował
Chodzi mi głównie o koszty serwisu...
3 niedzielne wypady i wymiana oleju ...
Ale z tym się liczyłem.
Narazie widzę,że SX przy DRZ to diabeł - dlatego też mam do niego dystans
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mentor
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Iłowo-Osada
|
Wysłany: Sob 21:11, 11 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
KNKS - hehe widocznie R1 nie dla Ciebie u mnie koledzy latają na 954, R1, Gxerach i to latają tak że ja mogę wyjechać 2h wcześniej bo latam 600 i dojadą wcześniej ode mnie.
Nie bede się sprzeczał, we wszystkim jest ukryta wada fabryczna. A też pamiętajmy o tym, że inżynierowie od materiału potrafią wyliczyć ile taki łańcuch wytrzyma i ile czasu polata.
Po prostu biznes to biznes nie zrobią łańcucha na którym bedziesz latał 10 lat, bo to nie opłacalne.
Dany model ma swoją żywotność itd wiem co mówię mimo, że pracuję w elektronice to wiem jak się teraz produkuje TV W końcu z czegoś trzeba żyć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Sob 21:13, 11 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Ja kupiłem Reginę z powerpartsów , 100mth wytrzymała więc całkiem spoko,
ale faktycznie , wczesniej założyłem ten co idzie z fabryki - wyciągnął sie jak mokra szmata - po 10mth i do wyrzucenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|