|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mentor
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Iłowo-Osada
|
Wysłany: Czw 20:03, 10 Mar 2011 Temat postu: Paliwo |
|
|
Witam, chciałem zapytać jakie paliwo lejecie do swoich maszyn?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sobek1985
Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 475
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Czw 20:20, 10 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
verva xd
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mikone
Dołączył: 28 Lut 2011
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Będzin
|
Wysłany: Czw 20:56, 10 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
95 po taniosci ;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Czw 20:57, 10 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
ja probowalem 95 i 98 - mam wrazenie że na 95 chodzi lepiej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
batsopot
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 21:17, 10 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
denaturat bo tani
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 22:31, 10 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
ja gdzies znalazłem tabelke do KATów i pisze jakie katy na jakiej waszce. żaden nie ma benzyny 98 oktanowej chyba. jakas wersja SX moze. a niektóre LC4 te starsze 400 moze maja nawet 80kilka oktanów nie pamietam jakie tam były 89 moze ? a pozatym wiekszosc lc4 i exc maja zalecane 95 oktasiów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Czw 22:53, 10 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
generalnie żadna PB 95 nie ma 95 oktanów tylko 87-89 ,PB 98 ma 91-93 oktany,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mentor
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Iłowo-Osada
|
Wysłany: Pią 6:45, 11 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Zapytałem bo myślałem ze dowiem się czegoś na temat bardziej technicznie. Moim zdaniem z tego co mnie uczyli na studiach to paliwo 98 jest przeznaczone dla silników więcej zaworowych, których moc jest uzyskiwana dzięki ostrzejszym nastwom parametrów pracy, tzn. wykorzystuje się ich prace w wyższych zakresach prędkości obrotowych, gdzie następują krótsze czasy otwarcia zaworów i potrzebny jest krótszy czas zainicjowania spalania przez iskrę świecy i szybsze spalenie mieszanki, by zdarzyć ja wypchnąć z cylindra, bo kolejna porcja czeka na swoja kolejkę.
Tekst ksiązkowy i sam sie zastanawiam co lać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
batsopot
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 7:00, 11 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
prawda jest taka ze polskie paliwo jest do bani
niema zadne tyle oktan co podaja
pracuje na ter.rafinerii gda. i wiem od kolegi z labolatorium
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mentor
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Iłowo-Osada
|
Wysłany: Pią 11:50, 11 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Ale nie pytałem czy jest do bani czy nie. Po prostu chciałem się dowiedzieć co lejecie i z jakich względów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pią 13:19, 11 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
hehe nie chodzi o to że paliwo jes to bani, po prostu do pomiaów używana jest taka metoda pomiarowa a nie inna (RON) wszystko jest zgodnie z normą europejską,
dla ciekawskich: na każdej stacji mają obowiązek udostępnić dokument z ostatniej dostawy paliwa - można zobaczyć ile oktanów ma benzynka, albo w jakiej temp zamarznie nam diesel
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mentor
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Iłowo-Osada
|
Wysłany: Pią 13:36, 11 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Ok a co może powodować lanie 98 do motocykla a technikal nakazuje 95. Jakieś uszkodzenia itd?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pią 14:22, 11 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
wypalanie gniazd zaworów - zapłon może byc zbyt wczesny i jeżeli będzie następował na niedomkniętych zaworach - będzie je wypalał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 19:14, 11 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
wypalanie gniazd zaworów - zapłon może byc zbyt wczesny i jeżeli będzie następował na niedomkniętych zaworach - będzie je wypalał
odwrotnie, predzej 95 dostanie zamozaplonu niz 98. kazdy sie podnieca ta liczba oktanowa a ona wcale nie jest taka wazna, wazniejsza jest kalorycznosc paliwa.
do tematu: lej 98, na 95 silnika 520 tez nie uszkodzisz chyba ze za uboga mieszanke dostanie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mentor
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Iłowo-Osada
|
Wysłany: Pią 19:26, 11 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Temat dałem specjalnie taki bo chciałem zobaczyć kto jakie ma pojęcie. Czekałem własnie na wypowiedź na temat kaloryczności. Ja latam na 98 od początku. Motocykl cyka dobrze na tym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|