|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 23:33, 27 Lut 2016 Temat postu: Podwyżki w Hard enduro ? |
|
|
Witam mam pytanie do posiadaczy podwyżek, a dokładniej osób które śmigają bardzo technicznie i hard enduro. Czy lepiej się wam jeździ mając je czy nie? Mowa o przelotach po belkach, oponach ogólnie taki trial. Tak wiem, że każdy ma inną budowę ciała i inaczej czuje motocykl, ale na pewno macie porównanie. Mi osobiście na podwyżkach się może lepiej jeździło na przeloty, bardziej jazda przeprawowa,bagna, proste drogi w lesie, ale od paru mies zrobiłem nacisk na hard enduro i te sprawy. Lepiej czuje motocykl bez podwyżek 25mm ( takie mam wrażenie) Jak to jest u Was?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez StianEXC dnia Sob 23:39, 27 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 9:09, 28 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
do techniki lepiej bez podwyzek, podwyzki sa dobre jak duzlo latasz na stojaco szybkimi przelotami szczególnie jak jestes wysoki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 11:13, 28 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Dużo latam na stojaco ale bardziej teraz technicznie niż np na dystans po prostych górach itp. 186cm, ale jak przyjdzie sie pobawić technicznie to ciezko wyczuć niektóre rzeczy i prowadzi mi sie kołkowato. Bez podwyżek 25mm troche sie trzeba pochylać, ale sterowanie jest najlepsze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 12:39, 28 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
ja jestem wysoki i bez podwyżek jadę szybciej, lepiej czuć moto, ale żeby się mocno nie garbić dałem wyższą kierownicę, ziomki mają podwyższenia nawet po 3-4cm i mówią że super
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mazi-1986
Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okol. Krosna
|
Wysłany: Nie 13:01, 28 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Ja osobiście, bez podwyżek już nie bardzo potrafię jeździć, bez względu na charakter jazdy. Na podwyżkach czuje się dużo swobodniej przy moich 190cm.
Bez podwyżek, lepiej jest mi jedynie skręcać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 18:09, 28 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
ja mam zdanie takie jak wójo i kristof - do technicznej jazdy bez podwyzek duzo lepiej, w trialu jak 1 raz jeździłem to całkiem myslałem że wrzuce podwyzszenia z 10 cm ;D bo sie jeździc nie dało, troche przelotu i plecy bolały. ale kwestia wyczucia przyzwyczajenia itp - duzo lepiej mi sie lata bez podwyzej, a teraz to widze bo w 525 podniosłem o kilka cm ( chyba ze 3 wyszło cm w góre )i jeździło mi sie wygodnie - wygodnie co nie znaczy że poprawnie, bo gorzej mi sie skręcało, ale mega wygodnie na przelotach - pozostałe rzeczy jeździło mi sie bo jeździło ale teraz czuje że bez podwyzej jeździł bym lepiej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 19:30, 28 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Jeżeli mowa i podwyższaniu kierownicy a nie podnóżków to podwyższa się wtedy kiedy jest za nisko i nie można przyjąć poprawnej pozycji za kierownicą.
Chodzi tutaj o poprawne trzymanie rąk i łokci.
Jeżeli już podwyższać to wpierw kierownicą a na końcu wieżyczkami.
Im wyższe wieżyczki tym łatwiej o ich uszkodzenia podczas gleby.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Nie 19:31, 28 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:54, 28 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
to akurat działa w obie strony bo im wyzsza kiera tym bardziej podatna na zgięcia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 20:05, 28 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
wójo napisał: | to akurat działa w obie strony bo im wyzsza kiera tym bardziej podatna na zgięcia. |
Nie tak jak wieżyczki.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Nie 20:15, 28 Lut 2016, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mazi-1986
Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okol. Krosna
|
Wysłany: Nie 20:25, 28 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Mam ok.3cm podwyższenie Zety i jeszcze mi się nigdy nic nie ugięło, obluzowało, etc. Używam ich od ponad roku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lionix
Dołączył: 28 Mar 2014
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie 20:37, 28 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
I jak ci sie jezdzi? Ja w mam 186cm, niby wydaje mi sie ze za nisko ale dzis smigalem po zwirowni, trudne podjazdy i niby wygodnie. Wiec sam juz nie wiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 0:50, 29 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Kristof dobrze gadsz, trzeba zmienić kierownice jak ktoś wysoki Akurat na oryginalnej dobrze czuje moto. Jak bym sie wybierał na same przeloty to mozliwe zebym zamontował. bo to przeciez pare minut, ale ogólnie odstawiam je na bok mimo komfortu na przelotach. Ciekawe czy Tadek albo Walker śmigają na podwyżkach ( Tak przykładowo oni, a mam na mysli zdanie mistrzow swiata co o tym sądzą ) Zdaje mi się, że nie używają
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 8:20, 29 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
nie uzywają
a co do kierownic to ktm wypuszcza dwa główne gięcia. w 525 miałem niską kiere ( ale wyzsze wypusty na półkach ) w 300tce kierka jest wysoka ale puszczona przy samych półkach - i na podobnie wychodzi,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lionix
Dołączył: 28 Mar 2014
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon 9:12, 29 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
jeszcze zapytam, zeby moto mialo lepsze prowadzenie w zakretach kosztem szybkich proatych ttrzeba wysunac lagi do gory tak?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 9:19, 29 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Im bardziej koło wysunięte do przodu tym lepiej na prostych a gorzej w zakrętach. Im bardziej cofnięte do tyłu to lepiej w zakręcie. Regulujesz to wsuwaniem wysuwaniem lag lub niektóre półki w Ktmach mają zmienny offset.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|