|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Royas
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Czw 9:04, 18 Paź 2018 Temat postu: problem z betonowaniem rak |
|
|
hejka
od dłuższego czasu borykam się z problemem betonowania rak
problem zaczął występować od momentu gdy zmieniłem sprzęt
dałem sobie czasu gdyż myślałem ze muszę się przyzwyczaić, jeżdżę więcej
niż kiedykolwiek ale problem nie ustępuje zaczynam się doszukiwać w czym tkwi problem
w sprzęcie jest zamontowana podwyższana kierownica i sie zastanawiam czy
winna nie lezy po jej stronie ??
czekam na jakieś rady
kierownice przestawiałem
regulacja zawieszenia się bawiłem
ciśnienie w kole prawidłowe
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Royas dnia Czw 9:07, 18 Paź 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
makiGS
Dołączył: 19 Wrz 2015
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lesko
|
Wysłany: Czw 10:03, 18 Paź 2018 Temat postu: |
|
|
zgaduje, że zmieniłeś na większą pojemność moto. U mnie pomogło jak sam zacząłem grzebać przy settingu i sam pod siebie ustawiłem. Mam sxf 450 i ogólnie jest to moto ciężki do prowadzenia po lesie to nie zwinna 250. Pogrzeb jeszcze coś przy settingu, ewentualnie zwróć uwagę na odchylenie kierownicy, bo to też poprawiałem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 11:54, 18 Paź 2018 Temat postu: |
|
|
odchylenie mam równo z widelcem wiec ok ale tez pochylałem i do przodu i do tylu ale pogarszało sprawę pojemność ta sama 250 tyle ze młodszy sprzęt i na wtrysku
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rrolek
Dołączył: 21 Gru 2017
Posty: 147
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 14:25, 18 Paź 2018 Temat postu: |
|
|
Witam
Lata temu w 520EXC pomogło mi zwiększenie tłumienia na odbiciu o ile pamiętam o 2 kliki. Ale to był inny motor i inny widelec.
Znowuż w DRZ kiera uspokoiła się gdy cofnąłem manetki około 5 cm za płaszczyznę wyznaczona przez osie widelca.
Pozdr
rr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Royas
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Czw 19:12, 18 Paź 2018 Temat postu: |
|
|
"kliki "testowalem jak i przestawianie kierownicy
jestem osoba niska 1.70 moto kupilem z podwyzszana kierownica zastanawiam sie czy tu nie jest problem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 19:34, 18 Paź 2018 Temat postu: |
|
|
na pewno kiere warto zmienic - skoro za wysoki nie jestes to znacznie bedzie ci moto lepiej skręcało pewnie sie mniej bedziesz musiał z nim siłować
jeździsz w zbroi ? mi betonuje łapy jak załoze cokolwiek co ciasno opina ręce - wystarczy ciasniejsza bluza i juz mam betony, wiec dobieram tak ciuch żeby było luźno, niektóre zbroje maja tak ciasne paski że to masakra.
ustawieniami mozna sie bawić ale nie do konca bym tu szukał problemu
i jeszcze jedno - jak masz ustawione klamki ? powinny byc praktycznie poziomi do ziemi, duzo ludzi kieruje je w doł co jest błędem, ustaw sobie na poziomo jak tam nie masz, i pojeździj wtedy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 21:27, 18 Paź 2018 Temat postu: |
|
|
zbroja odpada mam nowa ale na starej zbroi tez betonuje ciuchy mam luźne
klamek nie testowałem i mam je skierowane w dol sprawdzę to
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motoandrzey
Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 121
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 8:45, 19 Paź 2018 Temat postu: |
|
|
a sprężyny masz pod swoją wagę? Jeśli będą za twarde to przestawianie zawieszenia nie wiele pomoże
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|