|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bolasienko
Dołączył: 28 Cze 2017
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gorlice
|
Wysłany: Śro 22:10, 29 Lis 2017 Temat postu: problem z NIE KTMem!! kxf gaśnie na niskich |
|
|
siemka, w regulaminie nie ma nic nt. pisania o innych sprzetach jak ktm, a ja od dluzszego czasu borykam sie z problemem w swojej crossówie i nie wiem juz co mam zrobić
pacjent to kx450f 2013 na WTRYSKU
nigdzie nie znalazłem rozwiązania, a problem towarzyszy mi juz KILKA MIESIECY
moto gaśnie na niskich obrotach, każdy zjazd na sprzęgle kończy sie na zgaszonym silniku, musze stale trzymać go na obrotach, to samo przy jakichś postojówkach, wiecznie musze operowac gazem
wyczyściłem wtrysk w ultradźwiękach, zmieniałem mapy, regulowałem zawory, regulowałem linki gazu I NIC!
może Wy macie jakiś pomysł co może być przyczyną? z góry dzięki pozdro!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Śro 22:20, 29 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
czołem!
na zminym chodzi dobrze? odpala?
sprawdzałeś ciśnienie pompy paliwa?
a tps?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bolasienko
Dołączył: 28 Cze 2017
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gorlice
|
Wysłany: Śro 22:26, 29 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
odpalać odpala zawsze, od drugiego kopniecia, przy czym pierwszy to ustawienie tłoka
na zimnym tez gasnie
ciśnienie pompy paliwa nie sprawdzałem, a TPS pierwsze słysze! są tu jakieś poradniki jak się za to zabrać?
//edit:
dodam jeszcze, ze silnik dosyć głośno chodzi, coś stuka, ale motocykl nie wydaje się słabszy, dobrze reaguje na gaz i ogólnie wszystko jest baja, tylko te niskie obroty
https://www.youtube.com/watch?v=Ev-YrgqsiNE IDENTYCZNY DŹWIĘK
może za jednym zamachem uda się rozwiązać oba problemy?:) co to może być?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bolasienko dnia Śro 22:34, 29 Lis 2017, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 22:38, 29 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
moze wystarczy zwiekszyc obroty biegu jałowego ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bolasienko
Dołączył: 28 Cze 2017
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gorlice
|
Wysłany: Śro 22:42, 29 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
jutro zerknę i dam znać
a jak myślicie, co może powodować taki hałas? może te nieszczęsne zawory?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 23:51, 29 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
ot kawasaki cuda sie z nimi dzieją... taki urok
tez bym stawiał na po prostu niskie obroty biegu jałowego - podkreć powinno pomóc, takie motocykle raz że nie słuza do powolnych zjazdów, tylko do trzymania na odcinie na torze, wtedy gasnąć nie bedzie
co do dzwięku - szczerze ja bym sie bał odpalać, ciezko zdiagnozowac brzmi jak cos w głowicy - pruj silnik póki jest w jednym kawałku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
raion80
Dołączył: 07 Wrz 2016
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 3:42, 30 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
prawdo podobnie zawory klepią i dlatego tez pewnie gaśnie ale to tak jest jak się w cross nie bada głowicy pisałeś że regulowałeś zawory ale czy sprawdziłeś czasem czy nie powypalało gniazd
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez raion80 dnia Czw 3:45, 30 Lis 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motif
Dołączył: 22 Lip 2017
Posty: 283
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 3/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 8:42, 30 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
może to co na tym filmiku było przyczyną - czyli napinacz łańcuszka?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Czw 14:10, 30 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Ja takiego silnika nie odpaliłbym drugi raz.
Koledzy dobrze piszą, zdejmij głowice póki w jednym kawałku.
Co do wolnych obrotów tez pierwsza na myśl przyszła mi sruba wolnych obrotów, ale skoro dobrze pali to sam nie wiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bolasienko
Dołączył: 28 Cze 2017
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gorlice
|
Wysłany: Czw 22:01, 30 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
zrobię jak mówicie, zawioze do mechanika tą żmije i niech przepatrzy wszystko, sam nie będę ruszał bo mogę pogorszyć sytuację, dzięki śliczne i pozdro! oby to nie było nic poważnego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|