|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rams
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 17:30, 06 Lut 2018 Temat postu: |
|
|
Cylindry spokojnie do 500mth wytrzymują jak są na czas wymienia tłoki, czyści filtr i dobry olej leje. U mnie znajomy nabił w 2T 500mth i dopiero teraz cylinder jest do wymiany bo zaczął się nicasil wycierać najlepsze jest to, że cały czas ma oryginalną korbę i łożyska.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rams dnia Wto 17:31, 06 Lut 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
blu77
Dołączył: 19 Lis 2016
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 17:49, 06 Lut 2018 Temat postu: |
|
|
dokładnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adisxf
Dołączył: 05 Lut 2018
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:04, 06 Lut 2018 Temat postu: |
|
|
Więc warto? Co myślicie o tym module i zawieszeniu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rams
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:12, 06 Lut 2018 Temat postu: |
|
|
Zawieszenie tył kozak. Reiger jest na poziomie WP TRAX'a. Jak wszystko w porządku z motorem to bym brał. W motocyklu enduro czy crossowym najważniejszy jest stan silnika, zawieszenia i ramy bo takimi rzeczami jak popękane plastiki czy porysowany wahacz to się nie ma co przejmować bo to za grosze można naprawić czy doprowadzić do ładnego stanu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 21:13, 06 Lut 2018 Temat postu: |
|
|
a jak nawet bedzie cylinder do wymiany to co ? przy kosztach eksploatacji takiej wyczynówki, tysiak w jedna czy w druga to nie jest aż taka róznica, tym bardziej ze moto warte 14 tysiecy a nie 4.
zawias jak najbardziej na plus jezeli chodzi o jazde wyczynową , ale zwykle dobre zawiasy maja jedna wade - są drogie w utrzymaniu, czesciej sie sypia, wymagaja czestych serwisów na dobrych olejach. i w sumie tez często jest tak że źle dostrojony chodzi gorzej niz "słaby " fabryczny zawias. wiec dla amatora bardziej bym polecał fabryczny amor, ewentualnie jakies korekty jak juz bys poczuł co nie leży w działaniu amorka - bo tutaj tez ciekawa sprawa że w koncu czujesz ze amor chodzi kiepsko ale mało kto umie opisać co nie chodzi jak należy, a to kluczowa sprawa przy tuningu.
co do modułu podobne zdanie troche mam dla amatora zbędny bajer, zawodnik moze by i cos wykorzystał, zmieniał charakterystyke pod rozne tory, a amator - pewnie znowu nie potrafił by okreslic czego brakuje/ co jest za mocne, bo moto i tak slabe nie jest, podejrzewam ze róznice w pracy silnika i tak beda niewielkie. osobiscie jakbym miał motocykl z takim modułem to pierwszą rzeczą jaka bym zrobił to zakup oem modułu i sprzedaż tego - wtedy bedzie kasa na remont silnika i nawet nowy cylinder ( jezeli rzeczywscoe est warty tyle co gosc pisze w ogłoszeniu )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adisxf
Dołączył: 05 Lut 2018
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:38, 06 Lut 2018 Temat postu: |
|
|
Nie wiem, ale moim zdaniem nie ma sensu kupować Kata za tyle pieniędzy z cylindem do wymiany, a 15k to Max ile mam do wydania, za więcej nawet nie patrzę. Dzięki wam wszystkim za wypowiedź, na pewno dużo mi to pomogło!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przym
Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Garwolin (Mazowieckie)
|
Wysłany: Wto 21:55, 06 Lut 2018 Temat postu: |
|
|
adisxf troche dziwne podejście. Kat z nowym cylindrem kosztuję 2x tyle co podałeś, a remonty to rzecz normalna.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Przym dnia Wto 21:56, 06 Lut 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adisxf
Dołączył: 05 Lut 2018
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 22:16, 06 Lut 2018 Temat postu: |
|
|
Racja, zwracam honor
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mumek426
Dołączył: 18 Lut 2015
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: kobyla górka
|
Wysłany: Śro 17:03, 07 Lut 2018 Temat postu: |
|
|
raczej bardzo dziwne masz podejście chcesz kupić motocykl który ma 4 lata i martwisz się że ma 130 mtg,,, wybacz ale rozwala mnie takie podejście,kupujesz motocykl używany to wiadomo że ma trochę przelatane,jak nie ma zimy to można cały rok jeździć więc mtg lecą,,jak chcesz kupić taki co ma mało przejechane to odsyłam do salonu,,jak ktoś dba to nie ma co się martwić i można brać taki co ma nawet 300 mtg,,
a poza tym to przebieg też można oszukać,,ściągasz licznik jak ma 100 mtg i latasz,a potem przed sprzedażą zakładasz i wmawiasz że ma 100 mtg i mało jeżdżony..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rams
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 18:22, 07 Lut 2018 Temat postu: |
|
|
To jest jak z dizlami z Niemiec. Ludzie wierzą w to, że auto 10-cio - 15-to letnie ma 150tyś-180tyś. Niestety taka jest mentalność w Polsce. Jak motor ma 200mth to złom.
mumek426 napisał: | raczej bardzo dziwne masz podejście chcesz kupić motocykl który ma 4 lata i martwisz się że ma 130 mtg,,, wybacz ale rozwala mnie takie podejście,kupujesz motocykl używany to wiadomo że ma trochę przelatane,jak nie ma zimy to można cały rok jeździć więc mtg lecą,,jak chcesz kupić taki co ma mało przejechane to odsyłam do salonu,,jak ktoś dba to nie ma co się martwić i można brać taki co ma nawet 300 mtg,,
a poza tym to przebieg też można oszukać,,ściągasz licznik jak ma 100 mtg i latasz,a potem przed sprzedażą zakładasz i wmawiasz że ma 100 mtg i mało jeżdżony.. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 19:51, 07 Lut 2018 Temat postu: |
|
|
to jeszcze dorzuce swoje spostrzeżenie
widze kto kupuje tego typu motocykle i praktycznie 90% to są dwie grupy - albo ktos kto ma za duzo kasy i kupuje sobie zabawke, wtedy zwykle na pierwszy montaz połowe akcesoriów anodowanych i błyszczących kupuje no i koniecznie sixdays
druga opcja to "zawodnicy" lepsi albo gorsi, ale kręcą godziny.
i o ile uda sie potem odkupic od kogos kto nie wie co zrobic z kasa moto, to mozna liczyc na niezłachany sprzet i nieduzy przebieg - bo zwykle nie ma czasu na jazde itd.... ale o takie moto mega ciezko,
bo wiekszosc idzie do zawodników a tam przebieg rzedu 100-120 godzin to norma - w jeden sezon. wiec czteroletnie moto z przebiegiem 400h to moze byc nic nadzwyczajnego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mumek426
Dołączył: 18 Lut 2015
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: kobyla górka
|
Wysłany: Śro 21:30, 07 Lut 2018 Temat postu: |
|
|
u mnie każdy ma przebieg rzędu 300 mtg, a moto przeważnie z roków 14-16
jeden ma 15r i ma 400,drugi ma 17r ma już 130, 17r 150 mtg,
kolega jest wyjątkiem ma 12 i 300 mtg..
tak jak mówicie Polak to ciężki kupiec nie raz się przekonałem,,mało który patrzy na to co jest w środku,,tylko ma błyszczeć,świecić i pachnieć a potem jest płacz i lament..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mumek426
Dołączył: 18 Lut 2015
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: kobyla górka
|
Wysłany: Śro 21:36, 07 Lut 2018 Temat postu: |
|
|
w tym sporcie każdy powinien mieć od razu odłożone 3 tys na jakiś remont silnika,, nie ważne z jakiego roku i jaki przebieg,,nie raz to powtarzałem kupujesz enduro/cross od razu silnik na stół i weryfikacja sprzętu,,wtedy jeździsz spokojnie i wiesz co masz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
loziu
Dołączył: 18 Sie 2013
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: radom
|
Wysłany: Śro 22:03, 07 Lut 2018 Temat postu: |
|
|
witam czy komus cos wiadomo na temat tego motoyckla? [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
prymityv
Dołączył: 07 Lut 2016
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kamienna Góra
|
Wysłany: Śro 23:29, 07 Lut 2018 Temat postu: |
|
|
Tam w Drzewicy jest handlarz (Dawid na otomoto?) ze średnimi opiniami w necie, możliwe, że to jego drugie konto. Ale osobiście do czynienia z nim nie miałem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|