Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pytania o motocykle z portali aukcyjnych, ocena, sprawdzanie
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 25, 26, 27 ... 35, 36, 37  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rams




Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 17:30, 06 Lut 2018    Temat postu:

Cylindry spokojnie do 500mth wytrzymują jak są na czas wymienia tłoki, czyści filtr i dobry olej leje. U mnie znajomy nabił w 2T 500mth i dopiero teraz cylinder jest do wymiany bo zaczął się nicasil wycierać najlepsze jest to, że cały czas ma oryginalną korbę i łożyska.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rams dnia Wto 17:31, 06 Lut 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
blu77




Dołączył: 19 Lis 2016
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 17:49, 06 Lut 2018    Temat postu:

dokładnie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adisxf




Dołączył: 05 Lut 2018
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:04, 06 Lut 2018    Temat postu:

Więc warto? Co myślicie o tym module i zawieszeniu?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rams




Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:12, 06 Lut 2018    Temat postu:

Zawieszenie tył kozak. Reiger jest na poziomie WP TRAX'a. Jak wszystko w porządku z motorem to bym brał. W motocyklu enduro czy crossowym najważniejszy jest stan silnika, zawieszenia i ramy bo takimi rzeczami jak popękane plastiki czy porysowany wahacz to się nie ma co przejmować bo to za grosze można naprawić czy doprowadzić do ładnego stanu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 21:13, 06 Lut 2018    Temat postu:

a jak nawet bedzie cylinder do wymiany to co ? przy kosztach eksploatacji takiej wyczynówki, tysiak w jedna czy w druga to nie jest aż taka róznica, tym bardziej ze moto warte 14 tysiecy a nie 4.

zawias jak najbardziej na plus jezeli chodzi o jazde wyczynową , ale zwykle dobre zawiasy maja jedna wade - są drogie w utrzymaniu, czesciej sie sypia, wymagaja czestych serwisów na dobrych olejach. i w sumie tez często jest tak że źle dostrojony chodzi gorzej niz "słaby " fabryczny zawias. wiec dla amatora bardziej bym polecał fabryczny amor, ewentualnie jakies korekty jak juz bys poczuł co nie leży w działaniu amorka - bo tutaj tez ciekawa sprawa że w koncu czujesz ze amor chodzi kiepsko ale mało kto umie opisać co nie chodzi jak należy, a to kluczowa sprawa przy tuningu.

co do modułu podobne zdanie troche mam dla amatora zbędny bajer, zawodnik moze by i cos wykorzystał, zmieniał charakterystyke pod rozne tory, a amator - pewnie znowu nie potrafił by okreslic czego brakuje/ co jest za mocne, bo moto i tak slabe nie jest, podejrzewam ze róznice w pracy silnika i tak beda niewielkie. osobiscie jakbym miał motocykl z takim modułem to pierwszą rzeczą jaka bym zrobił to zakup oem modułu Very Happy i sprzedaż tego - wtedy bedzie kasa na remont silnika i nawet nowy cylinder ( jezeli rzeczywscoe est warty tyle co gosc pisze w ogłoszeniu )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adisxf




Dołączył: 05 Lut 2018
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:38, 06 Lut 2018    Temat postu:

Nie wiem, ale moim zdaniem nie ma sensu kupować Kata za tyle pieniędzy z cylindem do wymiany, a 15k to Max ile mam do wydania, za więcej nawet nie patrzę. Dzięki wam wszystkim za wypowiedź, na pewno dużo mi to pomogło!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przym




Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Garwolin (Mazowieckie)

PostWysłany: Wto 21:55, 06 Lut 2018    Temat postu:

adisxf troche dziwne podejście. Kat z nowym cylindrem kosztuję 2x tyle co podałeś, a remonty to rzecz normalna.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Przym dnia Wto 21:56, 06 Lut 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adisxf




Dołączył: 05 Lut 2018
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:16, 06 Lut 2018    Temat postu:

Racja, zwracam honor Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mumek426




Dołączył: 18 Lut 2015
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kobyla górka

PostWysłany: Śro 17:03, 07 Lut 2018    Temat postu:

raczej bardzo dziwne masz podejście chcesz kupić motocykl który ma 4 lata i martwisz się że ma 130 mtg,,, wybacz ale rozwala mnie takie podejście,kupujesz motocykl używany to wiadomo że ma trochę przelatane,jak nie ma zimy to można cały rok jeździć więc mtg lecą,,jak chcesz kupić taki co ma mało przejechane to odsyłam do salonu,,jak ktoś dba to nie ma co się martwić i można brać taki co ma nawet 300 mtg,,
a poza tym to przebieg też można oszukać,,ściągasz licznik jak ma 100 mtg i latasz,a potem przed sprzedażą zakładasz i wmawiasz że ma 100 mtg i mało jeżdżony..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rams




Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 18:22, 07 Lut 2018    Temat postu:

To jest jak z dizlami z Niemiec. Ludzie wierzą w to, że auto 10-cio - 15-to letnie ma 150tyś-180tyś. Niestety taka jest mentalność w Polsce. Jak motor ma 200mth to złom.

mumek426 napisał:
raczej bardzo dziwne masz podejście chcesz kupić motocykl który ma 4 lata i martwisz się że ma 130 mtg,,, wybacz ale rozwala mnie takie podejście,kupujesz motocykl używany to wiadomo że ma trochę przelatane,jak nie ma zimy to można cały rok jeździć więc mtg lecą,,jak chcesz kupić taki co ma mało przejechane to odsyłam do salonu,,jak ktoś dba to nie ma co się martwić i można brać taki co ma nawet 300 mtg,,
a poza tym to przebieg też można oszukać,,ściągasz licznik jak ma 100 mtg i latasz,a potem przed sprzedażą zakładasz i wmawiasz że ma 100 mtg i mało jeżdżony..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 19:51, 07 Lut 2018    Temat postu:

to jeszcze dorzuce swoje spostrzeżenie Very Happy
widze kto kupuje tego typu motocykle i praktycznie 90% to są dwie grupy - albo ktos kto ma za duzo kasy i kupuje sobie zabawke, wtedy zwykle na pierwszy montaz połowe akcesoriów anodowanych i błyszczących kupuje no i koniecznie sixdays Very Happy
druga opcja to "zawodnicy" lepsi albo gorsi, ale kręcą godziny.

i o ile uda sie potem odkupic od kogos kto nie wie co zrobic z kasa moto, to mozna liczyc na niezłachany sprzet i nieduzy przebieg - bo zwykle nie ma czasu na jazde itd.... ale o takie moto mega ciezko,

bo wiekszosc idzie do zawodników a tam przebieg rzedu 100-120 godzin to norma - w jeden sezon. wiec czteroletnie moto z przebiegiem 400h to moze byc nic nadzwyczajnego Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mumek426




Dołączył: 18 Lut 2015
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kobyla górka

PostWysłany: Śro 21:30, 07 Lut 2018    Temat postu:

u mnie każdy ma przebieg rzędu 300 mtg, a moto przeważnie z roków 14-16
jeden ma 15r i ma 400,drugi ma 17r ma już 130, 17r 150 mtg,
kolega jest wyjątkiem ma 12 i 300 mtg..
tak jak mówicie Polak to ciężki kupiec nie raz się przekonałem,,mało który patrzy na to co jest w środku,,tylko ma błyszczeć,świecić i pachnieć a potem jest płacz i lament..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mumek426




Dołączył: 18 Lut 2015
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kobyla górka

PostWysłany: Śro 21:36, 07 Lut 2018    Temat postu:

w tym sporcie każdy powinien mieć od razu odłożone 3 tys na jakiś remont silnika,, nie ważne z jakiego roku i jaki przebieg,,nie raz to powtarzałem kupujesz enduro/cross od razu silnik na stół i weryfikacja sprzętu,,wtedy jeździsz spokojnie i wiesz co masz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
loziu




Dołączył: 18 Sie 2013
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: radom

PostWysłany: Śro 22:03, 07 Lut 2018    Temat postu:

witam czy komus cos wiadomo na temat tego motoyckla? [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
prymityv




Dołączył: 07 Lut 2016
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kamienna Góra

PostWysłany: Śro 23:29, 07 Lut 2018    Temat postu:

Tam w Drzewicy jest handlarz (Dawid na otomoto?) ze średnimi opiniami w necie, możliwe, że to jego drugie konto. Ale osobiście do czynienia z nim nie miałem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 25, 26, 27 ... 35, 36, 37  Następny
Strona 26 z 37

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin