Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Rekluse - zużycie
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slednecks




Dołączył: 15 Wrz 2015
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kraków

PostWysłany: Wto 17:54, 15 Wrz 2015    Temat postu: Rekluse - zużycie

Witam. mam założone najtańsze sprzęgło rekluse, takie za 1600zł. Tzn. miałem bo sie zużylo I teraz mam pytanie czy to normalne że skonczyło swój żywot po pół roku intensywnej jazdy? Wydarło sie do blachy... Moj mechanik twierdzi że założenie tego droższego tzn za ponad 3 tys nic nie zmieni i tez je zajade szybko. Czy są jakies wytyczne jak go używać, serwisować żeby posłużyło dłużej? Dodam że jezdże w ciężkim terenie i jestem początkujący tak więc motor sie często grzeje. Czy ono wtedy bardziej sie zużywa? Czy powinienem wtedy wyłączyc silnik i czekac az ostygnie? Jakiego oleju najlepiej używać i jak często go zmieniać. I jeszcze raz czy to normalne że tak szybko sie zużyło? Motor WR 250

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Wto 20:38, 15 Wrz 2015    Temat postu:

Za szybko coś, nawet przy bardziej drastycznej jeździe. Może źle wyregulowane jest.
Znajomy raz spalił w 30s recluse, ale zakopał moto po wahacz i reklus na siłę chciał wysprzęglik czy coś i do blachy zjechało go.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rams




Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 20:41, 15 Wrz 2015    Temat postu:

Źle wyregulowany rekluse.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 22:07, 15 Wrz 2015    Temat postu:

Na czym polega idealne wyregulowanie? Lepiej żeby bardziej ślizgał czy lepiej żeby go ciągło lekko po przodu na biegu na wolnych obrotach? Czy da sie wyeliminować to że jak bije motorem po skałach to sie rozlegowuje i musze kręcić przy klamce naciągiem?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slednecks




Dołączył: 15 Wrz 2015
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kraków

PostWysłany: Śro 10:46, 16 Wrz 2015    Temat postu:

i na jakim oleju najlepiej jezdzić z reklusem?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lam3r




Dołączył: 01 Sie 2012
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opolskie

PostWysłany: Śro 15:45, 16 Wrz 2015    Temat postu:

Jak najbardziej mógł się zużyć. Mi ostatnio rekluse dawał się we znaki (chodził gorzej) i regulowałem po konsultacjach z mechanikiem-zawodnikiem, bo byłem ciekaw jak to na prawdę wygląda ze zużyciem tego. Usłyszałem, że w ciężkich, górzystych terenach lepsi zawodnicy wyrzucają rekluse na śmietnik po kilku miesiącach.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slednecks




Dołączył: 15 Wrz 2015
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kraków

PostWysłany: Śro 18:44, 16 Wrz 2015    Temat postu:

No i tak sie stało. Co prawda lepszym zawodnikiem nie jestem ale moim zdaniem to jeszcze gorzej wpływa na to sprzegło. Dużo stania i ślizgania... Ale, mój mechanik z gór twierdzi że NAPRAWI REKLUSA PRZYKRĘCAJĄC DO NIEGO ZWYKŁE TARCZE Z DOBRYMI OKŁADZINAMI, i że to bedzie działać. Jutro wiec jade spróbować. Co o tym sądzicie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DirtBike.pl




Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 18:54, 17 Wrz 2015    Temat postu:

Jak przy zakładaniu nie było prawidłowo wyregulowane to mogło się tak stać.

Ja sprzedałem klientowi rekluse do 300 w 2T i sam mu je montowałem i chodzi bez problemu od początku sezonu (gość jeździ non stop). To też była ta najtańsza wersja (tyle że z hydraulicznym sprzęgłem).

Myślę że to kwestia złego montażu/regulacji.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Czw 20:57, 17 Wrz 2015    Temat postu:

Jeżeli zakładał Ci je ten mechanik, który chce je "sztyklować" to zmień mechanika.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slednecks




Dołączył: 15 Wrz 2015
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kraków

PostWysłany: Pią 10:42, 18 Wrz 2015    Temat postu:

Napiszcie prosze na czym polega ta regulacja. Bo założone było dobrze, potwierdził to mechanik który je wyjmował. Zamierzam kupic nowe wiec napiszcie prosze jak je wyregulowac zeby znowu zaraz nie padło. Czy jest jakas regulacja oprócz naciągu linki? Jak tak, to jak je ustawic? Mowie o tej najtanszej wersji

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamool




Dołączył: 07 Wrz 2015
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebinia

PostWysłany: Pią 12:24, 18 Wrz 2015    Temat postu:

A myślałeś żeby założyć oryginał i nauczyć się go używać Smile?

Może ktoś mi wytłumaczyć po co komu to sprzęgło Rekluse? Do czego ono jest? Wiem, że moto nie zgaśnie i chyba trochę ślizga dla optymalnej trakcji?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slednecks




Dołączył: 15 Wrz 2015
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kraków

PostWysłany: Pią 13:53, 18 Wrz 2015    Temat postu:

Jak ktoś ma obie ręce sprawne to w sumie nie wiem po co tyle kasy wywalać...
A ja mam tak ze po wypadku prawą ręke mi tak rozwaliło ze po rehabilitacjach udało mi sie ją doprowadzic do takiego stanu że moge sie mocno trzymac kierownicy, bardziej skomplikowane rzeczy odpadają. To samo z prawą stopą.
A więc gaz, sprzęgło, przedni hamulec, tylny hamulec mam w lewej ręce.
Po to potrzebuje rekluse. Prawde mówiąc do zykłej jazdy nie potrzebuje bo ogarniam to. Ale jak sie zaczyna ostrzejszy teren, skały,błoto, podjazdy to już jest gorzej.
Ale z braku funduszy zdecydowałem sie założyc zwykłe sprzegło i będe trenował ruszanie pod góre itd.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pią 16:24, 18 Wrz 2015    Temat postu:

Kamool napisał:
A myślałeś żeby założyć oryginał i nauczyć się go używać Smile?

Może ktoś mi wytłumaczyć po co komu to sprzęgło Rekluse? Do czego ono jest? Wiem, że moto nie zgaśnie i chyba trochę ślizga dla optymalnej trakcji?


nie zadusisz moto na ciasnych partiach, możesz zablokowac tylne koło a moto będzie chodziło, to chyba największy plus, ja jakoś nie wyobrażam sobie jazdy z tym wynalazkiem

z czołówki extreme enduro tylko Walker używa Rekulsa, reszta nie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamool




Dołączył: 07 Wrz 2015
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebinia

PostWysłany: Pią 19:09, 18 Wrz 2015    Temat postu:

A no to w takim razie jasne, Tobie się przyda. A nie myślałeś żeby zrobić na odwrót, tzn. sprzęgło w prawej z pompą np Clake one light clutch, a reszta w lewej? Ew. mógłbyś modzić coś ze zwykłą pompą do sprzęgła i długą klamką żeby mieć większą dźwignię aby to łatwiej chodziło.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pablo83




Dołączył: 02 Sie 2014
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Sob 17:20, 19 Wrz 2015    Temat postu:

Mozna gdzies dostac taka dluzsza klamke zeby pasowalado kata?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin