|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slednecks
Dołączył: 15 Wrz 2015
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: kraków
|
Wysłany: Wto 17:54, 15 Wrz 2015 Temat postu: Rekluse - zużycie |
|
|
Witam. mam założone najtańsze sprzęgło rekluse, takie za 1600zł. Tzn. miałem bo sie zużylo I teraz mam pytanie czy to normalne że skonczyło swój żywot po pół roku intensywnej jazdy? Wydarło sie do blachy... Moj mechanik twierdzi że założenie tego droższego tzn za ponad 3 tys nic nie zmieni i tez je zajade szybko. Czy są jakies wytyczne jak go używać, serwisować żeby posłużyło dłużej? Dodam że jezdże w ciężkim terenie i jestem początkujący tak więc motor sie często grzeje. Czy ono wtedy bardziej sie zużywa? Czy powinienem wtedy wyłączyc silnik i czekac az ostygnie? Jakiego oleju najlepiej używać i jak często go zmieniać. I jeszcze raz czy to normalne że tak szybko sie zużyło? Motor WR 250
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Wto 20:38, 15 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Za szybko coś, nawet przy bardziej drastycznej jeździe. Może źle wyregulowane jest.
Znajomy raz spalił w 30s recluse, ale zakopał moto po wahacz i reklus na siłę chciał wysprzęglik czy coś i do blachy zjechało go.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rams
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:41, 15 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Źle wyregulowany rekluse.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 22:07, 15 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Na czym polega idealne wyregulowanie? Lepiej żeby bardziej ślizgał czy lepiej żeby go ciągło lekko po przodu na biegu na wolnych obrotach? Czy da sie wyeliminować to że jak bije motorem po skałach to sie rozlegowuje i musze kręcić przy klamce naciągiem?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slednecks
Dołączył: 15 Wrz 2015
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: kraków
|
Wysłany: Śro 10:46, 16 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
i na jakim oleju najlepiej jezdzić z reklusem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lam3r
Dołączył: 01 Sie 2012
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opolskie
|
Wysłany: Śro 15:45, 16 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Jak najbardziej mógł się zużyć. Mi ostatnio rekluse dawał się we znaki (chodził gorzej) i regulowałem po konsultacjach z mechanikiem-zawodnikiem, bo byłem ciekaw jak to na prawdę wygląda ze zużyciem tego. Usłyszałem, że w ciężkich, górzystych terenach lepsi zawodnicy wyrzucają rekluse na śmietnik po kilku miesiącach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slednecks
Dołączył: 15 Wrz 2015
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: kraków
|
Wysłany: Śro 18:44, 16 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
No i tak sie stało. Co prawda lepszym zawodnikiem nie jestem ale moim zdaniem to jeszcze gorzej wpływa na to sprzegło. Dużo stania i ślizgania... Ale, mój mechanik z gór twierdzi że NAPRAWI REKLUSA PRZYKRĘCAJĄC DO NIEGO ZWYKŁE TARCZE Z DOBRYMI OKŁADZINAMI, i że to bedzie działać. Jutro wiec jade spróbować. Co o tym sądzicie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DirtBike.pl
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 18:54, 17 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Jak przy zakładaniu nie było prawidłowo wyregulowane to mogło się tak stać.
Ja sprzedałem klientowi rekluse do 300 w 2T i sam mu je montowałem i chodzi bez problemu od początku sezonu (gość jeździ non stop). To też była ta najtańsza wersja (tyle że z hydraulicznym sprzęgłem).
Myślę że to kwestia złego montażu/regulacji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Czw 20:57, 17 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Jeżeli zakładał Ci je ten mechanik, który chce je "sztyklować" to zmień mechanika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slednecks
Dołączył: 15 Wrz 2015
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: kraków
|
Wysłany: Pią 10:42, 18 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Napiszcie prosze na czym polega ta regulacja. Bo założone było dobrze, potwierdził to mechanik który je wyjmował. Zamierzam kupic nowe wiec napiszcie prosze jak je wyregulowac zeby znowu zaraz nie padło. Czy jest jakas regulacja oprócz naciągu linki? Jak tak, to jak je ustawic? Mowie o tej najtanszej wersji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamool
Dołączył: 07 Wrz 2015
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebinia
|
Wysłany: Pią 12:24, 18 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
A myślałeś żeby założyć oryginał i nauczyć się go używać ?
Może ktoś mi wytłumaczyć po co komu to sprzęgło Rekluse? Do czego ono jest? Wiem, że moto nie zgaśnie i chyba trochę ślizga dla optymalnej trakcji?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slednecks
Dołączył: 15 Wrz 2015
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: kraków
|
Wysłany: Pią 13:53, 18 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Jak ktoś ma obie ręce sprawne to w sumie nie wiem po co tyle kasy wywalać...
A ja mam tak ze po wypadku prawą ręke mi tak rozwaliło ze po rehabilitacjach udało mi sie ją doprowadzic do takiego stanu że moge sie mocno trzymac kierownicy, bardziej skomplikowane rzeczy odpadają. To samo z prawą stopą.
A więc gaz, sprzęgło, przedni hamulec, tylny hamulec mam w lewej ręce.
Po to potrzebuje rekluse. Prawde mówiąc do zykłej jazdy nie potrzebuje bo ogarniam to. Ale jak sie zaczyna ostrzejszy teren, skały,błoto, podjazdy to już jest gorzej.
Ale z braku funduszy zdecydowałem sie założyc zwykłe sprzegło i będe trenował ruszanie pod góre itd.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pią 16:24, 18 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Kamool napisał: | A myślałeś żeby założyć oryginał i nauczyć się go używać ?
Może ktoś mi wytłumaczyć po co komu to sprzęgło Rekluse? Do czego ono jest? Wiem, że moto nie zgaśnie i chyba trochę ślizga dla optymalnej trakcji? |
nie zadusisz moto na ciasnych partiach, możesz zablokowac tylne koło a moto będzie chodziło, to chyba największy plus, ja jakoś nie wyobrażam sobie jazdy z tym wynalazkiem
z czołówki extreme enduro tylko Walker używa Rekulsa, reszta nie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamool
Dołączył: 07 Wrz 2015
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebinia
|
Wysłany: Pią 19:09, 18 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
A no to w takim razie jasne, Tobie się przyda. A nie myślałeś żeby zrobić na odwrót, tzn. sprzęgło w prawej z pompą np Clake one light clutch, a reszta w lewej? Ew. mógłbyś modzić coś ze zwykłą pompą do sprzęgła i długą klamką żeby mieć większą dźwignię aby to łatwiej chodziło.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pablo83
Dołączył: 02 Sie 2014
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Sob 17:20, 19 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Mozna gdzies dostac taka dluzsza klamke zeby pasowalado kata?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|