Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Remont KTM - kilka pytań.
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PreSS




Dołączył: 18 Lip 2015
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: Nie 11:32, 27 Gru 2015    Temat postu:

Łożyska, uszczelki i simeringi już zakupiłem, tylko teraz mam pytanie odnośnie korbowodu. Odebrałem go z warsztatu i zauważyłem, że po przełożeniu korba ma duży luz wzdłużny przesuwając się po tulei ok. 0.9mm. ( co widać na załączonym zdjęciu ). Robili mi to w warsztacie zajmującym się takimi rzeczami, więc myślę, że nie dali by takiej plamy. Dla pewności jednak pytam Was czy wszystko jest ok.

* [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PiterBaja




Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LRA

PostWysłany: Nie 11:35, 27 Gru 2015    Temat postu:

Tolerancje mozesz sprawdzic w serwisówce. Nie wiem tylko czy wartosci sa identyczne dla zamiennikow.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GaCek




Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 14:04, 27 Gru 2015    Temat postu:

Według mnie nie powinno być aż takiego luzu osiowego. To że "nie dali by takiej plamy" to nie znaczy, że faktycznie jej nie dali. Możliwe że korba w zamienniku może być węższa od oryginału w co wątpię, ewentualnie przeciwwagi nie osadzone do końca na czopie.
Włóż wał z łożyskami w kartery i skręć wszystko tak jak przy montażu całego silnia. Jeżeli wał będzie stał na dębowo to będzie znaczyło, że wał nie trzyma wymiaru (za płytko wciśnięta przeciwwaga na czop), ewentualnie dokładne pomiary prawdę powiedzą.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin