|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
donPedro
Dołączył: 31 Sty 2016
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 23:03, 07 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
na olx ma gosc zestaw cały z bendixem za 1050 , niby szczotki do wymiany ale pieron wie co tam w nim siedzi, a niech sie okaze, ze to sam gruz wiec nie ma sensu , brak mi tylko rozrusznika wiec bede temat drazył
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 8:01, 08 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
no to masz sytuacje jak większosc uzytkowników - kombinuj moze akurat ci cos sie uda wymodzić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 14:06, 08 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
zamienniki są ale w PL raczej niedostępne (np.arrowhead [link widoczny dla zalogowanych]); z oryginałów mitsube zmienili na mocniejszy moric, co do używki - jeśli ktoś go przypalił (a to jest niemal pewne) to czyszczenie ewentualne toczenie komutatora i wymiana szczotek rzadko pomaga - rozrusznik będzie działał ale będzie za słaby
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
przemes
Dołączył: 03 Sie 2014
Posty: 232
Przeczytał: 7 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Czw 10:55, 11 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Panowie co myślicie bo cena dobra:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
donPedro
Dołączył: 31 Sty 2016
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 22:07, 12 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
no cena przystepna porównujac do ceny detal oryginału, za 900 mam nowy oryginał wiec prawie 300 róznicy, tylko ciekawe jak z zywotnoscia tego rozrusznika, ile wytrzyma, czy daje rade. hmm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 22:12, 12 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
na youtube kiedys oglądałem filmik i polecali jakies zamienniki - które były niby lepsze. miały pare zmian, jakiestam inne panewki itp. tylko nie moge znaleźć filmiku a nazwy rozruchajca nie pamietam ;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 8:26, 13 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
gdyby cena w PL była 600 to warto, ale jak znam życie to wyjdzie ok.800 a to już wg.mnie za drogo;
ten mocniejszy arrowhead (410W-SMU0525) będzie działać lepiej niż oryginał mitsuba (350W) ze starszych roczników ale porównywalnie jak w nowszych (moric) także trzeba to przeanalizować;
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
electro
Dołączył: 28 Mar 2014
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 9:02, 13 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
W mojej poprzedniej 250 doktoryzowałem się w temacie rozrusznika.
Układ musi być czysty, nasmarowany i bez ludów od początku bo raz zaniedbany będzie ciężki do odbudowy. Jeśli masz podcięte zęby na kole wieńcowym na magnecie to lepiej od razu zdjąć rozrusznik bo nie ma o co walczyć.
Rozrusznik tylko oryginał za tysiaka z ktm. Arrowhead 410w działa, miałem. Ale to chinszczyzna, wolałbym dopłacić cztery stowy i mieć spokój. Bo ciągle były z nim jakieś jaja.
Żeby nie spalić kolejnego rozrusznika musisz mieć zawsze dobry akumulator, najlepiej li-jo z wysokim prądem rozruchowym, nowe tulejki i skasowane luzy, nasmarowany i suchy układ. Tylko wtedy opory są na tyle małe, że rozrusznik się nie przegrzewa.
Pomagają też inne przełożenia koła pośredniego i bendixu od 2015r. które można przełożyć do starszych modeli - rozrusznik ma mniejszy opór w kręcenia silnikiem.
Generalnie ciężki temat, który dopiero od 2014-2015 został na tyle poprawiony przez fabrykę że działa. W starszych motocyklach jest walka lub duża inwestycja przy wymianie części na 2015+
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez electro dnia Sob 9:04, 13 Lut 2016, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 9:15, 13 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
electro napisał: | W mojej poprzedniej 250 doktoryzowałem się w temacie rozrusznika.
Układ musi być czysty, nasmarowany i bez ludów od początku bo raz zaniedbany będzie ciężki do odbudowy. Jeśli masz podcięte zęby na kole wieńcowym na magnecie to lepiej od razu zdjąć rozrusznik bo nie ma o co walczyć.
Rozrusznik tylko oryginał za tysiaka z ktm. Arrowhead 410w działa, miałem. Ale to chinszczyzna, wolałbym dopłacić cztery stowy i mieć spokój. Bo ciągle były z nim jakieś jaja.
Żeby nie spalić kolejnego rozrusznika musisz mieć zawsze dobry akumulator, najlepiej li-jo z wysokim prądem rozruchowym, nowe tulejki i skasowane luzy, nasmarowany i suchy układ. Tylko wtedy opory są na tyle małe, że rozrusznik się nie przegrzewa.
Pomagają też inne przełożenia koła pośredniego i bendixu od 2015r. które można przełożyć do starszych modeli - rozrusznik ma mniejszy opór w kręcenia silnikiem.
Generalnie ciężki temat, który dopiero od 2014-2015 został na tyle poprawiony przez fabrykę że działa. W starszych motocyklach jest walka lub duża inwestycja przy wymianie części na 2015+ | Nic dodać nic ująć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
przemes
Dołączył: 03 Sie 2014
Posty: 232
Przeczytał: 7 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Sob 10:08, 13 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Wszystkie tulejki poszły nowe, przekladania wyczyszczona i nasmarowana, koła bez podciec, komutator błyszczy się jak psu... i...nawet kręci... trochę lepiej ale nadal za słabo żeby odpalić. Myślę jeszcze nad nowymi szczotkami bo już słabe były i ostatnio widziałem na olx. Electro jaki dokładnie akumulator polecasz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
electro
Dołączył: 28 Mar 2014
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 11:04, 13 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Może być np JMT li-jo. Jest też dużo lżejszy od oryginału.
Po tym co piszesz to ja bym zrobił tak: pożycz rozrusznik od kumpla z działajacego nowego 2t. Załóż i sprawdź czy pali na dotyk. Jeśli tak, to masz szczęście - idź do Ktm, kup oryginał za tysiaka i zaoszczędź sobie roku frustracji. Tylko dbaj o niego lepiej niż o swoją dziewczynę
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez electro dnia Sob 11:05, 13 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 13:04, 13 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
jak chcesz pozadne aku to zobacz yuase ytz7s, ma wymiary jak standardowy ytx5lbs ale ma zdecydowanie wiekszy prad rozruchu i pojemnosc
ytx5lbs ma w przypadku yuasy 80A i 4ah
ytz7s yuasy ma 130A i 6,3ah
litowo jonowe sa fajne, lekkie i maja duze prady rozruchowe ale małe pojemnosci, wiec moze sie okazac ze zanim dobrze zakreci to sie rozładuje i duzy prad nie zda sie na nic. Są one dobre raczej do moto które pala na dotyk.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 14:02, 13 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
tak wychodzi, że masz słaby rozrusznik, zrób tak jak pisze elektro podmień od kogoś u kogo jest sprawny;
motocykl z dobrze ustawionym gaźnikiem i ze sprawnym rozrusznikiem powinien odpalać praktycznie od dotknięcia, jeśli ma ciężko lub go gdzieś przycina tzn. wymaga reanimacji i nie ma co go męczyć "guzikiem" bo tylko naprawa będzie droższa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dioda
Dołączył: 26 Gru 2014
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:28, 30 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Czy coś mogło się stać ,jak na uruchomionym silniku wcisnolem przycisk rozrusznika elektrycznego? chodzi o 450 exc 2015
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|