|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 18:50, 07 Paź 2016 Temat postu: setka 2017 |
|
|
testowal ktos z was lub mial okazje polatac 125 lub 150 xcw 2017?
jak to sie spisuje?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Pią 23:37, 07 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Znajomy, który ma warsztat (firma przez jednych lubiana, przez drugich znienawidzona) gada że... bez porównania ze starszymi rocznikami - 125 bez przeróbek idzie jak stara 150 (mowa o wersjach SX, myślę że z EXC/XCW będzie podobnie). "Ale to zapierdala...". Dużo mocniejszy dół, reszta też poprawione. Ale... nie ma róży bez kolców - (przynajmniej w SX rocznik 2016) sypie się - skrzynia (tryba, wodziki i automat), pękają kartery w miejscach osadzenia łożysk wału. Niestety nie mam informacji odnośnie silników 2017. Zawieszenie - podobno w końcu chodzi tak jak ma (wg. mnie WP to było jedno z najgorszych seryjnych zawieszeń).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 8:25, 08 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
no tak o pekajacych karterach slyszalem ale to bylo na poczatku roocznikow 16 w sx
teraz podobno inaczej osadzaja tam lozysko i git
o skrzyni nic nie wiem
trzeba poczytac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 8:27, 08 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
a orientuje sie ktos czy do takiej 125 da sie załozyc zestaw żeby zrobic 200 exc ? ( do 125 exc )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 8:45, 08 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
niestety
do 17 nie spasi inne silniki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Sob 10:59, 08 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Nie - możesz jedynie zrobić 150 z 125. Z części silnikowych prawie wszystko jest inne względem poprzednich roczników.
Z ciekawostek - widziałem nowy silnik z SXF 250 w cześciach - rozleciała się m.in. skrzynia. Znajomi z warsztatu komentowali że dosyć dziwna konstrukcja silnika bo części, które potrzebują ciągłego smarowania są dane dosyć wysoko i nie są cały czas w kąpieli. Jeżeli coś zacznie dziać się z pompą oleju to jest katastrofa.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Fourier dnia Sob 11:00, 08 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 11:36, 08 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
czyli jak w kazdym 4T
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 12:20, 08 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
gdzie mozna spr czy byly jakies akcje serwisowe na te 125 150 2017?
albo gdzie obecnie najszybciej sa jakies info na temat wad?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Sob 13:56, 08 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | czyli jak w kazdym 4T |
Raczej jak w każdym nowym 4t Czasy że 4t były pancerne, idiotoodporne i wytrzymywały długo bez remontu minęły. Znajomi, którzy mają nowe KXFy 250 przy amatorskiej jeździe na torze wymieniają tłoki max co 30 godzin (przeważnie po 20 juz słychać że dzwoni).
Co do nowych "EXC" to najlepiej pytać jakiś zawodników, którzy tym jeżdżą i mają jakieś doświadczenie. Ewentualnie szukać po amerykańskich forach bo u nas w kraju będą popularniejsze dopiero za 2-3 lata.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Fourier dnia Sob 13:56, 08 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel
Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 16:27, 08 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Fourier napisał: |
Raczej jak w każdym nowym 4t Czasy że 4t były pancerne, idiotoodporne i wytrzymywały długo bez remontu minęły. Znajomi, którzy mają nowe KXFy 250 przy amatorskiej jeździe na torze wymieniają tłoki max co 30 godzin (przeważnie po 20 juz słychać że dzwoni).
|
Gdzie jak w każdym nowym 4t.. kolega ma teraz w warsztacie exc 350 2015 , po 160 mth od nowości do wymiany profilaktycznie tylko tłok i łańcuszek.. tłok by nawet jeszcze trochę pojeździł.. zaworów ani razu od nowości nie trzeba było regulować A moto serwisowane i używanie normalnie , ale też bez katowania do odcięcia w błocie ..
O kawasaki kxf 250 to słyszałem że sypało się już od wypuszczenia pierwszych modeli w 2004
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pawel dnia Sob 16:36, 08 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Sob 17:59, 08 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
EXC - silnik nie jest aż tak wyżyłowany jak w crossówkach, 2015 - to jest jeszcze ten "stary silnik".
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 20:01, 08 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
ostatnio gadałem o 17stkach to podobno dopiero od miesiąca sie zrobiło luźniej z zamówieniami i dopiero "smiertelnicy" mogą łatwo i szybko kupic, wczesniej trzeba było sie " bić" o kazdą sztuke zwłaszcza bardziej chodliwą
a co do 4T - kazde 4T jest wrażliwe na słabe pompy. zwłaszcza nowe konstrukcje gdzie jest mało oleju, częsci są coraz lepiej spasowane - to wszystko wymaga lepszych olei, i częstszych wymiar, jak sie niego nie zaniedba to bedzie jeździło jak trzeba. kup np uzywany wałek rozrządu do RFSa loteria praktycznie a to jako pierwsze leci jak spada smarowanie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|