Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Sherco 300 SE FACTORY 2019
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Czw 21:33, 11 Cze 2020    Temat postu:

z jakiegoś powodu parę lat temu zmienili w końcu na litowo-jonowe, myślę że nie tylko ze względu na masę. Szczególnie, że tańsze od żelowych nie są.
Parę lat temu zajechałem kilka żelówek pod rząd, dopiero litowo-jonowy załatwił temat do końca. Być może miałem pecha Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 7:12, 12 Cze 2020    Temat postu:

no to miałes zdecydowanie pecha Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wild




Dołączył: 19 Mar 2019
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 12:35, 14 Cze 2020    Temat postu:

jak kolega amek zacznie jeździć cały rok, zima lato czy wiosna to szybko zmieni zdanie i nie bedzie pisał głupot, na tradycyjnych bateriach jeździłem 30 lat i jeszcze żadna nie zajeździłem...

litowe maja swoje zalety ale też dużo wad, nieodporne na uderzenia, nie lubią niskich ani wyskokich temperatut żeby tylko kilka tu wymienic...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
racesupport




Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wisła

PostWysłany: Sob 20:25, 11 Lip 2020    Temat postu:

No cóż, ja z moją miałem trochę problemów... opiszę po krótce, otóż miałem model 2019 factory, motor pewnego razu zgasł i nie odpalił. Wcześniej zjadło kilka świec w przeciągu 6mies jakieś 5szt. Wiedziałem o tym i wiedziałem również o padających cewkach, przyszedł akurat czas na wymianę tłoka więc zamówiłem tłok, cewkę, fajkę, wymieniłem wszystko i przez 13mth było cacy ale problem powrócił znowu, motocykl zgasł w lesie, pierwsze co to wymiana świecy (woziłem ze sobą zawsze) ale cóż... iskra piękna a moto raz zapali raz nie, zależy jak się mu chciało. Raz miałem przypadek nawet że na obu świecach iskra ładna a palił tylko na jednej, wtf ? no nic... ja bym obstawiał problemy z modułem lub cewką bo motor gasł sobie wybiórczo w mało oczekiwanych momentach, nie dało się tego zabardzo przewidzieć. Dowiedziałem się od dealera w Szwecji (mój kolega który zresztą nakierował mnie na Sherco) że do motocykli 2018-2020 przewidziano kit gwaranyjny składający się z cewki, modułu CDI, fajki i paru tam jeszcze rzecz, nazywa się to dokładnie Additional CDI GET mounting kit reference 8829 - przewidziany dla każdej 250/300 od 18 do 2020. No i cóż... dzwonię do szanownego dilera L. - pow mi krótko, nic nie wymieniają trzeba zmienić dysze, motor zalewa nawet po dłuższej jeździe i ogólnie to tylko tego wina, nie wiem, nie powdważam tego ale moim zdaniem brednie ponieważ motor gasł a potem odpalał jak gdyby nigdy nic, świeca źle nie wyglądała. No... w każdym razie wkurzyłem się i sprzedałem motor, dwa razy stanął w lesie a dla mnie to o dwa za dużo Wink Beta nigdy mnie nie zawiodła, ktm również. Sherco to naprawdę świetne moto ale z takimi akcjami to ja podziękuję. Nie wspominając już o za dużym tłoku który poszedł na pierwszy montaż ale o tym pisałem już w którymś wątku. Przesiadłem się na Huske Te 300i 20'

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HusqvarnaaFC350




Dołączył: 13 Kwi 2017
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 20:14, 12 Lip 2020    Temat postu:

Nie próbowałeś pisać do głownego odziału Sherco we Francji?

Ja jestem w trakcie tworzenia takiego pisma, dodam jeszcze notke odnosnie tej akacji serwisowej, ktorej to Pan L nie traktuje powaznie.

Pan Luberda to zwyczajny prostak.

Sam kupilłem motocykl od Dealera w Łodzi, dokladnie 250 w wersji Factory 2020.

Wyjechalem na pierwszy test i okazalo sie, ze w motocyklu brakowale prawie 0.4L plynu chlodniczego, dysze byly zalozone dla wysokosci powyzej 750m i temperatury +30 stopni, jak sie pozniej okazalo z polecenia Pana Luberdy, a zeby nie zalewało swiecy. Niedokrecona oska, plastiki, jedna ze srub od mocowania kierownicy, po prostu kabaret.

W moim przypadku oberwał tłok, mam zdjecia, w pewnych miejscach sciagnelo teflon, zrobilo dosyc mocne slady na cylindrze, motocykl zwyczajnie sie ugotował.



Panowie z Łodzi oczywiscie nie maja sobie nic do zarzucenia. Fakt, mogłem sprawdzic wszystkie podzespoly od poczatku, ale czy kupujac nowe auto z salonu przed wyjazdem w trase sprawdzamy olej w silniku lub sruby od kół?

A co na to Pan Luberda? I teraz hit.

Od razu przez telefon uslyszalem ze to moja wina, bo:
-za duzo trzymalem gazu
-motocykl powinienem docierac 15-20mth
-manipulacja dyszami zupelnie nie wplywa na sklad paliwo/powietrze, co za tym idzie nie zmienia
sie temperatura spalania
-w serwisowce pisza brednie, on poprawil inzynierow z Sherco, i zrobil mocno uboga mieszanke,
motocykl nie zalewa
-on jezdzi na jednym ustawieniu gaznika, bez wzgledu na to czy jest na nizinach czy wysoko w
gorach


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez HusqvarnaaFC350 dnia Nie 20:25, 12 Lip 2020, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wild




Dołączył: 19 Mar 2019
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 9:45, 14 Lip 2020    Temat postu:

racesupport napisał:
Przesiadłem się na Huske Te 300i 20'


no to czekaj jak z TPI będziesz miał zabawę...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wild dnia Wto 9:45, 14 Lip 2020, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 13:48, 14 Lip 2020    Temat postu:

wild napisał:
racesupport napisał:
Przesiadłem się na Huske Te 300i 20'


no to czekaj jak z TPI będziesz miał zabawę...



nie gadaj z tpi nic się nie dzieje


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajtek DBL




Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE

PostWysłany: Wto 19:37, 14 Lip 2020    Temat postu:

HusqvarnaaFC350 napisał:
Nie próbowałeś pisać do głownego odziału Sherco we Francji?

Ja jestem w trakcie tworzenia takiego pisma, dodam jeszcze notke odnosnie tej akacji serwisowej, ktorej to Pan L nie traktuje powaznie.

Pan Luberda to zwyczajny prostak.

Sam kupilłem motocykl od Dealera w Łodzi, dokladnie 250 w wersji Factory 2020.

Wyjechalem na pierwszy test i okazalo sie, ze w motocyklu brakowale prawie 0.4L plynu chlodniczego, dysze byly zalozone dla wysokosci powyzej 750m i temperatury +30 stopni, jak sie pozniej okazalo z polecenia Pana Luberdy, a zeby nie zalewało swiecy. Niedokrecona oska, plastiki, jedna ze srub od mocowania kierownicy, po prostu kabaret.

W moim przypadku oberwał tłok, mam zdjecia, w pewnych miejscach sciagnelo teflon, zrobilo dosyc mocne slady na cylindrze, motocykl zwyczajnie sie ugotował.



Panowie z Łodzi oczywiscie nie maja sobie nic do zarzucenia. Fakt, mogłem sprawdzic wszystkie podzespoly od poczatku, ale czy kupujac nowe auto z salonu przed wyjazdem w trase sprawdzamy olej w silniku lub sruby od kół?

A co na to Pan Luberda? I teraz hit.

Od razu przez telefon uslyszalem ze to moja wina, bo:
-za duzo trzymalem gazu
-motocykl powinienem docierac 15-20mth
-manipulacja dyszami zupelnie nie wplywa na sklad paliwo/powietrze, co za tym idzie nie zmienia
sie temperatura spalania
-w serwisowce pisza brednie, on poprawil inzynierow z Sherco, i zrobil mocno uboga mieszanke,
motocykl nie zalewa
-on jezdzi na jednym ustawieniu gaznika, bez wzgledu na to czy jest na nizinach czy wysoko w
gorach


To ci mędrzec z Nowego Targu, gość jest bardzo ciężki...

Pisz te pismo, niech odpowiada za swoje błędy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wild




Dołączył: 19 Mar 2019
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 22:20, 14 Lip 2020    Temat postu:

doświadczenie z salonami czy to sherco czy honda, ktm i yamaha mam podobne.
Jak chcesz miec moto dobrze przygotowane musisz sam to sobie zrobic. Ignorancja jest raczej powrzechna. Zresztą i tak tak wolę, przynajmniej wiem czego sie spodziwać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HusqvarnaaFC350




Dołączył: 13 Kwi 2017
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 23:09, 14 Lip 2020    Temat postu:

Był to mój pierwszy zakup nowego motocykla. Wiesz, byłem święcie przekonany że motocykl przygotowany jest do jazdy. Z rozmowy również wynikało że chłopaki coś tam znają się na rzeczy, ale później okazało się że gdzieś dzwoni ale wiadomo w którym kościele. Ja im mówię o składzie mieszanki paliwo/powietrze a jeden z nich odpowiada że mieszankę to się robi paliwo/olej.

Tak tak, najpierw skontaktuje się telefonicznie z Sherco we Francji, później wystosuje do nich oficjalne pismo i opiszę całą sytuację. Druga sprawa to podejście importera do klienta, jedna wielka kpina. Zresztą mój brat kiedyś kupował od niego triala, miał dorzucić stopkę i jakieś tam gratisy, ale że nie miał na stanie powiedział że doślę. Po tygodniu brat zadzwonił a Pan Luberda wyparł się całkowicie ustaleń, powiedział że nie było takiej rozmowy, a stopka kosztuje 500zl Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamiloz




Dołączył: 11 Kwi 2016
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 23:07, 15 Lip 2020    Temat postu:

racesupport napisał:
No cóż, ja z moją miałem trochę problemów... opiszę po krótce, otóż miałem model 2019 factory, motor pewnego razu zgasł i nie odpalił. Wcześniej zjadło kilka świec w przeciągu 6mies jakieś 5szt. Wiedziałem o tym i wiedziałem również o padających cewkach, przyszedł akurat czas na wymianę tłoka więc zamówiłem tłok, cewkę, fajkę, wymieniłem wszystko i przez 13mth było cacy ale problem powrócił znowu, motocykl zgasł w lesie, pierwsze co to wymiana świecy (woziłem ze sobą zawsze) ale cóż... iskra piękna a moto raz zapali raz nie, zależy jak się mu chciało. Raz miałem przypadek nawet że na obu świecach iskra ładna a palił tylko na jednej, wtf ? no nic... ja bym obstawiał problemy z modułem lub cewką bo motor gasł sobie wybiórczo w mało oczekiwanych momentach, nie dało się tego zabardzo przewidzieć. Dowiedziałem się od dealera w Szwecji (mój kolega który zresztą nakierował mnie na Sherco) że do motocykli 2018-2020 przewidziano kit gwaranyjny składający się z cewki, modułu CDI, fajki i paru tam jeszcze rzecz, nazywa się to dokładnie Additional CDI GET mounting kit reference 8829 - przewidziany dla każdej 250/300 od 18 do 2020. No i cóż... dzwonię do szanownego dilera L. - pow mi krótko, nic nie wymieniają trzeba zmienić dysze, motor zalewa nawet po dłuższej jeździe i ogólnie to tylko tego wina, nie wiem, nie powdważam tego ale moim zdaniem brednie ponieważ motor gasł a potem odpalał jak gdyby nigdy nic, świeca źle nie wyglądała. No... w każdym razie wkurzyłem się i sprzedałem motor, dwa razy stanął w lesie a dla mnie to o dwa za dużo Wink Beta nigdy mnie nie zawiodła, ktm również. Sherco to naprawdę świetne moto ale z takimi akcjami to ja podziękuję. Nie wspominając już o za dużym tłoku który poszedł na pierwszy montaż ale o tym pisałem już w którymś wątku. Przesiadłem się na Huske Te 300i 20'



Napiszesz coś więcej o tej husie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wild




Dołączył: 19 Mar 2019
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw 0:37, 16 Lip 2020    Temat postu:

sprzedawców mamy jakich mamy, nie poradzimy nic ale moto uważam jest naprawdę bardzo dobre.
Własnie zrobiłem 60 godzin na nim i jestem mega zadowolony, nie musiałem nic dokupywać czy zmieniać po fabryce. Najbardziej cieszy świetne zawieszenie i mocny z dołu silnik.

tu gość ocenia ten motorek po 100 godzinach cięzkiego enduro:
https://www.youtube.com/watch?v=lxW_J_fL1Zs


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wild dnia Czw 0:38, 16 Lip 2020, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamiloz




Dołączył: 11 Kwi 2016
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 13:23, 16 Lip 2020    Temat postu:

wild napisał:
sprzedawców mamy jakich mamy, nie poradzimy nic ale moto uważam jest naprawdę bardzo dobre.
Własnie zrobiłem 60 godzin na nim i jestem mega zadowolony, nie musiałem nic dokupywać czy zmieniać po fabryce. Najbardziej cieszy świetne zawieszenie i mocny z dołu silnik.

tu gość ocenia ten motorek po 100 godzinach cięzkiego enduro:
https://www.youtube.com/watch?v=lxW_J_fL1Zs



Zarąbisty kanał BTW, dzieki za podrzucenie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
racesupport




Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wisła

PostWysłany: Pon 20:05, 20 Lip 2020    Temat postu:

Sherco to dla mnie numer 1, jest mega wyposażony w wersji Factory, da się go kupić w dobrej cenie, jeździ się nim bardzo dobrze, jedynym minusem są drgania czego brak w Husce/KTM i to jest spora przepaść. Huska ma miękkie zawieszenie, nie ma co porównywać Xplora do Kyb.

Ja na Husce zrobiłem dopiero 2h więc powoli docieram, nie za dużo mogę powiedzieć ale kolega "wild" podejrzewam, że TPI nigdy nie miał więc wyssane z palca opinie można sobie wsadzić, osobiście mamy na dzielni kilka TPI, jeden 350h i co ? i nic.

W każdym razie, jak już powiedziałem, jeśli Sherco wyeliminowało wibracje i problemy z elektryką to jest to motor - przynajmniej u mnie na pierwszym miejscu z tym że wykreślam go z listy zakupów na samą myśl o tym, że miałbym rozmawiać z Panem L na temat jakiejkolwiek naprawy czy zakupu części w późniejszym czasie...

W moim przypadku padła cewka jak już wyżej wspomniałem, dzisiaj dowiedziałem się od nowego właściciela, że nowa cewka to cewka starego typu która nadal ma wadę i się psuje - sprawdzone w serwisie Sherco w Rumunii bo na Rumunię motor sprzedałem. Od razu wysłałem też numer cewki do znajomego do Szwecji (dealera) żeby sprawdził numer i potwierdził, Pan L twierdził że cewka ta jest już pozbawiona wad. Dlatego na tę chwilę jestem podwójnie zawiedziony bo byćmoże gdydby nie wcisnął mi wadliwej cewki jeździłbym do dzisiaj. Brak słów

Aha, i napisałem pismo do Sherco do Francji 10dni temu, niestety bez odpowiedzi.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez racesupport dnia Pon 20:08, 20 Lip 2020, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 20:38, 20 Lip 2020    Temat postu:

ja tylko wtrące odnośnie zawieszen - moim zdaniem nie ma czegos takiego jak gorsze i lepsze - wszystko zalezy do czego ma bys zawias, nie ma uniwersalnych, dla mnie xplor na trialowe, techniczne i wąwozowe tematy jest perfekcyjny - ale fakt faktem szybkie przeloty po dziurach i zaczyna sie gubić, z kolei sztywne zawieszenia - które przy duzych prędkosciach robią cuda, dla mnie są beznadziejne do wolnej jazdy. wiec zalezy jak kto jeździ i czego wymaga Very Happy bo i jeden i zawias robi robote

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin