|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
racesupport
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wisła
|
Wysłany: Nie 12:44, 14 Lip 2019 Temat postu: Sherco 300 SE FACTORY 2019 |
|
|
Sprzedałem jakiś czas temu bete, myślałem nad TPI ale jednak nie wziąłem. W końcu kupiłem Sherco, będę miał je 24go lipca i podzielę się wrażeniami. Podobno 2017 nie było zbyt przyjemne ale dealer w Szwecji (w zasadzie znajomy zawodnik) strasznie zachwala, tutaj ogólnie bardzo dużo sherco jeździ. Ostatnio jechałem na zawodach The Bahusian gdzie wygrał dwukrotny mistrz Europy w trialu Eddie Karlsson właśnie jadąc na sherco. Wybrałem wersję factory 2019, jest na zawieszeniu kyb co powinno robić robotę.
Jest może ktoś to użytkuje Shreka z 18-19r?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
racesupport
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wisła
|
Wysłany: Śro 7:18, 24 Lip 2019 Temat postu: |
|
|
No, moje przywiozłem. Po pierwszych ogledzinach muszę powiedzieć że jakość wykonania, spawy, plastiki, rozwiązania to naprawdę wysoka półka. O jeździe jeszcze nic powiedzieć nie mogę bo nie mam w Polsce niczego poza kaskiem i dopiero w weekend potestuje w Szwecji.
Mogę jedynie powiedzieć że stając na pegach stoi się wyżej niż na becie i sam motocykl jest wyższy.
Zapytałem dealera wprost jakie są bolaczki 300setki, podobno nie lubi kiedy po wyjeździe z garażu i odpaleniu zostawimy motor na jalowych żeby się zagrzał, powinno się odrazu przegazowac żeby nie zarzucił świecy. Pow że zdarzało się sporadycznie że świeca padła bo motor sobie pyrkał na wolnych.
Druga sprawa rozrusznik, jest pancerny, tak samo jak i bendix ale zdarzyło się że bendix ktoś zamawiał tyle że tutaj zwrócił uwagę na to że ludzie często pala motor na biegu, pod górkę i w dodatku nie dociskaja klamki sprzęgła do końca co męczy bendix, jak się o tym pamięta ponoć nie ma problemu. I to na tyle.
Tłok jest taki sam jak do bety 18-19, bez problemu do dostania zamiennik proxa.
Grafika na plastikach jest jakby wtopiona przez co nie odstaje z plastiku i raczej ciężko będzie ja uszkodzić/oderwać podczas jazdy - słyszałem że nowe ktm też tak mają?
Plastiki miękkie, wyginaja się bez problemu.
Wersja factory jest na zawiasie kyb przód i tył, z dodatków ma jeszcze wentylator, kute półki neken, lita tarcza tylna, poszycie siedzenia selle dalla valle, kompletny wydech fmf, koła Excel, zębatka tylna ZF i lekka bateria.
Osobiście założyłem osłonę na alternator, niestety na dekiel sprzęgła muszę poczekać, osłonę dyfuzora carbon, osłonę pod silnik cross pro i klamkę sprzęgła która powoduje że sprzęgło pracuje lżej czyli midwesta - niestety pompa 10ka robi swoje
Narazie tyle, mam nadzieję że info się przyda. Wrzucę dzisiaj parę fotek detali
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 16:25, 28 Lip 2019 Temat postu: |
|
|
Kumpel z mojej ekipy ma od pół roku 300tke factory 2018. Napewno zabezpiecz chłodnice bo łatwo się zaginają, boczki plastikowe w ogóle nie chronią. Ze świecą to rzeczywiście ziomek już jedną wymieniał. Poza tym motorek fajny, bardzo fajnie oddaje moc, przełącznik "map" czyli regulacja zaworem wydechowym fajnie działa, czuć wyraźnie różnice. Zawias konkret, chociaż kumpel odrazu go modził bo za twardo mu było.
Dla mnie największą wadą jest spalanie tego moto, wychodzi jakieś 16l na 100km.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
racesupport
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wisła
|
Wysłany: Nie 21:56, 28 Lip 2019 Temat postu: |
|
|
major000 napisał: | Dla mnie największą wadą jest spalanie tego moto, wychodzi jakieś 16l na 100km. |
A to ciekawe, no nic, zobaczę w praktyce jak wygląda sprawa w MY19
Obiecane fotki, widać i czuć przede wszystkim, że jest wyższa od Bety. Moja beta na foto miała jeszcze obciętą gąbkę na kanapie więc na zdjęciu widać znaczną różnice.
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
racesupport
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wisła
|
Wysłany: Śro 19:43, 07 Sie 2019 Temat postu: |
|
|
Jestem po pierwszych testach w Szwecji
Zacznę od tego, że w Sobotę odbywały się tutaj testy Sherco modeli 2020, testowałem 125 Racing, 250 Factory, 300 Racing - 2T, swoją 300 Factory 19' (pierwszy raz w terenie jedno kółko) i potem 300 i 500 4t.
Krótko, modele 2020 nieznacznie różnią się od 19 dlatego też zdecydowałem się nie dopłacać do nowego ponad 8k zł. Modele racing na Xplor'ze jeżdżą bardzo przyjemnie jednak jak wsiadłem na Factory z KYB to jest niebo a ziemia Na torze cross country najlepiej jechało mi się na 300 4T a najgorzej na 500 4t heheh
W niedziele zaś pojechałem na normalny trening, pierwszy od ponad miesiąca, po sprzedaży Bety. Motorek wcześniej sobie ustawiłem pod domem, zawias na Comfort, w sumie wiedziałem, że będzie za miękko ale spróbowałem. Jedno okrążenie 4km i już przestawiałem na Racing, zaledwie 7 kliknięć róznicy a odczuwalne i to bardzo. Zrobiłem kolejne okrążenie, za twardo ciut, zmniejszyłem o 4 kliki i potem już bajka.
Co do samej jazdy, motor jest przewidywalny, świetnie się prowadzi, zawieszenie moim zdaniem robi niesamowitą robotę. Ja lubiłem jeździć na becie ale tutaj przeskok jest ogromny. Podkreślam, że nie jestem jakimś czołowym zawodnikiem tylko weekendowym, raz za czasu coś zaliczę Silnik pracuje bardzo dobrze, skrzynia precyzyjna, biegi bez najmniejszych problemów dają się redukować i przerzucać w górę. Jest ciut głośniej niż w becie, chodzi mi o sam tłumik bo już kultura pracy np na plus, nie wibruje tak choć brak wałka balansującego.
Silnik oddaje bardzo dobrze, liniowo moc, bez kopania w tyłek. Co jest największym atutem to przełącznik map zapłonu. W sherco zawór wydechowy jest elektryczny, podczas zmiany mapy silnik przesterowuje zawór i jest ogromna różnica, motor jest słabszy, wolniej się wkręca co skutkuje tym, że nie męczy tak podczas jazdy CC na torze, jestem pod wrażeniem. Dodam tylko, że w Becie po przełączeniu mapy nie czułem zbytnio nic...
To narazie tyle, jestem mega zadowolony, mam nadzieję, że moto będzie chodzić bez zarzutu !
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
racesupport
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wisła
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Śro 19:46, 14 Sie 2019 Temat postu: |
|
|
fajnie jedzie a i widać że zawias robi dobrą robotę, fajne kamienne ścieżki w tej Szwecji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
racesupport
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wisła
|
Wysłany: Śro 22:16, 14 Sie 2019 Temat postu: |
|
|
KristofSX napisał: | fajnie jedzie a i widać że zawias robi dobrą robotę, fajne kamienne ścieżki w tej Szwecji |
fajne tylko nudne trochę, typowe cross country tyle że z ultra wyrypami, ta trasa jest i tak mega fajna, akurat należy do klubu do którego ja należę więc na niej trenuję, zmieniają ją średnio co 3tyg, kierunek i bieg, pole do popisu jest bo cały las jest do dyspozycji klubu, tzn oczywiście jakiś tam obszar lasu
no w każdym razie doceniam teraz dobry zawias w Becie single chamber dawał radę w lesie ale na CC się męczył, tutaj na KYB po pierwszym okrążeniu czułem że jest szybciej a dzisiaj po kilku treningach wiem, że nie było to placebo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wild
Dołączył: 19 Mar 2019
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 8:45, 08 Gru 2019 Temat postu: |
|
|
sherco 300se factory to rewelacja, po 2 godzinnych testach na brzegach dunajcu zakochałem się w tym moto. Z 300 exc TPI zrezygnowałem, za skomplikowane i ryzykowne rozwiązanie wtrysku smarowania, poza tym jakosć wykonania...
W tym tygodniu odbieram nowe sherco 300se factory 2020 na proocji razem ze ciuchami gratis
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HusqvarnaaFC350
Dołączył: 13 Kwi 2017
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 14:18, 23 Maj 2020 Temat postu: |
|
|
Odświeżam temat.
Rozglądam się za za modelem 250/300 - 2020.
Jakieś opinie? Ktoś ze znajomych może ujeżdża?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wild
Dołączył: 19 Mar 2019
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 14:21, 11 Cze 2020 Temat postu: |
|
|
ja mam 300 factory 2020 - fantastyczny motocykl, juz zrobiłem 52 godziny.
Jedyna "wada" to słaba fabryczna bateria litowa i w zimie nie zawsze odpali od piewszego kopa. Zmieniłem ja na żelową i jest git. Fabryczne zawiesznie Hayaba rewelacyjne, silnik ciagnie z dołu jak traktor, polecam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Czw 15:12, 11 Cze 2020 Temat postu: |
|
|
Nie wróżę niczego dobrego, jeżeli zmieniłeś litowo-jonowy na żelowy chyba że jeździsz baaaardzo powoli. Parę lat temu przerabiałem temat, zdziwię się jeżeli da radę dłużej niż kilkanaście jazd
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 17:13, 11 Cze 2020 Temat postu: |
|
|
jakie ma znaczenie czy jeździ szybko czy powoli ?
róznicy masy nie odczuje.
a zimą zdecydowanie lepiej zakręci żelówka niż zimna litówka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Czw 17:44, 11 Cze 2020 Temat postu: |
|
|
Mam tu na myśli tylko i wyłącznie wtrząsy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 18:33, 11 Cze 2020 Temat postu: |
|
|
akumulatory zelowe były montowane w motocyklach od wielu lat i jakos wibracje nie przeszkadzały nigdy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|