|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiek919
Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice Dynowa
|
Wysłany: Nie 16:20, 03 Cze 2018 Temat postu: Sherco 300 se-r |
|
|
Witam ktoś się wypowie na temat tego motocykla rocznik 2015.
Jakie wady, jakie zalety.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez krzysiek919 dnia Nie 20:44, 03 Cze 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 17:03, 03 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
miałem znajomych którzy mieli dwa takie - generalnie moto fajnie jeździ - w niektórych przypadkach moze nawet fajniej niz konkurencja, problemem jest jakośc i serwisowalnosc - częsci niby są ale nie tak od reki jak do grupy KTMa, niektóre rzeczy słabszej jakosci - jakos tak szybciej ten sprzet wyglada na rozklekotany no i tam jest zawór wydechowy sterowany modułem i jakims serwem i to jest w jakis sposób zawodna rzecz ( w jednym sprzecie 2X mieli z tym problem, dodam ze moto było nowe z salonu i przebieg do 100h... wiec to nie był problem po prostu dorżnietego sprzetu )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adi_1233
Dołączył: 30 Sty 2015
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Pią 12:22, 13 Lip 2018 Temat postu: |
|
|
Mam trochę inne zdanie chociaż jestem posiadaczem KTM. Sherco jest ladnie wykonane, moim zdaniem spawy lepsze niż w KTM. Akurat mój znajomy ma 250 i jest ladnie wyposażone na starcie (tego w KTM nie dostaniesz w cenie). Co do części to nie ma problemu. Kolega kupował jakieś duperele i mial w dwa dni w domu bo zamówił za późno żeby wysłać. Niby Luberda ma cale w częściach na półce . Co do moto to jak wsiadlem to wydaje się krótsze z pozycji ridera i lepiej reaguje na zmiane kierunkow. Fajne moto moim zdaniem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kudłady
Dołączył: 11 Lut 2013
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zgorzelec
|
Wysłany: Pią 14:51, 13 Lip 2018 Temat postu: |
|
|
u mnie w ekipie jeźdza dwie sztuki. 250 i 300.
super to oddaje moc, nie jest taki narwany jak ktm. narazie bez problemow.
Sam latam KTM ale mysle ze w budżecie do 20-22 kola to sam bym kupil takie Scherco.
KTMy w tym budzecie to zjechane lumpy a takie scherco spokojnie kupisz z przebiegiem do 100 mtg.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
daro4x4
Dołączył: 29 Mar 2014
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 18:51, 11 Paź 2018 Temat postu: |
|
|
Witam. Mam modelowo 2017 SE-R 300. Motor ma parę rzeczy do poprawy, ale do opanowania. Zawór mocy trzeba otworzyć co 100 mth (ja proponuję częściej) i przeczyścić wnętrze. Jest kupę spalonego oleju, ktory blokuje łożyska i "język" zaworu, który składa z 2 części ( jedna ruchoma). Dorobiłem odpowietrzenie dekielka zaworu, bo nowsze modele tego nie mają. Przeglądnięcie linek napędu zaworu raz w roku i przesmarowanie smarem teflonowym. Co ok. 100mth rozlatuje się sprężyna powrotna automatu zmiany biegów (pasuje z ktm exc 300 2000 ->), smarowanie smarem wodoodpornym co 3 m-ce dzwigienek i kości pod amortyzatorem tylnym. Przy upadku rozlatuje się dzwigienka zmiany map zapłonu (przerabiam na wyłącznik kołyskowy). Klocki przód to ktm exc 300 2000r. Tarcza ham. przód i tył to husqvarna <-2013r.
Zębatka przód to GasGas EC300(można założyć Z12, bo w orygianle nie występuje), zębatka tył to husqvarna <-2013. Po kilkudziesięciu mth wycierają się alu tuleje dystansowe na kole tył i przód (dorabiam z nierdzewki). Światła nie wyłączają się samoczynnie po zgaszeniu motoru (doi akumulator). Rozrusznik pancerny. Jak coś sobie przypomnę jeszcze to dopiszę, bo dużo tego. Motor wymaga dobrego serwisowania jak każdy inny i wtedy chodzi jak należy. Fabrykę poprawić w paru miejscach i nie ma z nim problemu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pią 9:54, 12 Paź 2018 Temat postu: |
|
|
Mam jeszcze parę informacji. Szczotki rozrusznika niedostępne. Najlepsze do doszlifowania na papierku ściernym są z Kawasaki KZ400. Rozrusznik nie do wyciągnięcia bez popuszczenia śrub mocujących silnik do ramy. Wystarczy podszlifować alu wargę na deklu z dołu koło rozrusznika i wychodzi bez rozkręcana śrub. Rozrusznik warto co parędziesiąt mth rozkręcic i dobrze wyczyścić z pyłu węglowego. Dźwignia hamulca tylnego na końcu ma wiercenie na dźwigienkę. Dziurka rozklepuje się na jajo. Rozwiercam na większy otwór i na ciasno-ciepło wprasowuję sworzeń tłoka z piły-podkaszarki i przycinam-pancerne na lata. Pamiętajcie, że zamawiając zestawy naprawcze na dźwignie pro-link, zestaw na wahacz tylny, nikt nie mówi, że nie ma tam tulejek, które wchodzą w simering (są słabej jakości i lecą szybko puszczając wodę do łożysk-dorabiam z nierdzewki lub trzeba je zamawiać oddzielnie). Trzeba uważać przy rozbiórce linek napędu zaworu mocy. Warto mierzyć lub robić zdjęcia wstępnego napięcia linek na regulacji. Wg serwisówki nie mogłem tego ustawić dobrze. Przy czyszczeniu wnętrza zaworu mocy trzeba dokładnie przejrzeć wszystkie teflonowe tulejki, spręzynki, bo lubi to się zużyć, a małe łożyska zakleić po ok. 100 mth (wszystko dostępne u P. Luberdy i kosztuje grosze)
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|