|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
snajper1212
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: Wto 11:44, 22 Wrz 2015 Temat postu: Spalanie exc 300 jedn mniej druga wiecej |
|
|
Od czego zalezy spalanie w ktm exc 300 mamy dwie maszyny jedna 100mh 14r druga 70mh 15r. z 14 roku pali 5L na godzine a z 15roku wciaga 8l na godzine obie sa piłowane wiec nie ma mowy tu o spokojniej jezdzie wicie cos na ten temat ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
olek300
Dołączył: 10 Mar 2013
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 12:49, 22 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Może mają różne dysze w gaźnikach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 14:04, 22 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
od ustawień gaźnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Wto 15:46, 22 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Na próbunek pozamieniaj gaźniki. Zobaczysz czy wyjdzie identycznie po przelożeniu. Jeżeli nie to juz dalej trzeba sie zaglebiac, zaplon, zawor wydechowy, memmbrana, swieca, i ogólne zużycie cylindra z tlokiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 16:10, 22 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
moim zdaniem nie zamieniać gaźników, bo jeśli np jeden z nich ma tuningowy dyfuzor będzie potrzebował bogatsze ustawienia,
co najwyżej zamienić się motocyklami i porównać który jak jedzie jak się wkręca itd. na 90% ten co mniej pali będzie się lepiej wkręcał,
może któryś w ciężkim terenie się bardziej grzeje?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adrian2410
Dołączył: 08 Lip 2014
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 16:46, 22 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Ja latam na lc4, w ekipie husaberg 300 i wciąga średnio 1.5-1.8 litra więcej jak moj, a podobno 2t takie paliwożerne.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez adrian2410 dnia Wto 16:49, 22 Wrz 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 17:11, 22 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Postawicie dwie nowe identyczne 300tki i kładę swoją głowę że będą różnice w spalaniu. To taka charakterystyczna cecha KTM-a od zawsze.
W jednym padnie hydrauliczny napinacz a inny na nim zrobi 500godzin, jeden będzie brał olej od nowości a drugi nigdy, jeden odpala od strzała a drugiego trzeba kręcić kilka sekund, jeden chodzi jak sieczkarnia a drugi cichutko, itd. itp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Wto 17:36, 22 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
2t - duży wpływ na spalanie ma jakość wykonania. Jeżeli jeden ma lepiej spasowane kartery-cylinder, bardziej symetrycznie zrobione okna, kanały nie mają dziadostwa po odlewie, lepiej spasowany układ okno-zawór-flaszna-dyfuzor to już masz różnicę w spalaniu. Któryś z kolegów na forum opisywał swoje przeróbki w EXC 250 i między innymi ich wpływ na spalanie.
Jedną z zasad działania silnika jest przepływ (powietrza-mieszanki-spalin), wszelkie "optymalizacje" silnika powinny zaczynać się od jego poprawy (albo przynajmniej nadania takiego stanu jaki miał być).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Fourier dnia Wto 17:51, 22 Wrz 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamool
Dołączył: 07 Wrz 2015
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebinia
|
Wysłany: Wto 17:48, 22 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Jako, że jest to 15r więc "dość" świeży. Był już regulowany? KTMy po wyjściu z fabryki są dość bogato zestrojone, przez co może więcej pić od tej z 2014 która pewnie była już regulowana.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
snajper1212
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: Wto 18:02, 22 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Nie ta 14 nie byla strojona bo mam ja od nowosci a i ta 14 to wersja xc-w 300 a tamta exc factory 300. xcw przeciez to samo co exc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 18:04, 22 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
to rozgrzeb gaźniki porównaj dysze, iglice
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 19:06, 22 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
z fabryki to wychodzi zblokowana, na wydechu z katalizatorem
jeśli chodzi o spalanie w 2t to wszystko ma znaczenie łącznie ze stylem jazdy, ale zdecydowanie najbardziej ustawienia gaźnika - swego czasu dużo się bawiłem ustawieniami i różnice potrafiły być zaskakujące;
oczywiście może być taka sytuacja, że na tych samych ustawieniach gaźnika jeden motocykl będzie miał za bogato inny dobrze, dlatego nie ma co zamieniać gaźników tylko trzeba się nauczyć swojego 2t;
mi to chwilę zajęło ale warto zgłębić temat.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 19:30, 22 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
ja kiedys miałem wysoko ustawiony poziom paliwa i "palił" duzo a okazało sie że po prostu przelewami - nadmiarem wywalało czesc paliwa po prostu w ziemie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 19:45, 22 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
henio ty się lepiej pochwal co tam kupiłeś
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 20:49, 22 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
haha narazie sie chwalił nie bede bo nie wiem jeszcze co stoi w garazu, dopiero w połowie października zobacze co i jak ;D narazie jeszcze zarabiam żeby spłacić wszystko ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|