|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Enduurowiec
Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dęblin lubelskie
|
Wysłany: Pon 20:05, 09 Lis 2015 Temat postu: Spór o KTM 2T i inne modele |
|
|
Do osób ktorzy posiadają modele 2T lub ogarniają ich temat.
Według was co jest droższe w utrzymaniu,KTM 2T czy inne modele np Yamaha yz,Honda Cr itd.Moje zdanie jest takie że jak dbasz tak masz a koszt czesci jest na takim samym poziomie co w innych motocyklach typu cross,enduro.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Enduurowiec dnia Pon 20:16, 09 Lis 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Borek
Dołączył: 12 Lut 2015
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:09, 09 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Napisz po Polsku, to pogadamy..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 20:18, 09 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
jezeli chodzi ci o utrzymanie crossówek - to bez róznicy co kupisz ktma suzuki honde cyz co kolwiek. wszystko kosztuje. jedynie ktmy sie przy zakupie cenią bardziej. ale lepszy dostep do najdrobniejszych częsci
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PiterBaja
Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LRA
|
Wysłany: Pon 20:23, 09 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Podzielam zdanie henia. Zapomnij o kupnie crosswy jezeli nie wiesz jakie sa to koszta utrzymania. KTM ma swoja cene ale tak ja Ci pisza czesci sa od reki. Z japońcami bywa to naprawde roznie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Enduurowiec
Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dęblin lubelskie
|
Wysłany: Pon 20:53, 09 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Mam 450 SX i ogólnie rozglądam sie za 2T i stąd moje pytania.
Do 250 yz tlok wossnwra za 550zl a do KTM 250 2T juz za 650zl.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Pon 20:59, 09 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
To są akurat minimalne różnice cenowe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 21:28, 09 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
jak dobrze ogarniesz sobie skąd brac częsci to i tanio mozesz ktma serwisować ;D
juz 2 razy sie z kumplem przejechalismy - zgubił kiedys jeden element amortyzatora tylnego do hondy. jedziemy do salonu i serwisu hondy - oczywiscie częsc mają, cena jak za kawałeczek metalu chora ( do ktma ten element był chyba o połowe tanszy ) dostepnosc - za kilka miesięcy ;D pare łozysk silnikowych tez ceny niebotyczne. oczywiscie kazdy kombinuje i wsadza tanie zamienniki - ale potem te motocykle jeżdzą tak jak jeżdzą czyli róznie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maxktm
Dołączył: 07 Lis 2014
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:30, 09 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Wiadomo, że KTM to najwyższa półka, ja z 2t mogę polecić Husqvarne. WR 250 to na prawdę dobry i wytrzymały sprzęt. Z dostępem do części nie jest tak źle, można kupić u Zycha lub Mleczka w rozsądnych cenach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 21:33, 09 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
czy ktm to najwyzsza półka to nie wiem... chyba ze pod względem enduro. crossowe są porównywalne wg mnie.
huska to jednak problem z częsciami - tez sie pare razy przejechałem. dzownisz zamawiasz częsci, niby maja byc wysłane, tydzien czasu i paczki nie ma. nie było by problemu gdyby nie to że maszyna stoi a sezon leci ;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Spidi
Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Pon 21:38, 09 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: |
huska to jednak problem z częsciami - tez sie pare razy przejechałem. dzownisz zamawiasz częsci, niby maja byc wysłane, tydzien czasu i paczki nie ma. nie było by problemu gdyby nie to że maszyna stoi a sezon leci ;P |
Nie zaznaczyłeś, że to się tyczy starych modeli - z tymi, które produkują od czasu połączenia z KTMem nie ma problemu. Większość części jest wspólna z KTMem a pozostałe, którymi się różnią dealerzy H ogarniają bez problemu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maxktm
Dołączył: 07 Lis 2014
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:47, 09 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Teraz mam TC 450 z 2006r. i w tym modelu jest problem z zaworami w Polsce, bo są tak drogie, że nikt ich nie ma na miejscu.
Jeden ssący kosztuje 750 zł.. Nie ma opcji kupić stalowych, tylko tytan i dlatego trzeba czekać.
W WR plusem jest to, że np. tłok kosztuje około 400 zł, to jeszcze nie jest tak duży wydatek, a to wartościowe Hard Enduro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 21:55, 09 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
spidi - racja, miałem na mysli starsze modele
huski są spoko, tez kiedys o nich myslałem, ale po opiniach uzytkowników wychodziło że motocykl super póki sie nie zaczyna psuc i nie trzeba czegos wymieniac, i do remontu czesci lepiej miec na zapas niz potem na gwałt szukac.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 12:54, 10 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Są różnice w cenie remontu 2T między KTM a Japan. Jednak tylko do niektórych modeli.
Jak szukałem 2T to najbardziej bolała mnie cena cylindra.
Do jakiejś RM lub CR można kupić cały zestaw tłok,cylinder, głowica w cenie niższej niż sam cylinder do SX.
np. CR125R ma takie tanie cylindry
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Więc, pomiędzy markami, modelami, rocznikami może być duża różnica w koszcie remontu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 12:56, 10 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
maxktm napisał: | Teraz mam TC 450 z 2006r. i w tym modelu jest problem z zaworami w Polsce, bo są tak drogie, że nikt ich nie ma na miejscu.
Jeden ssący kosztuje 750 zł.. Nie ma opcji kupić stalowych, tylko tytan i dlatego trzeba czekać.
W WR plusem jest to, że np. tłok kosztuje około 400 zł, to jeszcze nie jest tak duży wydatek, a to wartościowe Hard Enduro |
Znam osoby co miały taką huske i nie miały żadnych problemów z częściami w tym również zaworami.
Znam też osobę co założyła stalowe zawory zamiast tytanów i urwały się w ciągu 10s od odpalenia silnika.
Cena za tytanowy zawór jest wysoka ale też tyle samo zapłacisz za tytan do YZ czy też do SX. Warto znać cenę podstawowych części przed zakupem motocykla niż po.
Sam chciałem taką TC kupić i nie wyczytałem nic o złej dostępności części czy też brakiem zaworów w PL.
Nie kupiłem ponieważ 3/4 tych modeli jest sprzedawana właśnie dlatego, że zbliża się remont a nie stać ich na to. Lub są też po jakiejś rzeźbie związanej z cięciem kosztów podczas remontu.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Wto 13:02, 10 Lis 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|