|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Wto 23:05, 14 Sie 2012 Temat postu: Spośób na sprawdzenie szczelności wysprzeglika. |
|
|
Witam, jako iż mój kat leży w porcjach to miałem okazje sprawdzić szczelność wysprzeglika. Jak to zrobić? Rozbierać i wzrokowo rozpoznać czy szczelne czy nie? Jakby był przytarty tłok bądź obudowa lub pęknięty oring to jeszcze tak ale w innym wypadku można zablokować cały wysprzęglik np w imadle :
(nie ściskać go imadłem tylko wsadzić)
i następnie pompować :
Można w ten sposób sprawdzić czy olej nie wycieka przez oring na tłoku i czy pompka ma dobre uszczelniacze po tym czy nie staje się miękka po czasie.
PS W ten sposób nie sprawdzimy czy wszystkie uszczelniacze pompki są dobre. Tylko ten, który tworzy ciśnienie czyli pierwszy w kolei, który wchodzi w pompę przy wkładaniu tłoczka.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Asteros2012 dnia Wto 23:11, 14 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 9:13, 15 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Jakie to proste:)
Gratuluje pomysłu!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Śro 9:13, 15 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 14:48, 15 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
ja sprawdzalem tak układ ale bez demontazu z motocykla, zwiazywale lekko wcisnieta klamke z kierownica i zostawialem tak na pare godzin i po tym czasie sprawdzalem czy nie zgubilo cisnienia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Śro 16:36, 15 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Do twojego sposoby doradził bym w 2t odkręcić korek i zmierzyć odejście tarczy dociskowej i po tych paru h zmierzyć ponownie. (w 4t raczej nie ma widoku na te tarcze)
W moim sposobie możesz sprawdzić przy większym ciśnieniu niż wywołanym przez sprężyny dociskowe sprzęgła
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Śro 19:54, 15 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
tylko nie róbcie tego bez imadła bo juz widzialem wysprzęgliki w których wyrwało cały rowek na seger
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 19:57, 15 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
bully napisał: | tylko nie róbcie tego bez imadła bo juz widzialem wysprzęgliki w których wyrwało cały rowek na seger |
ja też
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Sob 11:44, 18 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
jaki jest rozmiar oringu na tłoczku, bo dzisiaj rozberałem wysprzęglik i chyba przepuszcza mi płyn na tłoczku, gdy pompuje I czy to normalne że jak cisne klamką (wysprzęglik nie w imadle tylko na stole), to aż tłoczek prawie cały wychodzi z obudowy wysprzęglika?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 18:59, 18 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
normalka ze tłoczek wychodzi, o=ring możesz pomierzyć, szerokosc szczeliny x srednica tłoczka w rowku pod o=ring i masz wymiar.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Nie 8:48, 19 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
normalnie dla magury jest chyba 23,52 x 1,78, także trzeba kombinowac z grubościami, kupic więcej z okolicach wymiarów i sprawdzac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|