|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gajor28
Dołączył: 05 Wrz 2015
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 15:49, 16 Lut 2016 Temat postu: sprzegło rekluse |
|
|
witam czy ktoś miał styczność z tym sprzęgłem
[link widoczny dla zalogowanych]
dosc ciekawe rozwiązanie ale kosztowne bardzo mnie ciekawi ale jak długo takie sprzegło pochodzi?? bo nie chce po roku czy dwóch nowe wsadzac bo sie te rozsypie. warto to kupowac??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gajor28
Dołączył: 05 Wrz 2015
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 16:40, 16 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
sprzegło fajna sprawa ale dosc drogie szkoda kasy jesli pochodzi rok a potem sie rozsypie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 18:41, 16 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
nic sie nie rozsypie, to jest dosyc pancerne, ale zawsze jest troche wiekszy uslizg wiec minimalnie szybciej poleci takie sprzęgło niz zwykłe, bardziej chodzi o tarcze, niz sama wkładka rekluse która wytrzyma sporo. na pewno w rok ciezko bedzie zarznąć
miałem takie ustrojstwo - i wiem że jak dobrze wyregulowane to pojeździ, jak źle to mozna na 1 wyjeździe zjarać sprzęgło. ale ja wywaliłem - przez takie rozwiązanie klamka sprzegła cięzej chodzi i się samej klamki praktycznie nie uzywa, i trzeba sie do tego rozwiązania przyzwyczaić, ja tam lubie sobie strzelić z klamy, wole sam kontrolować kiedy ma mi sprzegło wysprzęglić kiedy ma byc półsprzęgło itp. tez cwicze rózne " techniki" jazdy bardziej trialowe gdzie reklus uniemozliwia tego...
alee jakbym mieszkał w górach i jeździ po potokach czy tego typu akcjach to bym zostawił, bo fajna sprawa jest że mogo ma wbity bieg, a ty mozesz mocno złapac kiere i bez bawienia sie w sprzegło dajesz gazu i wyjeżdzasz, moto nie gaśnie, nie czka, mniej sie męczysz bo sprzęgła nie uzywasz.
ma to sens w takim hardcorowym terenie, tak o do jazdy kompletnie bez sensu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|