Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

środek do łatania kół
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KozioŁ




Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomża

PostWysłany: Pon 20:22, 30 Wrz 2013    Temat postu: środek do łatania kół

Witam
Czy ktoś już testował taki środek:
[link widoczny dla zalogowanych]

Nada się to w czasie awarii w terenie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pon 20:43, 30 Wrz 2013    Temat postu:

do pewnego stopnia jest ok, ale jak masz większą dziurę to lipa, kiedyś użyłem tego w terenie, i podczas jazdy przy uderzeniu w kamień czy korzeń wyjeb**** wszystko na zewnątrz, 30km do domu na kapciu z przodu :/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Pon 21:24, 30 Wrz 2013    Temat postu:

I ostrożnie z pompowaniem, bo łatwo przesadzić i wywalić wentyl, albo dętkę rozsadzić. Lepiej wozić zestaw łyżki+pompka+łatki+ew. dętka 21

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KozioŁ




Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomża

PostWysłany: Pon 23:00, 30 Wrz 2013    Temat postu:

Chodzi mi o awaryjny powrót do domu tak ok 15km, potem wymiana dętki. Dwa razy wracałem już na flaku z przodu i szkoda felgi na takie przejażdżki Wink
A nie wiecie na ile pompowań starcza taki wynalazek?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
babel




Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 7:39, 01 Paź 2013    Temat postu:

Ostatnio kumpel w TT 350 złapał gumę i na stacji kupiliśmy coś podobnego do łatania dziur .
Nie zdało egzaminu - to przy bezdętkowej może pójdzie ale przy dętce - starczyło może na kilkaset metrów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
warn




Dołączył: 22 Wrz 2013
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 8:31, 01 Paź 2013    Temat postu:

Jak kolega zauważył te środki mają sens przy bezdętkowych oponach. Kiedyś kolega strzyknął takim specyfikiem w dętkę i trzymało powietrze może z 2-4minuty czyli tyle co nic a dziura nie była wielka. Tyle że z takiej flaszki pompował 3 razy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wolar




Dołączył: 16 Sty 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Skowierzyn, Stalowa Wola

PostWysłany: Wto 13:15, 01 Paź 2013    Temat postu:

żeby uniknąć takich akcji najlepiej założyć muss do przodu i problem z głowy Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Wto 13:55, 01 Paź 2013    Temat postu:

wolar napisał:
żeby uniknąć takich akcji najlepiej założyć muss do przodu i problem z głowy Smile

dokładnie tak!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KNKS




Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 14:44, 01 Paź 2013    Temat postu:

Pytanie do użytkowników mousse.

Kiedyś. na próbę, przejechałem się moto podobnym do mojego, wyposażonym w musy, i generalnie miałem mieszane odczucia...
Jakie macie odczucia z użytkowania ???


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KNKS dnia Wto 14:52, 01 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Wto 15:30, 01 Paź 2013    Temat postu:

mam musa tylko na przodzie,
jak dla mnie , lepsza przyczepność boczna, zero poślizgów na winklach, no generalnie dobrze jest,
w przyszłym sezonie wrzucam na tył też


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KNKS




Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 15:52, 01 Paź 2013    Temat postu:

Masz Michelina czy innego producenta ???
Nie masz wrażenie że przód jest mniej stabilny w porównaniu do dętki ???


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Wto 16:54, 01 Paź 2013    Temat postu:

MEFO,
na torze nie było takiej różnicy, w lesie na kamieniach /korzeniach było sztywniej ale zmieniłem trochę ustawienia zawiasu i jest ok,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 17:19, 01 Paź 2013    Temat postu:

a jak z trwałością musów i koniecznością smarowania ich specjalnym żelem ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 17:24, 01 Paź 2013    Temat postu:

i jak z założeniem? samemu da rady?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Wto 17:33, 01 Paź 2013    Temat postu:

samemu nie założysz, chyba że masz maszynę, ale łyżkami nie ma szans, teoretycznie powinien wytrzymać ok 2 sezony, założyłem go równo rok temu, przesmarowałem po sezonie, teraz po sezonie znowu zdejmę i zobaczę jak wygląda i czy się jeszcze nadaje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin