|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Radzziu
Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 18:59, 23 Lis 2015 Temat postu: ssanie w Ktm 500 |
|
|
Witam mam pytanie czy ciepło koło 17 stopni czy zimno moto palli na ssaniu bez nie chce jak sie rozgrzeje troche to już normalnie a kolega miał dwie 450 exc i zawsze mu paliły bez ssania dostep do ssania w moim 500 jest bardzo niewygodny a jak u was jest z tym ssaniem ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 19:10, 23 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
jak pali bez ssania to mieszanka jest za bogata, musi palić na ssaniu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Radzziu
Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:41, 23 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Ale nic nie było grzebane moto na wtrysku i pali mu bez ssania a mój potrzebuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 20:51, 23 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
aa , ja jeszcze w epoce gaźnika siedzę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:00, 23 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
500exc nie ma ssania po pierwsze...po drugie to o czym mówisz to "pomoc w rozruchu silnika na zimno", więc jak sama nazwa wskazuję wyciągasz tego "dinksa" przy pierwszym odpaleniu chwile ma na nim pochodzić i wciskasz spowrotem. Skoro na tym ci odpala a bez tego nie to należy się cieszyć bo znaczy że wszystko jest OK.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Radzziu
Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:19, 23 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
A jak dla mnie to ssanie niczym sie nie rózni jak w silniku z gażnikiem nawet znaczek ten sam ale mniejsza z tym dojsćie masakra ledwo palca się da wcisnąć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Radzziu
Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:36, 23 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
sprawdziłem w magicznej księdze i pisze zimny start
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 22:54, 23 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
podobny efekt uzyskasz jak przy odpalaniu odkrecisz minimalnie gaz, na łatwiejszy rozruch ma tez wpływ predkosc obrotowa na biegu jałowym, jak ktos ustawi sobie wyzsze obroty to wtryskowiec na zimno łatwiej odpala.
Moja 450tka w temp około 10c odpalała sprawnie bez ssania tylko warto najpierw wzbudzic pompe przed pierwszym rozruchem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Radzziu
Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 23:06, 23 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
próbowałem lekko z gazem to mogę zapomnieć zawsze wzbudzam pompę żeby ćisnienie nabiła poprostu umnie musi być tak może maja modele 2016 tylko dojśćie jest masakra siedząc na moto nie dam rady pociągnąć nawet problem jest nie siedząc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mikas
Dołączył: 29 Mar 2015
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Wto 11:47, 24 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Widziałem patent jak gościu miał przerobiony "zimny start" na pomocą linki i na kierownicy miał taką dźwignię, która wyciągała ten nieszczęsny guzik. Też na początku miałem problem z dojściem do niej ale trochę ćwiczeń i teraz bez problemu wyciągam ją nawet na siedząco. Używam jej tylko przy pierwszym odpaleniu, chociaż i bez tego odpala, ale wolę jak moto pochodzi z początku na trochę wyższych obrotach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KNKS
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 18:09, 24 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Mam trzeciego "wtryska" i nigdy nie używałem tej nieszczęsnej dżwigienki. Sprzęty zawsze paliły na dotyk, oczywiście po uprzednim wzbudzeniu pompy.
Tak czy owak umiejscowienie jest fatalne i można skręcić sobie nadgarstek regulując obroty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Radzziu
Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 18:41, 24 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
KNKS napisał: | Mam trzeciego "wtryska" i nigdy nie używałem tej nieszczęsnej dżwigienki. Sprzęty zawsze paliły na dotyk, oczywiście po uprzednim wzbudzeniu pompy.
Tak czy owak umiejscowienie jest fatalne i można skręcić sobie nadgarstek regulując obroty | może w 2016 cos zmienili z wtryskiem nie mam pojecia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fat
Dołączył: 20 Lut 2013
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 19:43, 24 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Głupio spytam - o co chodzi z tym wzbudzeniem pompy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Radzziu
Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:30, 24 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Fat napisał: | Głupio spytam - o co chodzi z tym wzbudzeniem pompy? | Jak motor stoi pare dni to cisnienie spada w układzie wtryskowym i trzeba lekko guzik rozrusznika nacisnąć żeby pompa paliwa sie załonczyła i nabiła ćiśnienie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wojtkuuu
Dołączył: 08 Lut 2015
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Wto 21:39, 24 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
KNKS napisał: | Mam trzeciego "wtryska" i nigdy nie używałem tej nieszczęsnej dżwigienki. Sprzęty zawsze paliły na dotyk, oczywiście po uprzednim wzbudzeniu pompy.
Tak czy owak umiejscowienie jest fatalne i można skręcić sobie nadgarstek regulując obroty |
U mnie jest identycznie, wystarczy wzbudzić pompę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|