|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
niewiadow
Dołączył: 08 Lis 2016
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: Nie 22:35, 12 Mar 2017 Temat postu: Strzelanie sprzęgłem |
|
|
Chciałbym zapytac czy podczas jazdy przeskakując kłodę aby podnieśc koło można trzymajac gaz strzelić ze sprzęgła energicznie wciskając i odrazu odpuszczając ? Takie sprzęgło jest przystosowane do takich zrywów w ktm enduro ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez niewiadow dnia Nie 22:35, 12 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 22:37, 12 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
tak to normalna technika, ja sobie nie wyobrazam jazdy bez strzelania
aczkolwiek na pewno dla silnika to zdrowe nie jest, sprzegło, skrzynia i napęd jest wtedy mocno obciązone. ale to mocne konstrukcje wiec sporo wytrzyma ;
D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
niewiadow
Dołączył: 08 Lis 2016
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: Wto 19:32, 14 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Chciałem jeszcze dopytac czy jeśli wyspawam stelaż do nauki jazdy na kole wystajacy za kaczora (zeby nie łamać co 2 dni ) to czy moge zamontowac do tych 2 belek(aluminiowych) które przykręcone sa do górnego mocowania ramy (w tamtym miejscu jedynie popuszczamy ,aby podnieść np zadupek do wyjęcia gąźnika) ,wytrzymają te 2 górne poprzeczki zadupka aluminiowego ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez niewiadow dnia Wto 19:34, 14 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 19:55, 14 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
ogólnie samo mocowanie airboxa do ramy jest dosyc delikatne. tak zwykle od normalnej jazdy pojawiaja sie pekniecia. mysle ze taki taki patent długo nie wytrzyma. sam airbox też jest delikatny, nawet z krótkim fabrycznym stelazem przy glebie łatwo go pogiąc. jak wydłuzysz to ramie bedzie dłuzsze i bedzie łatwiej o to
ja mysle że lepiej pocwiczyc nad technika jazdy - ew dorzucic jakis stary błotnik maksymalnie. i zaden stelaż nie potrzebny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Wto 20:47, 14 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Jedna gleba na plecy i wszystko się gnie (niezależnie od rocznika). Podobno airboxy stosowane w ostatnich rocznikach Husaberga i nowych Huskach są dosyć wytrzymałe)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 21:19, 14 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
husabergi chyba nie miały nic nowatorskiego, za to huski maja już stelaże kompozytowe, rzeczywiscie sa sztywne, zastepują tez elementy airboxa itp. mysle ze mogą znieść więcej
ale kumpel z zerowej prędkosci połozył moto niefortunnie na jakies kamien i strzeliło mocowanie a najgorzej że po uszkodzeniu stelaz na smietnik bo juz tego sie pospawac nie da jak w starym wiec coś za coś.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|