|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kellyq
Dołączył: 17 Cze 2017
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 9:27, 22 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
może i nie mam pojęcia ale szybko się uczę
rozebrałem bigosa na części pierwsze łącznie z silnikiem i też mówili że się nie znam
najchętniej zaadaptowałbym jakiś zawias z podwójną tarczą hamulcową albo pojedynczą ale min 300mm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 18:26, 22 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
no to ja nadal nie rozumiem problemu
skoro wiesz czego chcesz - to do dzieła i gotowe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
picolo
Dołączył: 07 Mar 2016
Posty: 147
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 12:28, 23 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
weś pod uwagę, że przy ostrym heblu z przodu, Ci te mięciutkie lagi od takiej masy mogą dobijać przy hamowaniu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kellyq
Dołączył: 17 Cze 2017
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:55, 25 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Nie będą dobijać, hamuję na 2 heble prawie zawsze, przód mi tak nie nurkuje. Dzisiaj znalazłem bigosa z przeszczepiony zawiasem od huski te610, tam jest 45mm hydrauliczny, gość pisał żę po skręceniu napięcia zawias jest twardszy niż oryginalny z biga i to by mi pasowało. Ja bym celował w coś z kata jednak, może dwukomorowe? Cały przód od lc8 jakiegoś ciężko upolować i drogie strasznie.
Myślałem żeby wsadzić do biga tylko lagi i półki i zachować koło z hamulcem, ewentualnie tarczę zamienić na ciut większą, może 320.
Napisze ktoś może które katy mają dwukomorowe lagi ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 21:17, 25 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
szukaj z SX-Fa 450 bo tam masz stopień twardsze niż w EXCkach
dwukomorowe szły we wszystkich SX/SXF od 2007/2008 do 2013
i w Husabergach od 2011 do 2013
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kellyq
Dołączył: 17 Cze 2017
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 21:25, 25 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
super , dzięki rozejrzę się za takimi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 21:43, 25 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
czy jednokomorowe czy dwu - to nie ma ogromnej róznicy. fakt 2 komorowe maja wiekszy potencjał ale jednokomorówka tez sie moze sprawdzic. równie dobrze mozna tez 4komorówke dorwac moze nawet w dobrej kasie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kellyq
Dołączył: 17 Cze 2017
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 22:37, 25 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Aż tak technika do przodu poszła? Te czterokomorowe co to za wynalazek?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 6:39, 26 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
montowane w niektórych modelach, okazały sie w enduro kiepskie troche - pare rzeczy w pierwszych modelach zawieszenia bylo chyba niedopracowane potem to poprawili. sama idea fajna bo zawias ma bardzo małe opory, spora progresje troche lepiej sie spisywał w MX niz enduro. wiec do twojego projektu mógłby byc ok. zawias ma tez ogrom potencji bo ma wieksza mozliwosc zabawy z hydraulika niz normalny zawias - ale nie kazdy sobie z nim radzi to tez duzo ludzi zmienia na inne zawieszenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kellyq
Dołączył: 17 Cze 2017
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 10:28, 26 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Kurcze tylko jakoś nikt na alledrogo się nie chwali że sprzedaje czterokomorowe lagi, czy jakoś inaczej się to nazywa?
A takie pytanie, kiedy laga ma zacisk promieniowy hamulca to znaczy że jest jakaś tam możliwość regulacji pod większą bądź mniejszą tarczę? Widziałem że niektórzy podkładają tam jakieś tulejki i hamulec automatycznie pasuje na tarczę o większej średnicy? Czy mi się przywidziało?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|