|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wojtekzne
Dołączył: 18 Maj 2013
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 13:12, 11 Lis 2014 Temat postu: sx 450 |
|
|
Witam nie wiedziałem w którym dziale mogę zamieścić zapytanie więc daje tutaj. Może ktoś mieszka w pobliżu i mógłby obejrzeć ?http://olx.pl/oferta/ktm-sxf-450-CID5-ID5RFdF.html#40874e0db0
Zastanawiam się czy będzie to dobra alternatywa bo 4 biegi wiec może być szatan
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lam3r
Dołączył: 01 Sie 2012
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opolskie
|
Wysłany: Wto 15:07, 11 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Nie kupuj tego.
Pierwszy wypust nowego silnika. Ten konkretny model to chyba najbardziej awaryjna crossówka ostatnich lat. Sporo wad wieku dziecięcego, dwa przycierające się wałki rozrządu, problemy z pompą oleju. Z biegiem lat to dopracowali, ale ten konkretny rocznik bym sobie odpuścił.
Dodatkowo ten konkretny egzemplarz wygląda lekko mówiąc jak śmietnik. Opis też bardzo ubogi, 0 informacji nt stanu silnika. Na pewno nie jest wart tej ceny.
Lepiej kup starszy rocznik z RFSem lub szukaj chociażby '08 wzwyż. RFS-a powinieneś wyrwać już za 7k i tym sposobem zostaje Ci prawie 5k na ewentualny remont po którym masz pewny sprzęt.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Lam3r dnia Wto 15:10, 11 Lis 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nixdo
Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 15:54, 11 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
motor nie jezdzony zardzewiale tarcze hamulcowe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wojtekzne
Dołączył: 18 Maj 2013
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 16:27, 11 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
No super to nie wygląda. Dobrze wiedzieć że 08 miały taki problem. Bo miałem kilka na oku. Niby dużo jest tego wszystkiego na rynku jednak większosc to złom. Nie chce tez dużo jeździć po Pl bo jest to ne opłaclane i poszukuje do 120km od Zakopanego. Teraz myśle że mogłem nie sprzedawac mojego i trzymac jeszcze z sezon. No ale wypatrzyłem jeszcze coś chociaż cena troche niska jak sama taracza z odapterem bedzie z 1k kosztować [link widoczny dla zalogowanych] Tylko to już ze 180km a szkoda jechac 400km bo ktos napisze brednie ze stan taki i owaki a moto trzęsie sie jak stara babcia
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Wojtekzne dnia Wto 16:29, 11 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lam3r
Dołączył: 01 Sie 2012
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opolskie
|
Wysłany: Wto 17:42, 11 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
No na pierwszy rzut oka fajny motor. Moto-inox to dobry serwis, znają się na rzeczy ale nie wiem jak ze sprzętami, które sprzedają.
Musiałbyś się więcej o tym moto dowiedzieć, co i kiedy było robione, czy np dorzucą Ci stary oryginalny cylinder 250ccm. W ogole szukasz 250 czy 450? Tor czy teren? Budżet?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zapek
Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 546
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Wto 17:57, 11 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Lam3r napisał: | No na pierwszy rzut oka fajny motor. Moto-inox to dobry serwis, znają się na rzeczy ale nie wiem jak ze sprzętami, które sprzedają.
|
Fajny bo ładnie wygląda. Kupujemy oczami.
Nowe plastiki,okleiny i polerka to nie wszystko.
Oczywiście nie mówię,że coś jest nie tak ze sprzętem bo tego oczywiście nie wiem.
Znam serwis ale korzystam z usług swojego (innego) mechanika od lat.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lam3r
Dołączył: 01 Sie 2012
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opolskie
|
Wysłany: Wto 18:26, 11 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Fajny bo ładnie wygląda. Kupujemy oczami. |
Raczej mam na myśli rzeczy takie rzeczy jak silnik złożony na uszczelkach a nie garażowym silikonie. Idąc tym tokiem myślenia lepiej kupić tego wyżej, gorzej wygląda, nikt nawet nie pokwapił się żeby zakonserwować pewne rzeczy zanim motor poszedł w odstawkę ale w takim razie silnik powinien być w lepszym stanie.
To chyba oczywiste, że o stanie takiego motocykla dowiemy się dopiero po rozebraniu go w drobny mak i oczywiście, że na początek kupujemy oczami. Do tej 450-tki bym nawet z kijem nie podszedł,a jak widzę zadbany z zewnątrz motocykl to wiem, że mogę się pofatygować i jechać obejrzec.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Lam3r dnia Wto 18:31, 11 Lis 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Wto 19:04, 11 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
faktycznie w tym roczniku były problemy z pompami oleju (nawet w serwisówce było żeby kontrolować ciśnienie oleju co 20mth)
zostało to poprawione i ten piec idzie do końca 2012 , ja mam nalatane ponad 330 mth i nic sie nie dzieje
za tą cenę to nie ma co brać, i faktycznie lepiej szukac od 2008
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wojtekzne
Dołączył: 18 Maj 2013
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:58, 11 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Więc tak poszukuję moto do 11.500zł Latam troche po torze i troche w terenie wiecej w terenie. Startuje w pucharze polski południowej w cross country. Jesli sie trafi zdrowe 250 to taki znowu wezmę a jesli 450 bęzie w miare zdrowe to spróbuje swoich sił 3 sezony na 250 jezdziłem i powinienm sobie poradzić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Wto 22:21, 11 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
450 dobra baza pod XCFa, wrzucasz koło 18'' , trochę mod zawieszenia , zmieniasz mapę zapłonu na soft, wentylator (jak jeździsz extreme bardziej) i masz najlżejsze 4T z rozrzusznikiem do jazdy w enduro/CC
ja w swoim właśnie kończe modyfikacje, zostało tylne koło (18' zakładam w przyszłym tygodniu) i wentylator (pobawię się po sezonie), no i może większy bak zapodam
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Wto 23:26, 11 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
w XCF 450 siedziała chyba skrzynia szóstka? trochę sporo roboty żeby z SXFa zrobić XCF, a twoim Kristof jest piątka więc trochę lepiej starcza ci tak piątka w cięższym terenie czy jednak jedynka mogłaby być wolniejsza?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Wto 23:45, 11 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
KozioŁ napisał: | w XCF 450 siedziała chyba skrzynia szóstka? trochę sporo roboty żeby z SXFa zrobić XCF, a twoim Kristof jest piątka więc trochę lepiej starcza ci tak piątka w cięższym terenie czy jednak jedynka mogłaby być wolniejsza? |
w xcf jest tez 5
faktycznie najlepiej jak by 14x50, i pierwsze dwa krótsze jak w exc , jak zobaczyłem jak kuzyn pyka podjazdy na dwójeczce bez zająknięcia (450 EXC) to znowu zacząłem kombinować z przełożeniami i zmieniłem przełożenia na 14x52( było 14x50 i krótki test 13x50)
i teraz jet raczej optymalnie,
14x50 jest ok na szybsze przelotówki, ale w technicznych akcjach zaczyna się robić jazda szarpana, a na podjazdy tyko 1 - i czasem bywa za ostra, a 2 za szybka
w 13x50 dobre na tor ale za krótkie do lasu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Śro 0:20, 12 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Dlatego cały czas myślę o zapodaniu kasty od EXC do mojego dziadka ale szkoda mi pruć silnika za nowy cholera [/b]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|