|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
brylu
Dołączył: 12 Cze 2016
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opolskie
|
Wysłany: Pią 8:00, 07 Kwi 2017 Temat postu: sx 450 na exc 250 ? |
|
|
Zacznę od początku
Jestem posiadaczem sx 450 rfs, aktualnie przeprowadzam generalkę pod siebie łącznie wpompowałem około 5 tys w sam silnik, wszystko fajnie motocykl ma być w przyszłym tygodniu do odbioru, lecz już coś mi się uśniło że (nie koniecznie teraz) chciałbym się przesiąść na exc 250 2t i tutaj pojawia się pytanko, czy ja aby nie będę zawiedziony??? i czy to ma jakikolwiek sens poza kosztami eksploatacji?? i czy skoro motam się z myślą zmiany to zrobić to teraz i sprzedać sx dopóki jest zrobiony i nie ruszany czy użytkować rok i sprzedać z przebiegiem 30 mth po generalce w który nikt mi nie uwierzy??(zdaję sobie sprawę że pieniążki zainwestowane pójdą w niepamięć bo silnik będzie zegar a ktoś będzie chciał zbić cene bo będzie kostka naderwana na oponie po przejeździe po asfalcie)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pią 9:52, 07 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
pytanie podstawowe : jeździsz las czy tor? jak las to jakie tereny?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
brylu
Dołączył: 12 Cze 2016
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opolskie
|
Wysłany: Pią 10:04, 07 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
głównie las, nieliczne górki i podjazdy, wąwozy, sporadycznie piaskownice i tor amatorski, przewiduję cross country winów prudnik głuchołazy (woj opolskie ale pod tym kątem nie wybierajmy moto to raczej okazyjne rekreacyjne występy) i co poradzisz z sx-em jeździć rok?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 10:39, 07 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
ja bym troche polatał bo to kasa nie do odzyskania
a potem to juz twój wybór.
chociaz na przeloty i CC czy ja wiem czy 2T lepsze. jak dla mnie kazdy prosty odcinek na 2T to była masakra. z kolei na exc 525 przeloty były na prawde przyjemne to samo CC zalezy jaki teren, czasem niektóre zawody CC wyglądaja prawie jak zawody enduro... tam 2T sie lepiej spisze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kristofpro
Dołączył: 04 Lut 2017
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kłodzko
|
Wysłany: Pią 10:49, 07 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Henio wytłumacz proszę dlaczego przeloty na 2t to taka masakra?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
brylu
Dołączył: 12 Cze 2016
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opolskie
|
Wysłany: Pią 13:01, 07 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Reasumując na exc 250 będzie się gorzej przelatywało na prostych odcinkach pomiędzy trudniejszymi terenami niż na 4ro biegowym sx?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysztof_eM
Dołączył: 24 Maj 2016
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 13:39, 07 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
4 w sx strasznie krótka :/ Jak czasami mieliśmy gdzieś po prostej dolecieć na miejscówkę to nerwy brały
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MiSzorSX
Dołączył: 24 Paź 2016
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mańkowice
|
Wysłany: Pią 15:21, 07 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Też jestem z Opolskiego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 17:10, 07 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Kristof kup i sam to poczujesz ;D na 4t mam wrazenie ze zasne moto nie jeczy nie szarpie. Przyjemnie sie plynie w 2t jeczy wyje i mam wrazenie jakby chcialo zrzucic kierowce. Po 5 latach na 525 i tysiacach km na 300 tce ktora byla usyawiona na zamulona dosyc meczylem sie mocno na przelotach kondycyjnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
brylu
Dołączył: 12 Cze 2016
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opolskie
|
Wysłany: Pią 21:30, 07 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
no tak Henio tylko ty porównujesz exc 525 a mi chodzi o sx, w swojej 525 miałeś 6 biegów, a to samo odczucie na 3secie które opisujesz ja mam na sx na przelotach a może nawet gorzej...moc ok bucior jest niczego mi nie brakuje oprócz kitów , które da mi exc i więcej biegów, no i za dwutaktem przemawia to, że sam w nim jestem w stanie więcej zrobić, henio dał pomysł że może jednak exc 300 będzie dobrym zamiennikiem z półki 2t? podobno mają lepszy dół no i troszke więcej mocy więc i prędkość przelotowa lepsza i mniej ''wyciągnięta'' mam na myśli rok produkcji od 2013, przekalkulowałem i przejeżdze ten sezon i w zależności od nakręconych godzin może drugi i wtedy zmiana.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez brylu dnia Sob 9:03, 08 Kwi 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 9:36, 08 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Jak dla mnie to 300chyba nawet bardziej nielubi wkrecania po obrotach wiec wiekszej roznicy nie ma. A ja sie odnosilem do teojego sxa
Opisakem swohe odczucia po exc. Ale doskonale wiem jak jezdzi w enduro sx
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
brylu
Dołączył: 12 Cze 2016
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opolskie
|
Wysłany: Sob 21:04, 08 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
jeszcze jedno pytanko, rozmawiamy o exc od 2012 chodzi o to by miał skrzynie 6, pytanko to czy piec jest ten sam w 250 i 300 tzn te same podzespoły i tylko tak jakby kit 300 (cylek tłok ?) czy coś jest wmacniane lub poprostu mocniejsze? zaley mi też na miarowo żywotniejszej opcji...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 21:27, 08 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
250 i 300 to zawsze to samo 125 i 200 też to jedno i to samo
róznice zaleznie od roczników. ale odnosnie 250/300 to tylko tłok cylinder głowica. ewentualnie jakies elementy zaworu wydechowego inne. moduły zapłonowe też inne. nie wiem czy kazdy rocznik trzeba by po katalogu sprawdzić. ale jako tako nie ma ze to mocniejsze itp. sprzegła czy skrzynie są identyczne
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MiSzorSX
Dołączył: 24 Paź 2016
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mańkowice
|
Wysłany: Sob 21:28, 08 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
25p to rozeriwcona 250 większy tłok człek pewnie inny dyrektor wal korka reszta ta sama
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|