szewc
Dołączył: 19 Mar 2017
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 11:01, 21 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
fawinyl napisał: | Terminy jak do specjalisty na koszt NFZ.
Mała uwaga - warto zamieścić info na stronie nt. sposobu wysyłki butów:
- buty mają być czyste i higieniczne ( nie będziemy ich myć itp. )
- terminy "elastyczne" dla wykonawcy - nie dla klienta
- to klient jest dla nas, a nie my dla klienta
-nie dzwonić w dzień bo śpię - pracuje w nocy
- robimy/naprawiamy ekskluzywne obuwie
|
Odpowiadając po kolei (jako osobie, która przesłała i ma jeszcze buty w serwisie) :
- buty mają być czyste..... - tak, buty powinny zostać wysłane czyste, żadne tłumaczenia tego nie usprawiedliwiają. Tego wymaga kultura i odpowiednie wychowanie. Odrębną kwestią pozostaje wysyłanie butów zabrudzonych, które przeznaczone są do czyszczenia, często z jakichś plam, odbarwień itp. - wtedy sami zalecamy nie wykonywanie żadnych czyszczeń, z wyjątkiem np. podeszwy. Tak trudno to zrozumieć ? Poza tym, napisałem wyraźnie, że przestałem w rozmowie drążyć temat brudnych butów, ale po akcjach z głupimi sms-ami doszedłem do wniosku, że nie ma sensu "szarpać się z klientem", który uważa, że przez noc doszło do przywłaszczenia mienia. Szkoda, że nikt z Was nie poruszył, albo nie chciał poruszyć tego tematu, być może w imię źle pojętej solidarności forumowej
- terminy... - w wielu przypadkach napotyka się problemy natury technicznej, które wymagają niestandardowego podejścia, zamawiania specjalnych klejów, utwardzaczy, czy materiałów pomocniczych. To wszystko trwa, a klient najczęściej myśli - "co to jest wymiana spodów" - odkleić, przykleić nowe i hura. Niestety, tak to nie wygląda. Gdyby było to takie proste, to nikt nie szukałby pomocy w necie, tylko zlecał usługę zwykłemu osiedlowemu szewcowi. Poza tym są takie rzeczy jak choroby, nagłe wyjazdy, itp. Na koniec jeszcze jedna sprawa. Jeżeli ktoś nie akceptuje terminów czasem kilkumiesięcznych, to przecież nie ma przymusu wysyłania. Poruszony temat NFZ, jest bardzo często poruszany w rozmowach z klientami, najczęściej rzeczywiście mówią z humorem, że można je odnosić do tej instytucji. W przypadku Forumowicza @fawinyl był uzgadniany wstępnie termin na 21-03-2017, natomiast przypomnę jeszcze raz - Forumowicz w sobotę rano 18-03 pisał durnoty o rzekomym przywłaszczeniu mienia, pomimo kilku rozmów w poprzednich dniach. Szkoda, że nikomu z Was nie daje to do myślenia.
- klient jest dla nas.... - przede wszystkim zaznaczam jedną kwestię. Każdy klient jest równy w naszym serwisie. Na porządku dziennym są sytuacje, że ktoś chce zapłacić więcej, żeby przyspieszyć termin naprawy, ale odsyłany jest przez nas z kwitkiem. Wszyscy u nas są równi - zarówno ci, którzy zarabiają miliony (mamy takich klientów), jak również ci, którzy wysyłają swoje tanie buty, które trzeba podratować
- nie dzwonić w dzień..... - niektórzy mają mylne pojęcie co do tego, co oznacza domena internetowa naszej strony. Nagminne są przypadki dzwonienia w nocy, w Wigilię czy Boże Narodzenie. Pracujemy o różnych porach i odbieramy telefony kiedy jest to możliwe. Nie zrozumienie tego, może być tylko przez osoby, które nie szanują czasu pracy innych. Nasza firma to nie korporacja, to partnerskie traktowanie się nawzajem na linii klient-usługodawca, pod warunkiem, że obie strony wyznają takie zasady.
- robimy/naprawiamy..... - jak inaczej nazwać buty codzienne, które kosztują po kilka tys. zł, przy których pracujemy na co dzień ? Rozwiązania, które wypracowaliśmy przy okazji pracy przy bardzo drogich butach, często wykorzystujemy w naprawach butów tańszych. Między innymi dlatego, jest możliwość oferowania napraw butów motocyklowych przy użyciu specjalnych maszyn do szycia, przy użyciu których dokonuje się wyrobu butów drogich.
Post został pochwalony 0 razy
|
|