Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Tak dla przypomnienia

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szo




Dołączył: 18 Cze 2014
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 17:25, 08 Paź 2016    Temat postu: Tak dla przypomnienia

W rfs są 4 filtry oleju

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 19:58, 08 Paź 2016    Temat postu:

ja zmieniałem olej na czas, zawsze czysciłęm wzystkie filtry ai tak samo u mnie wyglądało w pewnym momencie - padła korba i tez opiłków garść

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
trascy




Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: częstochowa

PostWysłany: Sob 20:40, 08 Paź 2016    Temat postu:

to oznacza zgon silnika ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mazi-1986




Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okol. Krosna

PostWysłany: Sob 21:24, 08 Paź 2016    Temat postu:

Na pewno nie zgon. Ja szczerze powiedziawszy po raz pierwszy osobiście ostatnio zmieniałem u siebie olej, wcześniej zlecałem. Po odkręceniu właśnie tego filtra przeżyłem zdziwienie, ponieważ był on podobnie zapchany, z tym że nie były to opiłki w takiej ilości, a tak jak by jakieś włókna, czy coś podobnego. Pozostałe filtry czyściutkie, na korku ledwo co syfu.
Olej Motul 300V aktualnie, wcześniej po kapitalce bezpośrednio 5100 Motula.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Sob 21:56, 08 Paź 2016    Temat postu:

okurwa niezle,
w każdym silniku kata są filtry filmu olejowego, koniecznie czyścimy przy każdej wymianie, nie ma później płaczu że korba szybko poleciala, czy się cos przytarło, urwało itp


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mazi-1986




Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okol. Krosna

PostWysłany: Sob 22:01, 08 Paź 2016    Temat postu:

Szo, a jak pozostałe filtry? Dużo nalatane od zmiany tłoka, korby?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mazi-1986 dnia Sob 22:02, 08 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szo




Dołączył: 18 Cze 2014
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 22:13, 08 Paź 2016    Temat postu:

kumpel naprawia(nie mój Smile nie wiem ile mth, ale to jeździło

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Pon 19:23, 10 Paź 2016    Temat postu:

Przeważnie to tak wygląda jak coś się powoli kończy. ale przeważnie śruby są poobjeżdzane i nikt tego nie umie odkręcić Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 19:45, 10 Paź 2016    Temat postu:

Jak korba pada to opiłki są stalowe - choinka na magnesie śruby.

Tutaj ewidentnie widać wiórki z amelinium.
W bergu tak miałem jak mi łańcuszek rozrządu zaczął podjadać ściankę cylindra i głowicę.
Może to też być skutek zużycia kosza sprzęgła czy coś.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Śro 16:40, 12 Paź 2016    Temat postu:

Tylko to jest dolny filterek i nie ma nic wspolnego ze skrzynia. Pobierany przez niego jest olej z skrzyni korbowej. W rfs sa dwie pompy. Jedna pobiera z skrzyni korbowej do skrzyni biegow tylko przez ten filterek. Druga pobiera z skrzyni biegow przez trzy filtry do korby i tloka. Glowica tylko przezjeden filtr.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin