|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gajor28
Dołączył: 05 Wrz 2015
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 21:44, 01 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
To ile mechanik wezmie za wymiane oleju regulacji zaworow i gaznika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pią 22:19, 01 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
ok 2 godziny pracy serwisu czyli 100-150plna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przym
Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Garwolin (Mazowieckie)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rojek
Dołączył: 26 Sie 2015
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 0:45, 26 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Zajebisty kanał, fajnie tłumaczone techniki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Enduurowiec
Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dęblin lubelskie
|
Wysłany: Sob 17:36, 05 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Jak myślicie Full cross czyli w moim przypadku Suzuki RM 250 nadaje sie do jazdy Hard Enduro?
Chodzi mi o przejazdy przez opony,drzewa,rury itp z malej prędkości.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 20:08, 05 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
kiepskie moto
1) za słabo nastawiony silnik, on jedzie tylko na wysokich obrotach z dołu postawic go w pion jest trudno, a jak sie wkręci na obroty to nie utrzymasz go bo jest za mocny
2) zawias - crossowy nigdy nie bedzie dobry do enduro zwłaszcza takie belki itp, nawet sama trakcja gorsza do uzyskania
3) ciezko dorwac dobrą opone która by sie porządnie gryzła "trialowo" na fele 19 cali
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Enduurowiec
Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dęblin lubelskie
|
Wysłany: Nie 13:01, 06 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Czyli tak jak myslalem,zbieram na KTM 300 exc.Henio Ty masz takiego wiec mozesz sie wypowiedziec.Jak czytam I ogladam filmiki to wlasnie ten motocykl jest swietny do hard enduro choćby z powodu mocnego dolu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 17:49, 06 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
no mocny dół, dobry zawias pod enduro ( względem RMki ) moto lekkie w prowadzeniu - nic więcej chyba nie trzeba ;P jeździłem troche exc 200 tez fajne, fajniejsze jak juz na prawde jest trudno ale gorzej na przelotach gdzies i jak trzeba na prawde strzelić mocą porządnie na koło.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HaardRock
Dołączył: 27 Sty 2015
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 21:41, 06 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Mam do was pytanie, spotkaliście się z takim czymś że przy rozpędzaniu się na piaszczystym podjedzie lata wam przednie koło? Mi zawsze tak lata kierownica, że nie jestem w stanie ładnie najechać na podjazd. Najcześciej rozpędzam się z dwójki, i przed górką wbijam trójkę. Maszyna to KTM EXC 450. Z góry dzięki za porady!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 23:01, 06 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
w sensie moto wpada w shimme ?
raz że odchyl sie na maxa do tyłu - koło przednie odciąż najlepiej praktycznie jakby było prawie ze nad ziemia jak jedziesz na wprost ;P
2 sprawa - jak masz lagi w półkach ? jak masz wpuszczone ( wystają w góre) to lepiej moto skręca - ale ma tendencje do wpadania w shimmy własnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Enduurowiec
Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dęblin lubelskie
|
Wysłany: Wto 10:16, 12 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Czy ktos posiada dobry film instruktażowy albo umie wytłumaczyć zawracanie moytocyklem na jednym kole?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Wto 20:07, 12 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
https://youtu.be/IFCwwugCwaA
Chyba najlepszy kanał jeżeli chodzi o technikę.
No i enduro KeX
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 20:35, 12 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
to dodam tylko od siebie wskazówki ;
1) obsługa hamulca tylnego ( jak i przedniego : ) to podstawa i nei chodzi o to że ktos wie gdzie jest hamulec i jak działa. tylko trzeba sie uczyc uzywać go odruchowo - tak jak na filmiku powyzej
2) dobre cwiczenie to podjechać na górke ( najlepoiej żeby było płasko i nagle górka moze byc nawet nasyp metrowy ) i stajesz wzdłuż nasypu i podrywasz na koło i stawiasz moto na nasyp, robisz to początkowo co np kilkanascie centymetrów. ( cwiczenie tak zwane krojenie tortu ) potem bedziesz mógł pewniej kroić na wieksze kawałki, aż bedziesz mógł przerzucać moto o 180stopni, a juz niewiel brakuje do cyrkielków
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przym
Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Garwolin (Mazowieckie)
|
Wysłany: Wto 21:42, 12 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Daje się to zrobić bez tylnego hampla jakoś?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamiloz
Dołączył: 11 Kwi 2016
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 1:16, 13 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | kiepskie moto
1) za słabo nastawiony silnik, on jedzie tylko na wysokich obrotach z dołu postawic go w pion jest trudno, a jak sie wkręci na obroty to nie utrzymasz go bo jest za mocny
2) zawias - crossowy nigdy nie bedzie dobry do enduro zwłaszcza takie belki itp, nawet sama trakcja gorsza do uzyskania
3) ciezko dorwac dobrą opone która by sie porządnie gryzła "trialowo" na fele 19 cali |
Potwierdzam w 100%. Sam mam znikome doświadczenie w jeździe offroad: enduro/cross , ale myślę, że to tylko uwypukliło mi różnice pomiedzy crossowka uzywana pod enduro a prawdziwym endurakiem pokroju ktm exc. Sam posiadalem rm250 z 2001r, zraziłem się po niej bardzo do jazdy enduro, zgasiła mój zapał. Wszystko wydawało mi się niemożliwe do nauczenia, ciężko było mi zrobić nawet jakies power wheelie. Najgorzej jednak było z prowadzeniem, przyczepnością, czuciem moto oraz tego co dzieje się pomiędzy oponą a nawierzchnią. Po przesiadce na EXC poczułem jakbym wsiadł na rower i zrozumiałem róźnicę. Jednak jeśli coś jest tworzone do jednego, a używane do czwgo innego to później trudno się temu dziwić. Pewnie nie bez wpływu było też fatalne wystrojenie Rm jesli chodzi o zawias/opony, jak rowniez stara konstrukcja i wieksza masa. Koło 19' w Rm też robilo swoja zla robote.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|