Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Technika jazda Cross/ Enduro itd.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gajor28




Dołączył: 05 Wrz 2015
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 21:44, 01 Sty 2016    Temat postu:

To ile mechanik wezmie za wymiane oleju regulacji zaworow i gaznika.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pią 22:19, 01 Sty 2016    Temat postu:

ok 2 godziny pracy serwisu czyli 100-150plna

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przym




Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Garwolin (Mazowieckie)

PostWysłany: Pią 0:00, 26 Lut 2016    Temat postu:

Jak ktoś jeszcze nie widział:
https://www.youtube.com/watch?v=GZmFYV6Fx14


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rojek




Dołączył: 26 Sie 2015
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 0:45, 26 Lut 2016    Temat postu:

Zajebisty kanał, fajnie tłumaczone techniki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Enduurowiec




Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dęblin lubelskie

PostWysłany: Sob 17:36, 05 Mar 2016    Temat postu:

Jak myślicie Full cross czyli w moim przypadku Suzuki RM 250 nadaje sie do jazdy Hard Enduro?
Chodzi mi o przejazdy przez opony,drzewa,rury itp z malej prędkości.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 20:08, 05 Mar 2016    Temat postu:

kiepskie moto
1) za słabo nastawiony silnik, on jedzie tylko na wysokich obrotach z dołu postawic go w pion jest trudno, a jak sie wkręci na obroty to nie utrzymasz go bo jest za mocny
2) zawias - crossowy nigdy nie bedzie dobry do enduro zwłaszcza takie belki itp, nawet sama trakcja gorsza do uzyskania
3) ciezko dorwac dobrą opone która by sie porządnie gryzła "trialowo" na fele 19 cali


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Enduurowiec




Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dęblin lubelskie

PostWysłany: Nie 13:01, 06 Mar 2016    Temat postu:

Czyli tak jak myslalem,zbieram na KTM 300 exc.Henio Ty masz takiego wiec mozesz sie wypowiedziec.Jak czytam I ogladam filmiki to wlasnie ten motocykl jest swietny do hard enduro choćby z powodu mocnego dolu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 17:49, 06 Mar 2016    Temat postu:

no mocny dół, dobry zawias pod enduro ( względem RMki ) moto lekkie w prowadzeniu - nic więcej chyba nie trzeba ;P jeździłem troche exc 200 tez fajne, fajniejsze jak juz na prawde jest trudno ale gorzej na przelotach gdzies i jak trzeba na prawde strzelić mocą porządnie na koło.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HaardRock




Dołączył: 27 Sty 2015
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 21:41, 06 Mar 2016    Temat postu:

Mam do was pytanie, spotkaliście się z takim czymś że przy rozpędzaniu się na piaszczystym podjedzie lata wam przednie koło? Mi zawsze tak lata kierownica, że nie jestem w stanie ładnie najechać na podjazd. Najcześciej rozpędzam się z dwójki, i przed górką wbijam trójkę. Maszyna to KTM EXC 450. Z góry dzięki za porady!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 23:01, 06 Mar 2016    Temat postu:

w sensie moto wpada w shimme ?

raz że odchyl sie na maxa do tyłu - koło przednie odciąż najlepiej praktycznie jakby było prawie ze nad ziemia jak jedziesz na wprost ;P

2 sprawa - jak masz lagi w półkach ? jak masz wpuszczone ( wystają w góre) to lepiej moto skręca - ale ma tendencje do wpadania w shimmy własnie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Enduurowiec




Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dęblin lubelskie

PostWysłany: Wto 10:16, 12 Kwi 2016    Temat postu:

Czy ktos posiada dobry film instruktażowy albo umie wytłumaczyć zawracanie moytocyklem na jednym kole?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajtek DBL




Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE

PostWysłany: Wto 20:07, 12 Kwi 2016    Temat postu:

https://youtu.be/IFCwwugCwaA

Chyba najlepszy kanał jeżeli chodzi o technikę.

No i enduro KeX Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 20:35, 12 Kwi 2016    Temat postu:

to dodam tylko od siebie wskazówki ;

1) obsługa hamulca tylnego ( jak i przedniego Razz: ) to podstawa i nei chodzi o to że ktos wie gdzie jest hamulec i jak działa. tylko trzeba sie uczyc uzywać go odruchowo - tak jak na filmiku powyzej

2) dobre cwiczenie to podjechać na górke ( najlepoiej żeby było płasko i nagle górka moze byc nawet nasyp metrowy ) i stajesz wzdłuż nasypu i podrywasz na koło i stawiasz moto na nasyp, robisz to początkowo co np kilkanascie centymetrów. ( cwiczenie tak zwane krojenie tortu Razz ) potem bedziesz mógł pewniej kroić na wieksze kawałki, aż bedziesz mógł przerzucać moto o 180stopni, a juz niewiel brakuje do cyrkielków Very Happy


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przym




Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Garwolin (Mazowieckie)

PostWysłany: Wto 21:42, 12 Kwi 2016    Temat postu:

Daje się to zrobić bez tylnego hampla jakoś?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamiloz




Dołączył: 11 Kwi 2016
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 1:16, 13 Kwi 2016    Temat postu:

henio12323 napisał:
kiepskie moto
1) za słabo nastawiony silnik, on jedzie tylko na wysokich obrotach z dołu postawic go w pion jest trudno, a jak sie wkręci na obroty to nie utrzymasz go bo jest za mocny
2) zawias - crossowy nigdy nie bedzie dobry do enduro zwłaszcza takie belki itp, nawet sama trakcja gorsza do uzyskania
3) ciezko dorwac dobrą opone która by sie porządnie gryzła "trialowo" na fele 19 cali


Potwierdzam w 100%. Sam mam znikome doświadczenie w jeździe offroad: enduro/cross , ale myślę, że to tylko uwypukliło mi różnice pomiedzy crossowka uzywana pod enduro a prawdziwym endurakiem pokroju ktm exc. Sam posiadalem rm250 z 2001r, zraziłem się po niej bardzo do jazdy enduro, zgasiła mój zapał. Wszystko wydawało mi się niemożliwe do nauczenia, ciężko było mi zrobić nawet jakies power wheelie. Najgorzej jednak było z prowadzeniem, przyczepnością, czuciem moto oraz tego co dzieje się pomiędzy oponą a nawierzchnią. Po przesiadce na EXC poczułem jakbym wsiadł na rower i zrozumiałem róźnicę. Jednak jeśli coś jest tworzone do jednego, a używane do czwgo innego to później trudno się temu dziwić. Pewnie nie bez wpływu było też fatalne wystrojenie Rm jesli chodzi o zawias/opony, jak rowniez stara konstrukcja i wieksza masa. Koło 19' w Rm też robilo swoja zla robote.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 3 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin