Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Technika jazda Cross/ Enduro itd.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 7:45, 13 Kwi 2016    Temat postu:

przym - kontrola hamulca to podstawa, moto ci pociągnie za mocno polecisz na plecy i sie zrazisz całkiem do podrywania na gume ;P nie chodzi o to zeby cały czas heblowac - tylko zeby miec kontrole i w razie co - nacisnąć hamulec

kamiloz - dokładnie ;P crossówka w enduro sie nie nadaje i nigdy sie nie bedzie nadawala, chyba ze ktos sobie cos bardziej pogrzebie w temacie i poprzerabia moto.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Enduurowiec




Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dęblin lubelskie

PostWysłany: Śro 11:05, 13 Kwi 2016    Temat postu:

Henio sugerujesz,że wszystkie Full crossy nadają sie tylko na tor i las po prostu im nie sluzy?
Dla mnie kto naprawde ogarnia motocykl w tym wypadku np jakiegoś Sx-a to pojedzie i uzyska dobry czas na imprezach enduro typu megawatt etc.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 11:23, 13 Kwi 2016    Temat postu:

nie nadaja sie ;P

dobry zawodnik to i na WSK potrafi objechac kogos słabszego na ktmie ;D tylko że zadnego dobrego zawodnika na typowej crossówce w terenie enduro nie spotkasz.

nie byłem na megawacie ale jak widze filmiki to oprócz trudnych podjazdów i elementów z superenduro ( te kamienie belki itp ) to reszta wyglada jak cross country i jakos super trudne tereny to nie były. wiec tam jeszcze crossówką mozna cos pojechać na upartego,

gorzej jak sie zacznie teren górski typowo, cos jak erzberg cyz ogólnie jazda w górach, wąwozach, tam crossówki sie męczą, słabe maja zawieszenia, moto nie klei sie do podłoża tylko podskakuje, opon nie dostaniesz dobrych do enduro i trakcje ciezko złapać. silnik tez jest agresywny - dobry zawodnik go opanuje, nawet średni amator juz nie ma szans i bedzie zrywał non stop przyczepnosc


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PiterBaja




Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LRA

PostWysłany: Śro 14:08, 13 Kwi 2016    Temat postu:

Ogladałem kilka filmikow z poprzedniego MegaWata to crossowy sobie radziły na tylko na odcinku kwalifikacyjnym gdzie były proste piaszczyste ale do czasu kiedy pojawiły sie krótkie techniczne i pozarzynali sprzęgła.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 14:17, 13 Kwi 2016    Temat postu:

ja miałem idealny widok jak sie crossówki nie sprawdzają na jednym z rajdów eteru -
na prostej startowej crossówki ładnie wystartowału, winkle tez pocisneli spoko, potem jak sie zaczeły kamienie pod kołami widac że zwalniali, ale najlepsze było błoto i błotne podjazdy i ogólnie podjazdy ;D jak muchy padali, endurówką jak ktos w połowie podjazdu miał jakis problem to jeszcze miał szanse ruszyć i wjechać crossówki zjeżdzały w dół i od nowa podjeżdzali ;P też kilka sie zatorów zrobiło - z samych crossówek, wsadzali sie w kilka jedynych kolein gaz do konca, dym z wydechu i z chłodnicy ;D ( parowozy ;P ) ja wtedy jechałem na 525 z łysą oponą i nie miałem wiekszych problemów z przejazdem przez zaden element, ani razu sie nie zatrzymałem, ani nie musiałem sie nawracać żeby cos podjeżdzac. i jak widziałem to tylko crossówki miały te problemu i to głownie 250 w 2T


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamiloz




Dołączył: 11 Kwi 2016
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 14:02, 16 Kwi 2016    Temat postu:

KristofSX napisał:
gdzieś miałem II , jak wygrzebię to zapodam


Znalazło się ? Smile Chętnie bym oglądnął :p


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamiloz




Dołączył: 11 Kwi 2016
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 12:00, 19 Kwi 2016    Temat postu:

Polecam jeszcze ten kanał:
https://www.youtube.com/user/kylebrothersen/videos


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pią 10:44, 06 Maj 2016    Temat postu:

ciekawy materiał o podwyższeniach kierownicy
https://www.youtube.com/watch?v=frSCJQ5mp1Y


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamiloz




Dołączył: 11 Kwi 2016
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 13:12, 06 Maj 2016    Temat postu:

KristofSX napisał:
ciekawy materiał o podwyższeniach kierownicy
https://www.youtube.com/watch?v=frSCJQ5mp1Y


Cały ten kanał to złoto i w sumie godne polecenia są wszystkie nagrania, może poza vlogami, ale wszystkie poradniki .. miód Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 13:36, 06 Maj 2016    Temat postu:

Dokładnie na tym kanale każdy film jest super i coś pokazuje fajnego. Można się sporo dowiedzieć.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mikas




Dołączył: 29 Mar 2015
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń

PostWysłany: Czw 20:17, 12 Maj 2016    Temat postu:

Tak wracając jeszcze do tematu full crossów do jazdy enduro polecam obejrzenie poniższego filmiku od 12:50
Jeździec nie byle kto bo Mirosław Kowalski wiec temat na torze super ogarnia.
Na megawacie niestety moto nie sprawdziło się. KTM SX-F450
Warto obejrzeć.

https://youtu.be/bf2jm_hcVnU


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mikas dnia Czw 21:33, 12 Maj 2016, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Czw 20:23, 12 Maj 2016    Temat postu:

ale daj tego linka Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamiloz




Dołączył: 11 Kwi 2016
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 18:12, 15 Lip 2016    Temat postu:

Panowie, czy w offroadzie też używa się przeciwskrętu? Mówię tutaj np o przelotach polnymi drogami, plaskich winklach czy cokolwiek. ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 20:31, 15 Lip 2016    Temat postu:

nie bardzo, tzn jest cos takiego np jak flattrack ale to bardziej pod zuzel podchodzi ;D
generalnei w terenie w zakręty sie ładuje po crossowemu - du*a na korku wlewu paliwa, noga zewnętrzna na maxa docisnieta do moto, wewnętrzna lekko ugieta przy przednim błotniku łokcie szeroko, i kierą skręcasz tam gdzie chcesz jechac ;D


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Frager




Dołączył: 16 Lip 2015
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Czw 20:55, 04 Sie 2016    Temat postu:

Są sprzęty które nadają się bardziej do hard enduro inne po protu mniej, jest na nich trudniej ale nikt mi nie powie, że na megawacie nie można wystartować i osiągnąć dobrego wyniku... kolega w zeszłym roku 20 miejsce na... YZ 125 z 2005r. Smile

Jakieś pytania?
Że to crossówka i się nie da ? Że to " tylko " 125? Smile
Szkoda tylko, że nikt chłopaka nie może odszukać i w niego zainwestować bo były by ludzie.

Rada jest prosta : Jeździć, jeździć, jeździć...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 4 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin