|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 7:45, 13 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
przym - kontrola hamulca to podstawa, moto ci pociągnie za mocno polecisz na plecy i sie zrazisz całkiem do podrywania na gume ;P nie chodzi o to zeby cały czas heblowac - tylko zeby miec kontrole i w razie co - nacisnąć hamulec
kamiloz - dokładnie ;P crossówka w enduro sie nie nadaje i nigdy sie nie bedzie nadawala, chyba ze ktos sobie cos bardziej pogrzebie w temacie i poprzerabia moto.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Enduurowiec
Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dęblin lubelskie
|
Wysłany: Śro 11:05, 13 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Henio sugerujesz,że wszystkie Full crossy nadają sie tylko na tor i las po prostu im nie sluzy?
Dla mnie kto naprawde ogarnia motocykl w tym wypadku np jakiegoś Sx-a to pojedzie i uzyska dobry czas na imprezach enduro typu megawatt etc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 11:23, 13 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
nie nadaja sie ;P
dobry zawodnik to i na WSK potrafi objechac kogos słabszego na ktmie ;D tylko że zadnego dobrego zawodnika na typowej crossówce w terenie enduro nie spotkasz.
nie byłem na megawacie ale jak widze filmiki to oprócz trudnych podjazdów i elementów z superenduro ( te kamienie belki itp ) to reszta wyglada jak cross country i jakos super trudne tereny to nie były. wiec tam jeszcze crossówką mozna cos pojechać na upartego,
gorzej jak sie zacznie teren górski typowo, cos jak erzberg cyz ogólnie jazda w górach, wąwozach, tam crossówki sie męczą, słabe maja zawieszenia, moto nie klei sie do podłoża tylko podskakuje, opon nie dostaniesz dobrych do enduro i trakcje ciezko złapać. silnik tez jest agresywny - dobry zawodnik go opanuje, nawet średni amator juz nie ma szans i bedzie zrywał non stop przyczepnosc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PiterBaja
Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LRA
|
Wysłany: Śro 14:08, 13 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Ogladałem kilka filmikow z poprzedniego MegaWata to crossowy sobie radziły na tylko na odcinku kwalifikacyjnym gdzie były proste piaszczyste ale do czasu kiedy pojawiły sie krótkie techniczne i pozarzynali sprzęgła.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 14:17, 13 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
ja miałem idealny widok jak sie crossówki nie sprawdzają na jednym z rajdów eteru -
na prostej startowej crossówki ładnie wystartowału, winkle tez pocisneli spoko, potem jak sie zaczeły kamienie pod kołami widac że zwalniali, ale najlepsze było błoto i błotne podjazdy i ogólnie podjazdy ;D jak muchy padali, endurówką jak ktos w połowie podjazdu miał jakis problem to jeszcze miał szanse ruszyć i wjechać crossówki zjeżdzały w dół i od nowa podjeżdzali ;P też kilka sie zatorów zrobiło - z samych crossówek, wsadzali sie w kilka jedynych kolein gaz do konca, dym z wydechu i z chłodnicy ;D ( parowozy ;P ) ja wtedy jechałem na 525 z łysą oponą i nie miałem wiekszych problemów z przejazdem przez zaden element, ani razu sie nie zatrzymałem, ani nie musiałem sie nawracać żeby cos podjeżdzac. i jak widziałem to tylko crossówki miały te problemu i to głownie 250 w 2T
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamiloz
Dołączył: 11 Kwi 2016
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 14:02, 16 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
KristofSX napisał: | gdzieś miałem II , jak wygrzebię to zapodam |
Znalazło się ? Chętnie bym oglądnął :p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamiloz
Dołączył: 11 Kwi 2016
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamiloz
Dołączył: 11 Kwi 2016
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 13:12, 06 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Cały ten kanał to złoto i w sumie godne polecenia są wszystkie nagrania, może poza vlogami, ale wszystkie poradniki .. miód
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 13:36, 06 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Dokładnie na tym kanale każdy film jest super i coś pokazuje fajnego. Można się sporo dowiedzieć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mikas
Dołączył: 29 Mar 2015
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Czw 20:17, 12 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Tak wracając jeszcze do tematu full crossów do jazdy enduro polecam obejrzenie poniższego filmiku od 12:50
Jeździec nie byle kto bo Mirosław Kowalski wiec temat na torze super ogarnia.
Na megawacie niestety moto nie sprawdziło się. KTM SX-F450
Warto obejrzeć.
https://youtu.be/bf2jm_hcVnU
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mikas dnia Czw 21:33, 12 Maj 2016, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Czw 20:23, 12 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
ale daj tego linka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamiloz
Dołączył: 11 Kwi 2016
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 18:12, 15 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Panowie, czy w offroadzie też używa się przeciwskrętu? Mówię tutaj np o przelotach polnymi drogami, plaskich winklach czy cokolwiek. ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 20:31, 15 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
nie bardzo, tzn jest cos takiego np jak flattrack ale to bardziej pod zuzel podchodzi ;D
generalnei w terenie w zakręty sie ładuje po crossowemu - du*a na korku wlewu paliwa, noga zewnętrzna na maxa docisnieta do moto, wewnętrzna lekko ugieta przy przednim błotniku łokcie szeroko, i kierą skręcasz tam gdzie chcesz jechac ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Frager
Dołączył: 16 Lip 2015
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw 20:55, 04 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Są sprzęty które nadają się bardziej do hard enduro inne po protu mniej, jest na nich trudniej ale nikt mi nie powie, że na megawacie nie można wystartować i osiągnąć dobrego wyniku... kolega w zeszłym roku 20 miejsce na... YZ 125 z 2005r.
Jakieś pytania?
Że to crossówka i się nie da ? Że to " tylko " 125?
Szkoda tylko, że nikt chłopaka nie może odszukać i w niego zainwestować bo były by ludzie.
Rada jest prosta : Jeździć, jeździć, jeździć...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|